Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi!

vmi nagy tudor tanácsát kérném: első gummát akarok venni a dtmre. de nem tom milyet. mostanában elég sokat megyek terepen, de azé az aszfaltot se hanyagolom. olyan 50-50 %ban megyek itt is ott is.
sztetek milyen gumit vegyek? várok linket is!

köszi!
köszi!
nekem 48 ezer van benne és állítja a volt gazdája még a gyári dugó van benne
mondjuk egyesben simán tolom erőlködés nélkül......
csak kereket nem adsz el mi?cserében sem vagy bennt?ráfizetnék valamennyit!
Meg kell sajna válnom hőn szeretett Dt supermoto-mtól. Ha szeretne vki egy tökéletes állapotú,99-es, svájcből jött, költségmentes vasat, keressen meg. Excel felnik, renthal kormány. gianelli tuning rendszer, mini-indexek, stb...
50-60 ezer? Az szép....
Nekem is volt olyan bajom hogy a simó első telőja lépten-nyomon lekoppant pedig olajfolyás egy centi nem volt! Vettem új rugókat és az új kb 6-7centivel hoszab volt a réginél!
Hali Mindenkinek!

YAMAHA DT 125 RH ELADÓ!
2000-es évjáratu,(Újabbik motoros DT 125 RH) 28LE.
Minden Német papírjával (vizsgáztatható,vagy kismotorként,hobby célra).
Hátsógumi kopott.
Szállítás Bp,M3,M1 vonalában megoldható!

képeket az alábbi cimen tudtok kérni: ktmsxenduro@citromail.hu

ÁR: 260.000 HUF
simson1616@freemail.hu
küldd a kepet aztan megegyezünk!
Becstlakozhatnek en is ebbe a mailbe? pls! Elore is koszi! (cimem az adatlapomon)
Helló ini! Nekem magvan! 40 ábra szóval az összes! Elkldöm az alábbi címre!
akkor a dt80 lc2-ről nincs rajza senkinek? csak az a német szerelési útmutató?
Aki tud lovagolni az elonyben van! (olyan lehetett mintha a gyeplot huztad volna)
ugy hallottam hogy normális használat mellet az új dtk elmennek 50-60 ezer kmt egy dugoval és gyűrűkkel!
Most elképzeltem milyen lehet egy túl puha teleszkóp mivel nem találkoztam még ilyennel. Talán új rugó kell bele?
Ennél csak az a szarab ha nem fent hanem lent szakad el...
Amúgy 5890km van bene
Én nem igazán tudom, de ha az a gond hogy nagyon puha akkor az a rugok elgyengülése miatt van nem? Álitólag ezért jó ha mindig álványon tartod az enduró motorokat, mert akkor megtartja a rugo a keménységét. Még sose szedtem szét a telot, nem is akarom. De szerintem egy rugocsere lehet a megoldás, vagy pedig még egy rugo behelyezése mint anno a simsong tuningolásakor.

Kép: -avagy hogyan jöjünk haza ha a gázbowden felmonta a szolgálatott.
na mégegyszer, másodszorra szoktatok segíteni
DT teleszkópját hogyan tudom megkeményíteni, ha nem ereszti az olajat, csak nagyon puha?
hát szerintem azt a 3évet simán birnia kel, söt még jóval töbett is. De inkább a a ment kilóméterektől függ mint atol hogy menyi idős.
Aha... Kösz! Szoval le lehet nyomni kézel csak nehéz. Normál használat mellet medig birja egy dugó/gyűrű? Szerintem illő lene ha mégy egy 2004est nem kéne újítgatni! Vagy nem?
Helló Libli! megérkeztek a képek! és a tömítést akármien yamahás boltban lehet kapni? tehát akkor az összes tömítés 5 ezer! Köszi!
Elküldtem a képeket. Na valaki nem tud nekem váltót?

A tömítést, 4590ért vettem, de mindenhova van benne egy. És az Üllői úti PÁL dugattyúnál pesten.
1 db hengerfejtömítést akartak csinálni nekem 5500-ért, hát elmennek a pibe, vettem inkább komplett szettett.
frankón nézett ki a DTd. Megkérdezhetném hogy milyen kipufogó volt rajta és hogy honan lehet olyat szerezni?
-----------------
Valami normális kipufogó kéne nekem DTre. Mert ami most rajta van az elég kacat. Álapot mind1 csak rá való legyen és ne legyen ösze visza hegesztve kisebb nagyobb csövekböl(mint az enyém).
azért DT be nincsen akkora kompreszió. Kézel nem lehet lenyomni, esetleg ha szépen lasan nyomod fokozatos erővel. De az egész csak átétel kérdése.Az enyém nem szokot erősen viszarugni. Egyszer mezitláb rugtam be és nem tetszett neki a lábszag akkor fájt 1-2órát a lábam :D de cipőbe meg se érzem. 125ccm nél nincs olyan nagy kompreszió hogylábat törjön, szerintem
háát visszarúg, de egy 125-ös nem tépi le a lábadat
Fics: ez a legalapvetőbb! Ha nincs kompresszió felejtsd el a motort. Egy komoly kompressziójú motor úgy visszarúg hogy, a lábad is eltörik...