Szia!
Finommenet, M12X1 a mérete.( nekem egyszer lelazult magától, a menetet is megnyomta, de vettem menetmetszőt, átvágtam a menetet, és új anyát raktam rá.azóta jó...)
Na hali!
Látom mostanában sokan akarják itt eladni a motorjukat, szóval poénból én is hirdetek eggyet mert úgysem venné meg senki.
Na tehát eladó a 1992-es Dt 50 MX-em. A váltó nem rég lett kipucolva, féléves Malossi 60 ccm-es verseny henger-szett van rajta(a gyári 10,5 Bar-os compresszióból már csak 10 Bar van meg), az elektronika jó csak a fényszórót nem lehet kikapcsolni ja és simsonos halogén izzó van benne. A fékek korhoz képest jól fognak, a hajtás lánc is jól bírja, fogaskerekek is csak félévessek és nincsenek agyon használva... A felnik és a gumik is jó állapotúak. Kellemessen viszi a 60-as tempót de a 70-75-öt is viszi ráhasalás nélkül. Teljessen baráti áron oda adom 200 ezerért XD
Ha van olyan akit mégis érdekel van fenn kép az adatlapomon bár már idejét mulltak kissé.
Fics: nekem ugyan 50-esem van, párszor már( 2szer) kigyulladt a visszajelző de nem állt le magától, nekem kellett leállítani.
olyan is volt hogy sorompónál 1-2 mp-re kigyulladt, de aztán elaludt és vígan mentem tovább
remélem tudtam vmit segíteni
Hello
Lehet hülye vagyok vagy nem értem a kérdést. Azt kérdezed hogy kinek van ilyen motorja vagy, azt hogy ez lopott és felismerné valaki? Nekem van ilyen motorom.
Hali! Azt szeretném kérdezni, hogy a kuplungfelöli oldalon ( jah Dt 80 régebbi ) a főtengelyen lévő kis fogaskeréknek a anyája normál menetű vagy balmenetű? A válaszokat előre is köszönöm!
Nekem sose kúszik föl addig, megál a vastagab zöld csík kezdetétöl 2-3 miniméterre és ott megál, egyszer volt hogy feljebb ment KB a zöld csík felélig de akokr elég durván terepeztem. Úgy látszik hogy mégse kell motoral mennem megoldodnak talán a gondok egy másik kocsi kölcsönzésével. Bár én azért lementem volna motoral is :P csak úgye kicsit para, a forgalom meg a meleg miatt.
Hát én nem próbálnám meg , mert én is járkálok a DT-vel és piros előtt egy pár milliméterrel van a hőfokmérő, meg lámpánál egy mutató vastagságot be is megy a piros mezőbe . Egy 60 70-es tempóval megyek,tehát nem húzom neki de ebben a melegben nincs hűtés. Nem olyan mint egy nagy motor ha ott baj van ott van a venti a hűtőn.
Szevasztok, Lenne egy kérdésem a fórum olvasóíhoz.
Szerintetek DT vel be lehet válalni egy Sopron-Siófok túrát? KB 190Km lenne az út oda. 2személyel.
Még most a hétvégén tehát dög meleg lesz. Szerintetek bírja ezt egy 89es Dt125R? elvileg 4-5ezer Km van a felújított blokba nem egy próblémás motor....
Sziasztok!
Ismét bajban a DT-m... Ezúttal is elég súlyosnak tűnik a baj.
Mentem vele 2 nappal ezelőtt, épp egy keresztutcában tértem le, alacsony fordulaton, lassan, és egyszwer csak megállt, mintha elfogyott volna a benzin. persze nem fogyott el... hazatoltam, karbit szétszedtem, tiszta volt és gyönyörű... gyertyát kiszedtem megtisztítottam, szikra is volt. Ha tolom, olyan hangja van mintha nem akkor adna szikrát mint amikor kéne neki, furcsán puffan néha, és semmi más. Vettem új gyetyát, ezzel is ua. a hiba. Tirisztor? gyújtáselektronika? mitől nem indul, ha benzin és szikra is van?
Tel: 06 30 613 65 49
dlaci89@freemail.hu