Ha ülsz rajta, hogy nézed meg a feszességet?
Amúgy meg ha csapkod, akkor feszíts kicsit a rugón, keményebb lesz a hátulja, és akkor nem kell annyira lazára hagyni...
okés köszi a tippeket :)
de szerintem nincs ilyen h csak 230 ezer forint jók a DT-k, annyi lehetőség lehet, szerintem 200 körül is van jó motor, csak meg kell találni... :)
NEM! Oké ,hogy ilyen orbitális izomtömeg cipelése nem egyszerű...
De tényleg nem hagyom feszesre... ma is már olyan laza vót ,hogy ha csak ilyen szintentartó éppenhogycsak gázt adtam volt ,hogy rángatta a láncot, meg váltáskor is érezni lehetett, ma állítottam ,úgy 2-3 centit mozgatható az alsó ág, ha ülök rajta.
Nekem meg valaki azt mondja meg ,hogy mi a szent sz@rtól nyújtja a láncot a gépem mint a hüje. Eldobtam azt a didet, vettem rá egy JT-t. Ugyan az, 1-2 hetente /kb 500km/ állíthatok a láncra. Tök gyári a gép, a lánckerekek is gyári méretűek, főleg aszfaltozok, és nem is nyélen megyek álltalában. Mi a fene lehet ezzel?
Elmész, megnézed.
Gumik, teleszkópok, megrángatod nem lóg.
Láncszett megkukucs.
Mérsz egy kompressziót, mész egy kört.
Nem húz el, egyenesen fut, megy rendesen, húz mint az isten barma.
Ja és még valami.
Gyújtásra tételkor csekkol a povermotor.
Ha nem, akkor herélt a pova.....:))
Áááá... nem birom már... 2 hete szedtem szét az egész elektronikát és már megint nem jó.... Nem baj... ugyis elfelejtettem bekötni az óra háttér világítást...
Nem igazán ilyen jellegű a problem.
Nem az van hogy bedugul, vagykevesel, vagy sokall.
Olyan mintha kergetés után, ugyanakkora gázmozdulatra gyorsabban reagálna, ezáltal a motor járása fordulaton idegesebb, kapkod, rángat.
Utána már finomabban kell a gázzal bánni.
Nincs az a finomkodó közlekedés...:))
De ha nem bántom, megnyugszik idővel.
Ezért gondoltam a YEIS-re, mert megváltozhat sztem a keverés.
Bár nem igazán értem elvét, ha fix a doboz....sztem egy harmónikás hatékonyabb.
Holnap kidobom, oszt anélkül tesztelem...
Majd felírom mire jutottam.
Köszi szépen, jó éjt.
Bizonyára valami kontakthiba vagy vezeték eldörzsölődés lesz a gond. Gondolom pirosba akad ki, nos ez úgy műxik, hogy ahogy megy föl a hengerfej hőmérséklet úgy csökken a gombának az ellenállása. Tehát ha valahol a vázhoz hozzáér a gomba drótja akkor az rögtön megfekteti a mutatót pirosba. Sok sikert!
lehet amugy ilyet rendelni vagy valami vagy gyári?
Amúgy meg ha csapkod, akkor feszíts kicsit a rugón, keményebb lesz a hátulja, és akkor nem kell annyira lazára hagyni...
Neked új van benne, ezt meg nem Ő rakta bele.
Stimm?
Neki csak mondták a 100km-ert...
de szerintem nincs ilyen h csak 230 ezer forint jók a DT-k, annyi lehetőség lehet, szerintem 200 körül is van jó motor, csak meg kell találni... :)
De tényleg nem hagyom feszesre... ma is már olyan laza vót ,hogy ha csak ilyen szintentartó éppenhogycsak gázt adtam volt ,hogy rángatta a láncot, meg váltáskor is érezni lehetett, ma állítottam ,úgy 2-3 centit mozgatható az alsó ág, ha ülök rajta.
Na kipucoltad a karbit?
Mondtam hogy az a baja....feszesre hagyod, és azé nyúlik.
Az tartja a "dagadt tested"....
Ja és szerintem a láncot is jól állítom be
Gumik, teleszkópok, megrángatod nem lóg.
Láncszett megkukucs.
Mérsz egy kompressziót, mész egy kört.
Nem húz el, egyenesen fut, megy rendesen, húz mint az isten barma.
Ja és még valami.
Gyújtásra tételkor csekkol a povermotor.
Ha nem, akkor herélt a pova.....:))
Péntek esti belvárosi gurulás?
Nem az van hogy bedugul, vagykevesel, vagy sokall.
Olyan mintha kergetés után, ugyanakkora gázmozdulatra gyorsabban reagálna, ezáltal a motor járása fordulaton idegesebb, kapkod, rángat.
Utána már finomabban kell a gázzal bánni.
Nincs az a finomkodó közlekedés...:))
De ha nem bántom, megnyugszik idővel.
Ezért gondoltam a YEIS-re, mert megváltozhat sztem a keverés.
Bár nem igazán értem elvét, ha fix a doboz....sztem egy harmónikás hatékonyabb.
Holnap kidobom, oszt anélkül tesztelem...
Majd felírom mire jutottam.
Köszi szépen, jó éjt.
Az ufószint meg lehet statikusan tök oké, menet közben meg nem.
Pölö, ha egyszerűen nem folyik elég gyorsan a nafta, mert eldugult az akármi.
Leggonoszabb hiba, a tankszellőző eldugulása.
(persze, nálad vélhetően nem az lesz)
Hirtelen ez a szintváltozás jutott eszembe.