Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz-kösz. Amúgy szédszettem ma karbim tetejét, kikötöttem gázbowdent. ÉS: leesett a tű. El is hajlott ahogy kell. Azthittem beszarok. Micsináljak micsináljak....kikalapáltam egyenesbe. Amennyire lehetséges volt tőlem. Jó ronda lett. De mondom visszateszem. Irtó durva de semmi baja mocinak. A dt-t a ladához tudnám hasonlítani. Nem tudod elrontani... :) hihi
ki kell ,hogy ábrándítsalak!
Nem 2T
Egész jó kis géped van Endy. Most cserélted? Nekem még nem volt gondom a telóval, szerencsére. Biztos meglehet oldani othon is, a megfelelö szerszámokkal és alkatrészekkel (szimeringek). Egyébként menyit megy végre a masina?
plz aki cserélt már telo szimeringet elől az ossza már meg velem a véleményét légyszi.köszi.nekem egy 93 mas TDR -em van.köszi!:)
Cserélj lánckereket....
Megvan az első 100km erem a TDR -el.Hát tapasztalat:kényelmes,6.ban mindig váltanék még mert szerintem a 7. fokozat nagyon hiányzik belőle.sokat pörög igy is..lehet emiatt lett 5 literes fogyasztásom?:)
hy.akkor ti mit mondtok?ezt a teloszimering cserét meg lehet itthon is csinálni?
gróf Lászlótól mindenféle cuccot kapsz dt-hez..
TÉVEDÉS!VAN RAJTA VÍZHŐFOK MÉRŐ! a kilóméteróránál a 100asnál van egy pici kis égő,az világít ha már forrana a vized!4addig nincs baj!nekem is 2004es dtm van,de az r változat,az enduro!egyszer sem világított még a lámpa :D jó gépek ezek
Hali olyan gondom lenne, h. hiányzik a lendkerék felöli blokkdeknim (YAMAHA DT 125 R "91) ha valakinek lenne v. esetleg tudja h. honnan tudnék szerezni az írjon.Pls
Ja meg a légszűrőfedél is érdekelne köszke
Na ezektől a dolgoktól parázok én is.... Egy 2004es 125 x-et néztem ki magamnak. Egy kereskedésben van bent de olasz papírjai vanak de, megbeszéltem hogy még az árán felül ők forgalomba helyezik akor én elhozom... Nem tom ez sikerül-e majd meg hogy menyi lesz az ára így...
Nekem az a lényeg hogy lízingelni lehesen és, ezen a héten már vagy 5 motoról csúsztam le... Úgyhogy ha ezsem sikerül én becsavarodok...
De csak az 50eseknek. Amugy új 0 kilométeres endurot se venék. Egy év alatt az ára a felére csökken, tehát kurvasok pénzkidobás. Egy uj dt 650 kb egy 2006os 400. Ennyi. Amugy haverom multhéten vett egy 0. kmes 50es dt-t be se járatta és eltört a hátsó teleszkop:S:S
A riejunak az aprilia rx-nek a dt-nem a malagutinak mind ugyan az a blokkja a enduroknak csak az oldalűn a neve más 2005töl ezen motorok blokkja egy és ugyan az csavar pontosságra. Egyszer nézd meg.
Az uj ex nmetom milyen Dt-n ninxs vizhöfok csak a sima R-en. Amugy a power télleg akk jo ha nem érzed a nyitást.
Hát ez az...
Bár most vizsgázok nagy motorból egy Kawasaki Er 5-ön és azon sincs vízhőfokmérő
Hát én ott nem látok a sebesség mérő műszeren kívül más mérőműszert! Ha csak el nem rejtették a tankon belül...
Tudom hogy hülye kérdéseim vanak de......
Ezeken az ujab tipusokon nincsen vízhőmérséklet mutató meg fordulatszám mérő? Amúgy egy 2004es 125 x-ről van szó
Szoval megéri a pénzét ha egy tartós, élvezhető motrot akarok? 14lóerő lene gyárilag? Ezek hol vanak lefolytva? Nem ott ahol a régiek is, vagyis a kipuff könyökbe? Meg egy tuning kipufogó tud rajta dobni nem?
Kevesen tudják ahogy látom, de a power szelep akkor tökéletes ha nem érezni a nyitását, nincs hirtelen rántás, egyenletesen jól gyorsul, nehogy piszkáld
jó gép a dt50 csak 1 bajom van vele:1az1-ben malaguti
erről 1 kis történet:
"haver vett 1 malagutit, és 1* jön velem szembe (még nem ismertem meg mert azelőtt nem láttam a mocit) csak nézem ennek a DT-nek milyen furcsa fényezése van, ilyet még yamahán nem is láttam. 3 nap múlva találkozunk már nem menet közben, odamegyek a mocihoz és látom az oldalára írva: MALAGUTI. Ezért volt furcsa a fényezés. "

Kívülről ugyanaz a 2 (pl.:a fejidom ha nevezhetem annak ugyanaz) csak az oldalboritás volt picit más és motorikusan is sokban hasonlítanak.
Csak azért venném inkább a dt-t mert csak a yamaha műhelyben rakják össze, meg jobb az ára is.(a haver malaguti-ja 710.000ft míg a dt kb. 690.000/680.000ft(persze új mocikról van szó))
Sporttársak!
Hol leledzik a powerszeplep a mociban? Nem vok 1 nagy szerelő-művész, gondolom a kérdésből kiderült. Gondoltam megnézem mizu vele, mert nekem szinte teljesen egyenletesen húz a moci kb 4ezertől. Lehet nem jól nyit a power, gondoltam megkuksiznám. De hol kell? vazze
Helló! Köszi! A szerelőm azt mondta hogy ha csapágyas hangja volt és felerősödött utána pedig megszorult akkor valszeg a csapágy megállt! Aki tud robbantott rajzot, vagy bármit ami segíthet azt kérem , hogy küldjön! és a felújítás mennyi lenne mármint egy majdnem teljes ha csak a cuccokat megcsináltatjuk de a blokkot otthon szedjük szét?kell gondolom csapágy ( mennyibe kerül? ) jó minőségű! e-m@il: balisimson@citromail.hu Köszönöm a segítséget!
Also vagy felső györgöd szétugrott szerintem. Ha tényleg beragadt. Blokkot széthuzatni drága, fel is kell köszörültetni a főtengelyt de ez a jobbik eset ha roszabb akkor csere. Fúrás k ha gyári anyaggal csinálod 20 körül kijön, ha kisiparossal akkor 5-10 körül de bir 1 2 ezret és szétegy megint. Nézesd meg szerelővel.
Helló! Bajvan! Az a problem , hogy mentem a 80-as Dtvel eleve kicsit csapágyas hangja volt egyszercsak mintha elmentvolna a gyujtás pöffent eggyet és nagyon hangos csapágy hangja lett nem tudtam megfordulni a szar földesúton lementem az aljáig és visszamentem , elindultam haza és egyszercsak mintha megszorult volna! ( persze a préri közepén) De nem biztos , nektek mien tippetek van? mi lehet? , főtengelycspágy talán ha az akkor mennyi? , mekkora? de ha csapágy akkor szétkell húzni a blokkot! robbantott rajz negyon sokat segítene! tömítéskészlet meggyibe kerül? köszönöm a segítséget! SOS
Nem silány. Jó motorok csak folytottak. "4 lo. Elég gyenge:S:S De nem silány