Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

-Nehezen hinnék el hogy 50-es.
-Idősebb lehet mint én.
-Lehet benne 20.000 km, de csak azért, mer már min 1szer átfordult...
-240-ért egy Dt-t sem kapsz normális állapotban
ezekért nem kéne az a fos. punktum
valahol láttam egy xt600-ast 240ért hobbisat
miért nem ilyeneket vesz aki tuningolni akar?
annak kapásból ott az 55 ló és még bírja is sokáig nem kell félni attól melyik pillanatban nyúlik ki a szétpörgetett gépe.....
bár lehet maradi vagyok e tekintetben, de az a nézetem mindent arra használjunk amire megtervezték
egy csomó mérnök dolgozik a motoron évekig mi meg széttuningolnánk órák alatt
Nah jó alaposan kitömtem a dobot 12 db fém súroló cuccal.
Hát.... valami kegyetlen durva hangja lett a mocinak. Tudni kell hogy gianelli rendszerről van szó.
Mint egy trabant. Legalább... Szerintem túl sokat tömhettem bele, vagy 1szerűen a fém nem csillapít semmit a hangon. Mondjuk ezt desthettem volna. Mint valami 4ütemő olyan a hangja a dt-mnek. Durva... De teccik.
Verseny alkatrészekkel ki lehet hozni 55 Le-t egy 125-ből! Tegnap hallottam egy volt versenyzőtöl. 150-200 körül volt amiket említett. Semmit nem értettem belőle igaz, de ha összehozok 120-140-et most nyáron, megfontolom felsépicztetem mocimat. Na nem 55 Le-re persze, csak azért jó lenne ha nem csak szép lenne a vas, de menne is csak 1 picit. Mert egyébként 1 fos.
Ha nem bődületes hangra vágytok, kerüljétek a súrolós cuccot. Nem 50-80-125 2 ütembe való. Haver 400 KTM-jében kurva szép hangja van. De azért at más szint. ott remeg a föld amikor beindítja. És az csak az alapjárat!
Hello!
pár szót szeretnék kérni a "87es dt lc50ről...
fogyasztás,végseb,erő!
valamint saját tapasztalat:)

elöre is hatalmas köszönet...
üdvözlet!
Mármint nem a szelep fizikai helyére lennék kiváncsi , hanem ha leveszem az ypvs deklit , alatta a szelep tengelyén van egy kis fül , gondolom ezt kell nézni , ha állitok rajta.
Sziasztok

Nemrég szereztem egy 125ös DT-t.
Két kérdésem lenne , az egyik hogy a power szelepet sztem össze vissza állitgathatták , elég magasan nyit (7-7,5) hol van a szelep alapállapotban gyárilag ?
Másik pedig hogy észrevettem 3500 és 4000es fordulat között mintha megállna gondolkozni hogy most forogjak tovább vagy ne , ez vajon mitől lehet ? Ha viszont teligázt húzok neki akkor nem igazán venni észre, kiforog rendesen.
Na hmm... Nem egészen így van! Én így vettem, ez a rendszer nem házilag sport, legalább kisipari mű, a rezó pont olyan mint a gyári, kivéve hogy teljesen üres, és nincs beleütve az a max 80km/h, a hátsó dob meg egy jól kitömött, perforált csővel a belsejében. a baj az amit sokan ecseteltek, a motor erős meg gyors, végsebessége magasabb, viszont 6 ezerig szinte semmit sem húz, onnantól pedig aránytalanul erős. Jó meg minden, de én erre sajnálom a motort. Ha valaki cserélne szóljon :)
Teljesen igazad van.
csé all!
Ha van szeged fele lako vagy (balástya fele, pontosabban)
és nincs akivel mociznia, az szoljon mert nekem nemnagyon van akivel mocizak inkább földesuton mint aszfalton(cross gumi) :P
Msn-em: narancs72@hotmail.com


na cséj
Leghuteses motor hofokmerese:
Fiatal koromban Jawa Mustangot hajtottam (nagyon hajtottam) nagyon sokat. Azt hogy mennyire meleg a henger pedig nagyon egyszeruen neztem meg. Rakoptem! Pontosan tudtam, hogy az adott kopet mennyi ido alatt sistereg el az milyen hofokot jelent a mocinak. (mindig ugy sisterget, mint a forro serpenyoben a tojas, mert ugy hajtottam)
Kokanyolas megy a forumon:
Ugyan ezt a jawa -t kokanyoltam rendesen, de az ugy volt helyenvalo. Pl: Mikor ket tocsavar is kiszakadt, en a hengerfejet egy szogvas es ket 8as menetes palcaval huztam kivulrol vissza a vazhoz. (ugyanis a mustang fekvohengeres). Ezt csak azert irtam le, hogy mi az a szint ameddig biztos nem szabad sulyedni egy DT javitasa soran.
Kipuf tuning:
Ha figyelmesen olvassatok a forumot, akkor mar tobben kozulunk kerestek gyari kipufot. Legalabb ebbol erdemes lenne tanulni, hogy az eredetit nem erdemes tonkre tenni, mert annak mar nincs visszaut. Nem azt mondom, hogy ne tuningoljatok a kipuffot, de legalabb mas karan tanuljatok (bar senki nem irta le a tanusagot egesz egyszeruen azert, mert mindenki itt akarja becserelni a "tuningolt" muvet eredetire). Szoval azert szerintem ha tuning, akkor illik anyagiakat is forditani. (Amugy is: Tuning --- nagyobb kopas --- tobb kiadas. Tehat aki tuningol ugyis tobbet kolt a szamarra)

Bocs a hoszusagert.
na ezt jól megaszontam
Persze én annak az elvét vallom, hogy ami gyárilag annyi amennyi, minek azt piszkálni... nagyobb motort kell venni
A folytás kiszedés éppenséggel bevált dolog, azt csak az EU normák miatt rakják bele... nem tuning ha kiszeded. Ha sportkipufogót raksz rá az már tuning...
NEmtudtad hogy a motor akkor jó "ha nem gyári a kipuff"? Tök jó elv nem? BElezük ki meg tuningoljuk össze vissza ha már gyári van rajta Amugy meg a motor gyárilag Vénusz olajra van beállítva
Ez megmosolyogtatott.
Cefrex: Mostanában én is ezt éreztem hogy, tiszta buheramátrix lett itt minden. A gagyi sufnituning meg a profi otthoni szerelés közt van különbség és itt kezd elmenni minden a gagyi felé...
szevasztok.annyi lenne a kérdésem hogy hol tudnék venni sportkiput?van egy 80 -as lc1-es dt-m.(már a kockalámpás.)
ha valaki tud valamit az irjon egy e-mailt...................
cimem:fucktheskype@totalcar.hu
e
löre is köszi
sárgaréz rúd nincs a háznál.... csak rézcső
meg aztán tök egyforma csak forrasztani kell és kész
Nem akarok senkit se megszólni, de ennyi szerencsétlent egy rakáson.... Egyik a kipuffot akarja kibelezni, a másik a karbiját veri szét, a harmadik meg Vénusz olajat akar tankolni.... Nem igaz, hogy nem lehet visszaolvani!? Most nem azt mondom, hogy mind a 170 oldalt, csak mondjuk 80-at. Csomó kérdésre már írták a választ, többször is. Na mind1...

Figyi! Fogsz egy sárgaréz rudat. Olyan vastagot, amilyen az eredeti volt. Levágsz belőle egy darabot, akkorát, hogy jó legyen... Kifúrod olyan vastgra, hogy pászoljon bele a bowden. És a lényeg: Megfúrod kb a feléig vastagabb fúróval, (vagy kúposra munkálod meg, az még jobb), és mielőtt megforrasztanád, széthajtod a bowden szálait. Namost ha ezt jó minőségű CINNEL (nem cinkkel..) megforrasztod, a büdös életbe nem téped ki belőle. Ja és döntő szerepű a jó minőségű forrasztás. Mert ha csak oda van taknyolva, akkor vegyél inkább újat. Jó szolgálatot tehet a forrasztóviz használata, ami Sósav+Cink+Szalmiáksó. Az arányokat ne kérdezzétek, mert mindig saccra csinálom.
Teljes letargia ma.... Talmácsi kiesett :((((((((

Ha minden jól megy holnap megjön a gyűrűm meg a dugó. Szerintetek meddig kell járatni?
Azt is megtalálod a Vaterán, "lábtartó"-írd a keresőbe, egy festés ráférne.
cseréljünk
nekem jó a hátsó....
Nekem hátra kéne lábtartó, mert állandóan leesik.
Nekem egyébként fogazott van, de sajna nem adom el.:(
Huha, engem is nagyon érdekelne fém fogazott lábtartó! ha valaki tudna még olyat
válaszoltam emailben