Sztem értelme nincs a forgalomba helyezésnek!Hatalmas összegekbe kerül...a legegyszerűbb,ha ötvenesként használod,kismotoros biztivel.Egy két apróságot viszont mindenféleképp el kell tüntetni a gépről!Én kireszeltem a hengerből a 124ccm-es beütést, szépen felpolíroztam, most pedig sablonnal lesz beleütve:3MB00 49 ccm(ez így a leghitelesebb, mivel gyárilag is ez van benne, csak 124 ccm-es beütéssel)Az adattáblát le kell kaparni feltétlen a vázról, valamint az összes 125 ösre vonatkozó matricát, esetleg csináltathatsz ötvenes matricaszettet,de nem fontos.Ha a kiput nem piszkálod,nem heréled ki, a hangja nem lesz gyanus,nagyon csendes kis gépek.Amit még le kell/kellene szerelni:hátsó lábtartó,rendszámtábla tartó,a rendszámtábla világítást ajánlatos eltüntetni(pl leszeded a hátsó búrát és belülróől lefújod piros festékkel)Ami még fejtörést okozhat, az a km óra.Ha nagyon profi munkát akarsz csinálni lefested a 140-es, esetleg a még a 120-as beosztást,de megteszi egy fekete szigetelő szalag is.Röviden ennyi
Szevasztok rengeteg motor probálás és teszt nézegetés után végre eldöntöttem vagy DT125 vagy semmi!
És nem más miatt mint tartósága és megbizhatósága ebben a kategóriában a legjobb szerintem , majdnem vettem egy aprilia tuareget de féltem hogy késöbb rengeteg bajom lesz vele tehát hagytam.
Az lenne a kérdésem hogy kinéztem magamnak egy 94-es Dt csak behozott moci és azt írja a foszer hogy megvannak az eredeti származást igazlo papirja. Ezt én forgalomba tudom helyezni itthon és kb mennyiért?
Amugy ő lenne az :
Lord89 igen működő képes de ez nem az a blokk ami a te gépedbe van hanem egyel régebbi az ára 30 000 kemény magyar forint az egész mindenség 100 000 ennél jobb vételt………
Dugó-szett olyan 20 ezer (Prox), esetleg hengerfúrás is biztos van vagy 10, főtengelycsapágy 2db 12-14 ezer (Koyo), hajtókar szett 22 ezer (Proksz), a szerelő munkadíja is lesz vagy 15. Jó drága mi? Lehet olcsóbb cuccokat is venni, de érdemesebb ezeket mert tovább tart. Amúgy a csapágyat meg tudod nézni hogy mennyire jó, ha leszeded a bal oldali deknit és megrángatod a lendkereket. Meg abból is következtethetsz hogy mennyire rezonál a motor.
Sziasztok DT-sek van egy 94-es DT vázam és két darab blokkom egy 88-as és egy 90-es aki kapja marja jóval bontós ár alatt adom főleg huligánok vagy szerelők részére ha valakit érdekel itt a fórumon írhat.
Eladó vagy elcserélhető gyári rezonátorra egy Gianelli Tuningrezonátor DT80LC2-re, hibátlan állapotban van.
Illetve keresek jeladót a hőmérőhöz szintén az előbb említett típushoz.
Köszi a válaszokat! Amúgy szedán megyek egy TZR-ért 30000 km van benne 98-as évjárat és gondolkozom hogy felújítással kéne kezdeni. Ha a henger jó állapotban van akkor kb mennyibe kerül dugó szett meg csapágyak meg ami ilyenkor kell? Csak azért merem ebbe a fórumba kérdezni mert a blokk tudomásom szerint egyforma!
Ja és Yamaha DT megkérdezhetem a csapágy gyártójának nevét?
Nekem is van ilyen turbóhoz hasonló hanja alacsony fordulaton. Szerintem az a csapágy hangja, mert mióta új a csapágyam azóta van, főleg még mikor nem volt bejáratva akkor jobban lehetett hallani.
tegyél enduro gumit
mondjuk az nagyon szar terepen, dea butykös meg hamar lekopna betonon meg életveszélyes
tempósan kanyarodni csak akkor tudsz ha keresztbe rakod
Sziasztok!
Lehet, hogy azt gondoljátok, hogy hülyeséget kérdezek, de engem érdekel! Mentem régen egy régi fajta TZR-rel, ott is hallottam ezt a hangot és találtam egy DT-s videót ahol szintén. Az érdekelne, hogy mi adja azt az enyhén ilyen vinnyogáshoz hasonlító hangot. Főleg alapjáraton lehet hallani, gondolom azért mert ott a leghalkabb a kipu. Nekem nagyon bejön ez a hang! Azt hallottam, hogy a nagy motoroknak ezt a jellegzetes vinnyogó hangját az egyenes fogazású váltó csinálja. Itt is erről lenne szó? És ha ezt hallom egy DT-nél vagy TZR-nél akkor az összes ilyen blokkos motornak benne lesz hangjában, vagy ez függ a motorkopottságtól is?
Belinkelek egy videót hogy értsétek mire gondolok: http://www.youtube.com/watch?v...
Köszi a válaszokat!
Nekem is elég crossos gumik vanak rajta, jobban szeretnék olyan feles vagy simábbat ami jobb országútra. Cserélnék is valakivel mert jó állapotban vannak.
nekem jó nagy bütykös terepgumim van de aszfaltra nem az igazi....
zúg mint a fene meg iszonyat gyorsan kopik
valami mást kell vadászni rá ha lekopik teljesen
Engem érdekelne egy komplett blokk, ha az 80 lc2, és minden megvan rajta...
Mennyi pénz, és hol? kösz
És nem más miatt mint tartósága és megbizhatósága ebben a kategóriában a legjobb szerintem , majdnem vettem egy aprilia tuareget de féltem hogy késöbb rengeteg bajom lesz vele tehát hagytam.
Az lenne a kérdésem hogy kinéztem magamnak egy 94-es Dt csak behozott moci és azt írja a foszer hogy megvannak az eredeti származást igazlo papirja. Ezt én forgalomba tudom helyezni itthon és kb mennyiért?
Amugy ő lenne az :
Neked mennyit érne meg? Gyári rezód nincs cserére?
Írj emailt : ati88@freemail.hu
Üdv: Attila
Lord89 igen működő képes de ez nem az a blokk ami a te gépedbe van hanem egyel régebbi az ára 30 000 kemény magyar forint az egész mindenség 100 000 ennél jobb vételt………
mennyibe kerülne a rezonátor?
Köszi
Peti
tudnál küldeni képet a hűtőmaszkról?
ati88@freemail.hu a mail címem
ha jól láttam akkor DT80LC2 a moci !
Eladó vagy elcserélhető gyári rezonátorra egy Gianelli Tuningrezonátor DT80LC2-re, hibátlan állapotban van.
Illetve keresek jeladót a hőmérőhöz szintén az előbb említett típushoz.
Attila
Ja és Yamaha DT megkérdezhetem a csapágy gyártójának nevét?
mondjuk az nagyon szar terepen, dea butykös meg hamar lekopna betonon meg életveszélyes
tempósan kanyarodni csak akkor tudsz ha keresztbe rakod
Lehet, hogy azt gondoljátok, hogy hülyeséget kérdezek, de engem érdekel! Mentem régen egy régi fajta TZR-rel, ott is hallottam ezt a hangot és találtam egy DT-s videót ahol szintén. Az érdekelne, hogy mi adja azt az enyhén ilyen vinnyogáshoz hasonlító hangot. Főleg alapjáraton lehet hallani, gondolom azért mert ott a leghalkabb a kipu. Nekem nagyon bejön ez a hang! Azt hallottam, hogy a nagy motoroknak ezt a jellegzetes vinnyogó hangját az egyenes fogazású váltó csinálja. Itt is erről lenne szó? És ha ezt hallom egy DT-nél vagy TZR-nél akkor az összes ilyen blokkos motornak benne lesz hangjában, vagy ez függ a motorkopottságtól is?
Belinkelek egy videót hogy értsétek mire gondolok: http://www.youtube.com/watch?v...
Köszi a válaszokat!
http://www.mofaker.hu
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
zúg mint a fene meg iszonyat gyorsan kopik
valami mást kell vadászni rá ha lekopik teljesen