Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem holnap este nyilatkozom milyen volt a karbi.
bocs mumi hogy a te DT-t tettem fel hogy néztem a képeidet rájöttem hogy nekem is jó lenne

lehet amugy ilyet rendelni vagy valami vagy gyári?
Ha ülsz rajta, hogy nézed meg a feszességet?
Amúgy meg ha csapkod, akkor feszíts kicsit a rugón, keményebb lesz a hátulja, és akkor nem kell annyira lazára hagyni...
Nem!
Neked új van benne, ezt meg nem Ő rakta bele.
Stimm?
Neki csak mondták a 100km-ert...
elgondolkodtam a dugatyun Szerinted kicseréljem még most frissibe
okés köszi a tippeket :)
de szerintem nincs ilyen h csak 230 ezer forint jók a DT-k, annyi lehetőség lehet, szerintem 200 körül is van jó motor, csak meg kell találni... :)
De talán holnap kitudom! aztán már szeretném meghajtani rendesen
Á dehogy is nem rég értem haza amelóbol:)
NEM! Oké ,hogy ilyen orbitális izomtömeg cipelése nem egyszerű...

De tényleg nem hagyom feszesre... ma is már olyan laza vót ,hogy ha csak ilyen szintentartó éppenhogycsak gázt adtam volt ,hogy rángatta a láncot, meg váltáskor is érezni lehetett, ma állítottam ,úgy 2-3 centit mozgatható az alsó ág, ha ülök rajta.
szia apuci láttam az elöző oldalon a dugót. Az enyém legalább olyan csunya volt.
Üdv:
Na kipucoltad a karbit?
szia mindenkinek
Szerintem meg nem.....
Mondtam hogy az a baja....feszesre hagyod, és azé nyúlik.
Az tartja a "dagadt tested"....
okéjó
Nekem meg valaki azt mondja meg ,hogy mi a szent sz@rtól nyújtja a láncot a gépem mint a hüje. Eldobtam azt a didet, vettem rá egy JT-t. Ugyan az, 1-2 hetente /kb 500km/ állíthatok a láncra. Tök gyári a gép, a lánckerekek is gyári méretűek, főleg aszfaltozok, és nem is nyélen megyek álltalában. Mi a fene lehet ezzel?

Ja és szerintem a láncot is jól állítom be
Elmész, megnézed.
Gumik, teleszkópok, megrángatod nem lóg.
Láncszett megkukucs.
Mérsz egy kompressziót, mész egy kört.
Nem húz el, egyenesen fut, megy rendesen, húz mint az isten barma.
Ja és még valami.
Gyújtásra tételkor csekkol a povermotor.
Ha nem, akkor herélt a pova.....:))
MUMI!

Péntek esti belvárosi gurulás?
Áááá... nem birom már... 2 hete szedtem szét az egész elektronikát és már megint nem jó.... Nem baj... ugyis elfelejtettem bekötni az óra háttér világítást...
Nem igazán ilyen jellegű a problem.
Nem az van hogy bedugul, vagykevesel, vagy sokall.
Olyan mintha kergetés után, ugyanakkora gázmozdulatra gyorsabban reagálna, ezáltal a motor járása fordulaton idegesebb, kapkod, rángat.
Utána már finomabban kell a gázzal bánni.
Nincs az a finomkodó közlekedés...:))

De ha nem bántom, megnyugszik idővel.
Ezért gondoltam a YEIS-re, mert megváltozhat sztem a keverés.
Bár nem igazán értem elvét, ha fix a doboz....sztem egy harmónikás hatékonyabb.

Holnap kidobom, oszt anélkül tesztelem...
Majd felírom mire jutottam.
Köszi szépen, jó éjt.
Bizonyára valami kontakthiba vagy vezeték eldörzsölődés lesz a gond. Gondolom pirosba akad ki, nos ez úgy műxik, hogy ahogy megy föl a hengerfej hőmérséklet úgy csökken a gombának az ellenállása. Tehát ha valahol a vázhoz hozzáér a gomba drótja akkor az rögtön megfekteti a mutatót pirosba. Sok sikert!
De tegnap mentem ki votl akadva levettem gyujtásról vissza raktam akkor jó volt majd este néztem akkor megint ki volt akadva..
de ha azt mondod h 200-ért szarok vannak, és én jónak látom őket, akkor miből tudom h a 250 ezres jobb és megbízhatóbb...
Az áramlásjavító betét ritkán van meg, mert "kiveszik a folytást":)

Az ufószint meg lehet statikusan tök oké, menet közben meg nem.
Pölö, ha egyszerűen nem folyik elég gyorsan a nafta, mert eldugult az akármi.

Leggonoszabb hiba, a tankszellőző eldugulása.
(persze, nálad vélhetően nem az lesz)

Hirtelen ez a szintváltozás jutott eszembe.
Szar a gomba az biztos, testzárlatos.