Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg tudná valaki nekem mondani most gyorsan, hogy a yamaha dt 80 lc 2-nek a kartervédője milyen magasan helyezkedik el a földhöz képest? Magyarul legalább mekkora bakot kell alátenni, h megálljon a motor, de a kerekek a földön legyenek?

Fontos lenne.
Üdv
Szia sajnos már nincs meg valószínűleg már régebben eladtam csak rosszul emlékeztem.
erik365
na csináltál már képet az idomról mert rakom össze a gépet mert szét volt szedve darabokra mert festettem és kéne az idom
Szerintetek milyen égőt rakjak előre (hány voltosa, wattosa?) Hogy a legjobban világítson. Ilyen motor:
Okés, köszi! Most akkor kell keressek a környéken aki csinál hengerfej tömítést

hidegen picit lehet hallani a görgő hangját de rövid idő után el is hallgat.
Átnéztem már a csöveket de mindegyik stimmel. Meg csak 1000-es fordulat körül és alatta lehet hallani. De azért köszi :)
Nos, valamit találtam, csak az a gond ,hogy a gépkönyv a 80LC és LC2-t tárgyalja, és nem mindíg írtem ,hogy mikor melyikről ír, mert van különbség. A dugós-palástos ábra az LC ről szól, de a főtengelyesnél nem tudom...

És ugye nekünk LC2 van!
mindjárt beletúrok a gépkönyvbe
méret szerint is volt nekem nézve, úgy volt ,hogy van is egy wertex ami jó hozzá. Azt hiszem éppen a megrendelés előtt derült ki, hogy a fejmagasság nem stimmel
Hát... nekem egy haverom intézte ezt a fúrás-dugószerzés ügyet aki elég régóta ebben utazik, náluk ez a javítás tuningolás ilyen családi vállalkozás. Ő nézegette katalógusban is és csak ezeket találta
Az olajcsövedet nézd meg ami a szívócsonkra megy.Nemrég lehúztam én is és beindítottam a gépet ellenőriztem hogy megy-e a szivattyú pont olyan szuszogó hangot hallottam amikor nem volt rajta az olajcső mint amit te is írtál.Ellenőrizd nem-e repedt ki vagy lecsúszott mert megragad a géped....
apuci most jöttem a géptől megnéztem! kipu le aztán gondolkodtam hogy hogy fogom látni hogy mozog-e valamerra a dugó mert bedugtam az ujjam és tökre nem láttam tőle semmit aztán rájöttem hogy érzésre. de hallani is lehetett hogy kotyog. szóval csapszeg, tűgörgő csere. igy menyitmehetek még vele szerinted?szerintetek? héten ha jóidő lesz lehet motorral megyek be városba oda vissza 50km. megveszem a belevalót
Haló.
Egy ideje árultam drágábban de most meglett a köv. motor és elszeretném adni http://www.kepesmotor.hu/yamah... . érdeklődni telón emailben.
Persze.
Csakis együtt a kettőt. Az úgy dukál.
A csapszeg kopik meg inkább, mint a tűgörgő.
Apuci, te amikor tűgörgőt cseréltél akkor csapszeget is ?
Most néztem meg a te mostani motorod, az 6 voltos?
12 voltos minden
szerintem 6V 25/25W ha hat voltos a rendszere. Nem vagyok biztos, az akku hány voltos?
Azzal nincs gond hogy nincs jol beállitva, jol bevan csak nem visz messzire a fény, és milyen égő kellene bele amivel jo égne?
A fejidomban, ahol van a lámpatartó keret, azon van két csavar, az alsóval tudod állítani a magasságot. Ha jó a magasság és alig világít, nézd meg a csatlakozókat, és hogy milyen égő van benne. Lehet túl nagy, vagy túl kicsi.
Írjál már csapméreteket és hajtókar hosszot (szemek furatának távolsága), szélességet.
Nem tudom hányba lett gyártva de régi fajta itt egy kép:
Köszönöm, de én csak olyat adok el, ami a típusnak megfelelő átalakítás nélkül, ha valakinek van rá igénye, akkor küldök neki beluga dugót és saját felelősségére azt csinál vele, amit akar.
Ez különben azért van így, mert egy dugó nagyon ritkán romlik el (szinte soha) a saját hibájából (megragad,eltörik,elolvad,stb...) és sokan próbálják szegény dugót hibáztatni és áthárítani a felelősséget. Ezt egy átalakított dugónál könnyebben megtehetik.
Teljesen felesleges orbitális likakakt faragni.
Mink cimconyba vígan furkálunk, nem szokott szétmenni (illetve, ha igen akkor nem ott:)

Ha akarod eseglet kiluukaszthatok neked pár dugót értelmesen, mindenki jól járna.