-Nehezen hinnék el hogy 50-es.
-Idősebb lehet mint én.
-Lehet benne 20.000 km, de csak azért, mer már min 1szer átfordult...
-240-ért egy Dt-t sem kapsz normális állapotban
ezekért nem kéne az a fos. punktum
valahol láttam egy xt600-ast 240ért hobbisat
miért nem ilyeneket vesz aki tuningolni akar?
annak kapásból ott az 55 ló és még bírja is sokáig nem kell félni attól melyik pillanatban nyúlik ki a szétpörgetett gépe.....
bár lehet maradi vagyok e tekintetben, de az a nézetem mindent arra használjunk amire megtervezték
egy csomó mérnök dolgozik a motoron évekig mi meg széttuningolnánk órák alatt
Nah jó alaposan kitömtem a dobot 12 db fém súroló cuccal.
Hát.... valami kegyetlen durva hangja lett a mocinak. Tudni kell hogy gianelli rendszerről van szó.
Mint egy trabant. Legalább... Szerintem túl sokat tömhettem bele, vagy 1szerűen a fém nem csillapít semmit a hangon. Mondjuk ezt desthettem volna. Mint valami 4ütemő olyan a hangja a dt-mnek. Durva... De teccik.
Verseny alkatrészekkel ki lehet hozni 55 Le-t egy 125-ből! Tegnap hallottam egy volt versenyzőtöl. 150-200 körül volt amiket említett. Semmit nem értettem belőle igaz, de ha összehozok 120-140-et most nyáron, megfontolom felsépicztetem mocimat. Na nem 55 Le-re persze, csak azért jó lenne ha nem csak szép lenne a vas, de menne is csak 1 picit. Mert egyébként 1 fos.
Ha nem bődületes hangra vágytok, kerüljétek a súrolós cuccot. Nem 50-80-125 2 ütembe való. Haver 400 KTM-jében kurva szép hangja van. De azért at más szint. ott remeg a föld amikor beindítja. És az csak az alapjárat!
Mármint nem a szelep fizikai helyére lennék kiváncsi , hanem ha leveszem az ypvs deklit , alatta a szelep tengelyén van egy kis fül , gondolom ezt kell nézni , ha állitok rajta.
Nemrég szereztem egy 125ös DT-t.
Két kérdésem lenne , az egyik hogy a power szelepet sztem össze vissza állitgathatták , elég magasan nyit (7-7,5) hol van a szelep alapállapotban gyárilag ?
Másik pedig hogy észrevettem 3500 és 4000es fordulat között mintha megállna gondolkozni hogy most forogjak tovább vagy ne , ez vajon mitől lehet ? Ha viszont teligázt húzok neki akkor nem igazán venni észre, kiforog rendesen.
Na hmm... Nem egészen így van! Én így vettem, ez a rendszer nem házilag sport, legalább kisipari mű, a rezó pont olyan mint a gyári, kivéve hogy teljesen üres, és nincs beleütve az a max 80km/h, a hátsó dob meg egy jól kitömött, perforált csővel a belsejében. a baj az amit sokan ecseteltek, a motor erős meg gyors, végsebessége magasabb, viszont 6 ezerig szinte semmit sem húz, onnantól pedig aránytalanul erős. Jó meg minden, de én erre sajnálom a motort. Ha valaki cserélne szóljon :)
csé all!
Ha van szeged fele lako vagy (balástya fele, pontosabban)
és nincs akivel mociznia, az szoljon mert nekem nemnagyon van akivel mocizak inkább földesuton mint aszfalton(cross gumi) :P
Msn-em: narancs72@hotmail.com
Leghuteses motor hofokmerese:
Fiatal koromban Jawa Mustangot hajtottam (nagyon hajtottam) nagyon sokat. Azt hogy mennyire meleg a henger pedig nagyon egyszeruen neztem meg. Rakoptem! Pontosan tudtam, hogy az adott kopet mennyi ido alatt sistereg el az milyen hofokot jelent a mocinak. (mindig ugy sisterget, mint a forro serpenyoben a tojas, mert ugy hajtottam)
Kokanyolas megy a forumon:
Ugyan ezt a jawa -t kokanyoltam rendesen, de az ugy volt helyenvalo. Pl: Mikor ket tocsavar is kiszakadt, en a hengerfejet egy szogvas es ket 8as menetes palcaval huztam kivulrol vissza a vazhoz. (ugyanis a mustang fekvohengeres). Ezt csak azert irtam le, hogy mi az a szint ameddig biztos nem szabad sulyedni egy DT javitasa soran.
Kipuf tuning:
Ha figyelmesen olvassatok a forumot, akkor mar tobben kozulunk kerestek gyari kipufot. Legalabb ebbol erdemes lenne tanulni, hogy az eredetit nem erdemes tonkre tenni, mert annak mar nincs visszaut. Nem azt mondom, hogy ne tuningoljatok a kipuffot, de legalabb mas karan tanuljatok (bar senki nem irta le a tanusagot egesz egyszeruen azert, mert mindenki itt akarja becserelni a "tuningolt" muvet eredetire). Szoval azert szerintem ha tuning, akkor illik anyagiakat is forditani. (Amugy is: Tuning --- nagyobb kopas --- tobb kiadas. Tehat aki tuningol ugyis tobbet kolt a szamarra)
A folytás kiszedés éppenséggel bevált dolog, azt csak az EU normák miatt rakják bele... nem tuning ha kiszeded. Ha sportkipufogót raksz rá az már tuning...
NEmtudtad hogy a motor akkor jó "ha nem gyári a kipuff"? Tök jó elv nem? BElezük ki meg tuningoljuk össze vissza ha már gyári van rajta Amugy meg a motor gyárilag Vénusz olajra van beállítva
Cefrex: Mostanában én is ezt éreztem hogy, tiszta buheramátrix lett itt minden. A gagyi sufnituning meg a profi otthoni szerelés közt van különbség és itt kezd elmenni minden a gagyi felé...
szevasztok.annyi lenne a kérdésem hogy hol tudnék venni sportkiput?van egy 80 -as lc1-es dt-m.(már a kockalámpás.)
ha valaki tud valamit az irjon egy e-mailt...................
cimem:fucktheskype@totalcar.hu
e
löre is köszi
Nem akarok senkit se megszólni, de ennyi szerencsétlent egy rakáson.... Egyik a kipuffot akarja kibelezni, a másik a karbiját veri szét, a harmadik meg Vénusz olajat akar tankolni.... Nem igaz, hogy nem lehet visszaolvani!? Most nem azt mondom, hogy mind a 170 oldalt, csak mondjuk 80-at. Csomó kérdésre már írták a választ, többször is. Na mind1...
Figyi! Fogsz egy sárgaréz rudat. Olyan vastagot, amilyen az eredeti volt. Levágsz belőle egy darabot, akkorát, hogy jó legyen... Kifúrod olyan vastgra, hogy pászoljon bele a bowden. És a lényeg: Megfúrod kb a feléig vastagabb fúróval, (vagy kúposra munkálod meg, az még jobb), és mielőtt megforrasztanád, széthajtod a bowden szálait. Namost ha ezt jó minőségű CINNEL (nem cinkkel..) megforrasztod, a büdös életbe nem téped ki belőle. Ja és döntő szerepű a jó minőségű forrasztás. Mert ha csak oda van taknyolva, akkor vegyél inkább újat. Jó szolgálatot tehet a forrasztóviz használata, ami Sósav+Cink+Szalmiáksó. Az arányokat ne kérdezzétek, mert mindig saccra csinálom.
-Idősebb lehet mint én.
-Lehet benne 20.000 km, de csak azért, mer már min 1szer átfordult...
-240-ért egy Dt-t sem kapsz normális állapotban
ezekért nem kéne az a fos. punktum