Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hasonló gond volt nállam is a váltóval annó csak mindeggyik fokozat közt csinálta. Egyszer váltott egyszer nem. Végül elvittem szerelőmhöz és ők kipucolták az egész váltót mert úszott az egész a sz*rban. Azóta jó. Lehet nállad is a kakas vagy a reteszelő koszos és nem bír rendessen mozogni.
sziasztok!

A motoromat (dt80) 5. után 6. helyett csak üresbe tudom váltani akárhányszor is probálom akár többször is!
aztán meg hirtelen beugrik 6.ba pedig a lábam hozzá sem ér a váltohoz!

Segitsen aki tud.
és esetleg ha valakinek van egy eladó KM-spirálja az is írhat. A motor kb 20 éves
helló all!
Egyik haverom dt 50-esével enduróztunk kint a falu határában és kiesett a kulcs pont amikor én mentem úgyhogy most kéne vagy egy megoldás hogy hogyan orvosoljuk a problémát kulcs nélkül vagy egy ajánlat attól akinek van eladó alkatrésze a megoldáshoz (kelet magyarországon vagy körzetében) vagy e-mailban (bopis@citromail.hu) vagy ide a fórumra bármilyen megoldást várok. kösz mindenki!
Üdv tucky!
Hát a lyukas rezó-dob biztos ront a teljesítményben, bár én sem vagyok szakértő. Az enyémen régen elől 10-es, hátul asszem 49-es fogas kerék volt. Aztán a lánckerék szettben - amit kifelyezetten a tipusumhoz rendeltem - elől 11-es, hátul asszem szintén 49-es fogaskerekek voltak. A nagyobb hengert pedig szerintem nem sinylené meg a gép, legfeljebb kicsit sűrűbben cserélsz föt. csapágyat .
ez nem 86-os DT.
azért nem a legjobb ha lyukas az ausspuffod :D
a 125ös dtken gyárilag 57 fogú ha jól emlékszem de kimek és megnézem de ha nincs igazam akkor leírom újra h mennyi de asszem annyi elöl meg 16os
ezek a gyáriak
nekem is volt 50esem (derbi) de azon hátul 58as lánckerék volt elöl meg 14es!de nem ment többet 55nél!
de ham eg kisebbet tezsel rá akkor sokkal gyengébb lesz ám (kis köbcentinél hamar észrevenni)
elvileg (olvastajm vhol) hogy ha elöl egyel nagyobbat tezsel az 7-8%os erővesztést jelent és csak ugyanennyi plusz sebességet
de nem akarom hogy vki itt lebasszon hogy hülyeségeket beszélek
OLVASTAM EZEEKT
de sok sikert
Köszi a választ, különben gondoltogtam én is nagyobb hengerben, csakhát a főtengely meg csapágyok nemtom mennyire sínylenék meg...Fordulatszámmérőm nincs, de üresben többet ki bír pörögni mint 4-esbe max gázon, mindig azt hiszem van még egy sebesség fokozat és váltani akarok. A hátsó fogaskerekem megszámoltam 49 fogas , kicsit sokallom úgytom 125-ös dt-ken van 45-fog körüli, lehet még ez is közre játszik az alacsony végsebességben? Ezeken gyárilag hányfogas van hátul? Ja meg lyukas a kipuffom ott ahol az első dob összeszűkül, vagy az nem lehet kihatással a sebességre?
Üdv tucky!
Annál a bizonyos 50-es tempónál mennyit pörög a blokk? Mert ha már nagyon pörög és nincs több fokozat akkor egyszerűen ennyit enged a fogaskerekek áttétele. Az én 50-es Dt-ém is csak 50-55-el ment régen. Aztán került rá egy új 60-as henger és egy számmal nagyobb első fogaskerék és máris viszi a 70-et egy kis ráhasalással pedig akár a 80-at is.
Hát nem tom.nemrég vettem bele gyertyát kb 500kmt ment vele!A te példádbol kiindulva elösször akkor megprobálkozok 1 gyertya cserével!köszi ,remélem jó lessz!de esetleg ha valaki tudja hogy mi lehet még a kinja ilyenkór akkor szóljon!KÖSZI
az 50esen van bármiféle benzinszintejelző vagy legalább LED?
cső!
én próbáltam légszűrő nélkül és totál alig akart tőle menni a dtm!próbáld meg te is sztem!addig nem érdemes sport légszűrőt venni!meg hát enduron az nem egészséges egy dolog ám
Gyertyával minden rendben van? Nálam akkor csinált ilyent ( a sachsom), pedig vagy 3 új gyertyát raktam bele NGK (mindig is az volt benne), de az összesel ugyan ezt csinálta... Aztán Babettából ki a Brisk gyertyát azzal a mai napig müxik Aztán jó párszor meg szivatott Még tolásra se indult, aztán tolhattam hazáig
Hellosztok
van egy 1986 os 80ccm es dtm,és mostanába rugásra baszik indulni!csak néhe kapja el mikor milyen kedve van!tolásra viszont mindig indul! és szerintem jól is megy!100km/h a vége! nem tom menyinek kéne lenni? na mind1 az a lényeg hogy mi lehet a baja hogy rugásr nem indul?a segitségeteket elöre is köszi !
ja azt elfelejtettem lerni hogy 125-ös
Vagy amit írtam lent azon kívül lehetne-e még valami tuningot csinálni vele hogy erősebb legyen?
Helo!Nekem van egy 92-es dt-m és csak annyit akarok hogy ez gyárilag hány lovas?Vennék hozzá egy sportdobot+sportlégszűrőt az mennyit nyomna a lóerőn?Válaszokat köszönöm.
Hy!
Van egy 2004es dt-m és ugy tudom hogy ezek meg vanak mahinálva a power szelepel hogy ne menyen anyira. Az lene a kérdés hogy hogyan kell optimálisra beállítani? Előre is kösz.
Sziasztok!

Nem érdekel valakit Athena 100-as tuningszett?(henger,dugó,gyűrű,csapszeg)
500km-t ment, odaadom féláron (44.000/22.000)!
Üdv mindenkinek! Van egy 1987-es 50-es Dt-m. Az a gondom hogy az istennek nem akar 50-nél többet menni, mértem gps-szel másik motorral, mindennel. Fix 50 oszt szevasz. A blokkból halatszik holmiféle zörej, de elég határozottan gyorsul, szal nemhinném hogy a dugónál nagy gáz lenne(bár nem 100%-os). A váltója különben 4 sebességes. Mivel a motor 20 éves gondolom folytás nem nagyon lehet benne, bár átnéztem amit lehetett: karburátor, gázkar, ilyesmik. Ha mégis lenne benne folytás ezen évjáratú 50-eseknél hová szokták tenni? Kizárásos alapon a kipuff blokkhoz közelebbi részére gondoltam, de feleslegesen nem szeretném szétvágatni. + a zörgés mitől lehet? Talán a főtengelycsapágyok?
Ehez nem kell nagy muszaki erzek, hogy ki tudd talalni hogy a dugon a nut az azert van ott mert a gyurut oda kell illeszteni
A jobb oldalon alul az a vízszintes 12 vagy 13-as csavar lene az? Más csavar nincs is az alján....
Hy!
Holvan az olaj leeresztő nyilás a Dt125x 2004-es tipuson?
Hali! A Dt80-as régebbi, nem poweres gépnél a gyűrűnek hogyan kell állnia? Van a dugón két félkör alakú mélyedés talán ahhoz kell illeszkedniük, mert az egyik ott megállt a másik nem! Köszönöm a válaszokat!