Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, hogy gyártanak még 2T-ket.
Pl: az új Cagiva Mito Evo 500ccm, és 2T
Persze, hogy gyártanak még 2T-ket.
Pl: az új Cagiva Mito Evo 500ccm, és 2T
Helló! Az új Dt-k tényleg anyira silány minőségűek ahogy azt mondják vagy nem?
megvan a TDR.:)
örülök neki. nagyon jó.megváltáls az AF1 után:) Más kategória. Nagyon harap..:)minden jó rajta.
egy valami viszont nem.
jobb oldali telo szimering szétmehetett mert nagyon nyomja kifele az olajat.valaki feltudna világositani hogy ezt itthon ki tudnám cserélni?ha igen akkor mekkora szimering(ek) kell(enek) bele és honnan lehez beszerezni?.előre is köszi a válszolkat.gondolom ennek is ugya olyan a teloja mint a DT.gondolom én.de javitsatok ki ha tévedek.
125ös 4ütemü CBRt én is otthagyom mint a szart. Mindig szívatom a csávót :D de ha rárántom a gázt akkor elég szépen lemarad
mondjuk egy 94 es DT és egy 94 es TDR blockja sokban különbözik?ha különbözik valamiben.vagy inkább csk az műanyagok meg a lámpa,műszerfal?
Az Xt mindig is 4 üteműt gyártott. Régi 125be volt esetleg 1-2 2 ütem. Az igaz hogy a 4T nyomatékosabb, de sokkal gyengébben megy. A 2T sokkal robbanékonyabb. Ha hiszed ha nem enyémmel otthagyok egy 125ös cbr-t pedig az nem enduro hanem speed. Amugy gyártanak 2 üteműt mért ne gyártanának? Jaa amugy ha azt vesszük alapul hogy az új 4 üteműek 15 lora vannak folytva, egy átlag Dt meg 25 körül akkor nincs sok miröl beszélni.
Milyen gépe van a kereszttesódnak? Tudom hogy, itt most Yamahákról van szó, de megnézném hogy egy 4 ütemű Husquarnát vagy Husaberget esetleg Kawasakit milyen Yamaha gyorsul le.
Az XT már csak ilyen fapados :)
Azért fura hogy mind kivétel nélkül annyiba kerül, mint egy robogó...
600-asokra gondolok itt. Jó régi vackok. Persz hogy jobb a 4 ütem mint a 2. Ez nem kérdés. De ha utánamdobnák sem kéne az az olajkályha.összegezve pro és kontra: Nem szépek. Nem mennek jól. Nem ujjak, de egyáltalán nem. Viszont 4 ütemű!
Huuuha!
Más: Egy 4ütemő 150-es kb fele erőben a dt-mnek. A 250-es kb annyi, és nem egy 15éves talicskáról beszélek, hanem keresztesóm 2005-ös gépéről. Legyorsul, annak köszönhetően hogy máshol kezd húzni mint 2 ütem. de nem erősebb még ő szerinte sem...
nem bazze. de kocsogok.......
a szemet gecik
nem is tudtad?
" A motorgyárak már csak 4 ütemű motorokat gyártanak! "
nekem kicsit fapadosnak tünt.jó mondjuk AF1 után
Legjobb tudomásom szerint a 4 ütem sokkal nyomatákosabb mint a 2. Sőt! A motorgyárak már csak 4 ütemű motorokat gyártanak! Nem tudom ez milyen xt de biztos nem fos jobbnak kell lennie egy dt-nél ráadásul ha 4 ütem... Annak idején a legjobb Yamaha enduro az xt volt és a mostani supermoto változat sem szar szerintem.
már mentem azzal az XT vel.jó motor de nekem nem tetszett.amugy szép hangja van.
Az az xt amellett hogy alpból fos, (125+4ütem-hahaha) még valami irtó ronda is. Ez a véleményem
Nem fojtott semmit a hangon. Sőt!
Lehet csak azért mert ujdonság, de teccik nekem. Mintha valami darázs duruzsolna mögöttem...
Teljesítményben természetesen semmit nem dobott... Nem is fog semmi, ezt tudd.
Kiba hangos lett, durva cross hangja lett. De ne tévesszen ez meg senkit. Nem jó ez dtbe...
élvezkedek még, riogatom az embereket a hangjával, aztán ha szerzek gyapotot sztem kitömöm azzal.
Alacsony fordulatszámon kifejezetten csúnya. 6ezertől viszont pöpec! :)
De ne próbálkozzatok sztem vele, továbbra is fentartom
Igy kell ezt csinálni! Kedves CeFReX


A forrasztó vizzel meg ha nem akarsz bajlódni (kotyvasztás) érdemes kipróbálni azt a kencét amivel a vizszerelők forrasztanak ( ónós folyatószer) rögtön fel is cinezi a bovdent és a tuskót. Lehelletnyi cin hozzáadásával gyönyörű és baromira erős bovden végeket lehet csinálni!

Igy tuti nem szakad el az életbe soha!
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=65408

Hasonló órák vannak rajta mint ami felbukant nemrég a forumon. De azt nem hiszem el hogy 96-os a motor szerintem 86ost akart írni.
Tényleg baromi hangos lett a drótsurolóval a moci? És olyan a hangja mint egy 4ütemünek? Teljesítménybe menyit dobott rajta?
Petyo King! A kereket ne otthon csináld! Járj a végére. valamilyen szervíz vagy szerelő biztos foglalkozik ilyennel.
Egy eladó gép:
Katt!
én simson kereket próbáltam már.....
teljes csőd lett belőle
érteni kell hozzá.....
olyan 8as volt benne hogy csak na
megkerestem.........
szerintem nem fos, jól néz ki
nem is idős....
abban igazad van hogy senki sem hinné el hogy 50es hangja is kicsit más
de nem is erről volt szó hanem a motortuningról
itt a link ha érdekel valakit:
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=66036
de van több is 250 alatt
amúgy a dtnek szerintem kicsit magas ára van
Sziasztok!
Még egyszer beírom ide a kérdést, hátha tudtok segíteni:
Küllőzte már valaki újra a DT kerekét? a hátsó felniben nagyon lazák a küllőim és annyira elrohadtak hogy nem lehet húzni őket, rengeteget fújtam csavarlazítóval de meg sem mozdul egyik sem. bármilyen ötletet szivesen veszek