megvan a TDR.:)
örülök neki. nagyon jó.megváltáls az AF1 után:) Más kategória. Nagyon harap..:)minden jó rajta.
egy valami viszont nem.
jobb oldali telo szimering szétmehetett mert nagyon nyomja kifele az olajat.valaki feltudna világositani hogy ezt itthon ki tudnám cserélni?ha igen akkor mekkora szimering(ek) kell(enek) bele és honnan lehez beszerezni?.előre is köszi a válszolkat.gondolom ennek is ugya olyan a teloja mint a DT.gondolom én.de javitsatok ki ha tévedek.
Az Xt mindig is 4 üteműt gyártott. Régi 125be volt esetleg 1-2 2 ütem. Az igaz hogy a 4T nyomatékosabb, de sokkal gyengébben megy. A 2T sokkal robbanékonyabb. Ha hiszed ha nem enyémmel otthagyok egy 125ös cbr-t pedig az nem enduro hanem speed. Amugy gyártanak 2 üteműt mért ne gyártanának? Jaa amugy ha azt vesszük alapul hogy az új 4 üteműek 15 lora vannak folytva, egy átlag Dt meg 25 körül akkor nincs sok miröl beszélni.
Milyen gépe van a kereszttesódnak? Tudom hogy, itt most Yamahákról van szó, de megnézném hogy egy 4 ütemű Husquarnát vagy Husaberget esetleg Kawasakit milyen Yamaha gyorsul le.
Azért fura hogy mind kivétel nélkül annyiba kerül, mint egy robogó...
600-asokra gondolok itt. Jó régi vackok. Persz hogy jobb a 4 ütem mint a 2. Ez nem kérdés. De ha utánamdobnák sem kéne az az olajkályha.összegezve pro és kontra: Nem szépek. Nem mennek jól. Nem ujjak, de egyáltalán nem. Viszont 4 ütemű!
Huuuha!
Más: Egy 4ütemő 150-es kb fele erőben a dt-mnek. A 250-es kb annyi, és nem egy 15éves talicskáról beszélek, hanem keresztesóm 2005-ös gépéről. Legyorsul, annak köszönhetően hogy máshol kezd húzni mint 2 ütem. de nem erősebb még ő szerinte sem...
Legjobb tudomásom szerint a 4 ütem sokkal nyomatákosabb mint a 2. Sőt! A motorgyárak már csak 4 ütemű motorokat gyártanak! Nem tudom ez milyen xt de biztos nem fos jobbnak kell lennie egy dt-nél ráadásul ha 4 ütem... Annak idején a legjobb Yamaha enduro az xt volt és a mostani supermoto változat sem szar szerintem.
Nem fojtott semmit a hangon. Sőt!
Lehet csak azért mert ujdonság, de teccik nekem. Mintha valami darázs duruzsolna mögöttem...
Teljesítményben természetesen semmit nem dobott... Nem is fog semmi, ezt tudd.
Kiba hangos lett, durva cross hangja lett. De ne tévesszen ez meg senkit. Nem jó ez dtbe...
élvezkedek még, riogatom az embereket a hangjával, aztán ha szerzek gyapotot sztem kitömöm azzal.
Alacsony fordulatszámon kifejezetten csúnya. 6ezertől viszont pöpec! :)
De ne próbálkozzatok sztem vele, továbbra is fentartom
A forrasztó vizzel meg ha nem akarsz bajlódni (kotyvasztás) érdemes kipróbálni azt a kencét amivel a vizszerelők forrasztanak ( ónós folyatószer) rögtön fel is cinezi a bovdent és a tuskót. Lehelletnyi cin hozzáadásával gyönyörű és baromira erős bovden végeket lehet csinálni!
Hasonló órák vannak rajta mint ami felbukant nemrég a forumon. De azt nem hiszem el hogy 96-os a motor szerintem 86ost akart írni.
Tényleg baromi hangos lett a drótsurolóval a moci? És olyan a hangja mint egy 4ütemünek? Teljesítménybe menyit dobott rajta?
megkerestem.........
szerintem nem fos, jól néz ki
nem is idős....
abban igazad van hogy senki sem hinné el hogy 50es hangja is kicsit más
de nem is erről volt szó hanem a motortuningról
itt a link ha érdekel valakit:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=66036
de van több is 250 alatt
amúgy a dtnek szerintem kicsit magas ára van
Sziasztok!
Még egyszer beírom ide a kérdést, hátha tudtok segíteni:
Küllőzte már valaki újra a DT kerekét? a hátsó felniben nagyon lazák a küllőim és annyira elrohadtak hogy nem lehet húzni őket, rengeteget fújtam csavarlazítóval de meg sem mozdul egyik sem. bármilyen ötletet szivesen veszek
Pl: az új Cagiva Mito Evo 500ccm, és 2T