Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha megyek megnézni a vasat "125dt" akor hogyan tudom megnézni hogy elég erő van még bene? Hasonlítani nem tudok mert még nem mentem ilyen Poweres gépekel. Valaki azt mondta hogy ha kézel nemtudom lenyomni a berúgókart akor jó...
hali!
ha vannak robbantott képek a dt80lc2-re el tudnád küldeni erre a címre? : individor@feemail.hu
köszi!
a gépkönyve/német/ megvan de abban elég ócska képek vannak alig látni elmosódottak

voltam nemrég yamaha szervízben ott nagyon jó képek vannak, de nem tudtam az emberrel dűlőre jutni
full jó képek voltak, cikkszámmal stb....
Babika! Ha tudsz varázsolni akkor pálcával is megoldhatod kivülről mint Harry Potter Ha nem szét kell szedned mindenképpen...

msn: rodiboy@freemail.hu
Szia Libli! El tudnád nekem küldeni a robbantott rajzoka? de ha van még ilyen képed a blokkodról akkor az sokat segítene! Jah és egy kérdés: Honnan szereztél tömítést, és mennyi volt? ( írd meg e-mailban ) és ha én is szétszedem akkor mit cseréljek ki? mit érdemes? és mik amik bírják a strapát? és milyen évjáratú a mocid? köszönöm a segítséget! e-mail: balisimson@citromail.hu
Szia...köszönöm szépen, és ehhez szét kell rántani a blokkot?vagy lehet anélkül is?
köszi...
amugy felvehetlek msn-re?
csáóóó
A berúgótengelyed elkopott. Nem tudom mennyibe kerül . Az ilyesmi 3-4 ezer forint de nem biztos.
Szia
nekem a berugo karom ugrik el a berugáskor,nincs oda vmir rajzod,ábárd h mi kophatott el?vagy csak igy fejből? ..
és h az mennyibe kerül?
köszi..
ÜDV
hellosziasztok!

Újra egy problémával fordulok hozzátok. A DTm teleszkópjai nagyon elpuhultak, de nem ereszt a dolog.
Hogyan tudnám keményebbé tenni? én úgy gondoltam hogy kiveszem a teleszkóp szárakat, leeresztem belőle a régi olajat és sűrűbb hidraulika olajat öntök bele, ez így segítene?
Helló! El tudnád küldeni nekem a rajzokat? de mindenféle jól jón! pl:én is szétburítom a blokkom! te honnan szereztél tömítéskészletet és mennyi volt? ( írd meg e-mailban )akkor kellenének a rajzok, de ha van még fényképed a saját blokkodról az is jó lenne! e-mail cím: balisimson@citromail.hu köszönöm szépen!
Sziasztok, én is csak véletlen találtam rá a rajzokra. 3 napomba telt, így úgy döntöttem lementem gyorsba, de úgy látom jól is jön.
Ha kell valakinek írja le az e-mail címét.

Jah, és nem tud nekem az adatlapomon látható vasamnak egy komplett váltót?
YAMAHA DT 80 LC, de én nem vagyok benne biztos, nem tudom megállapítani, segítsetek.
Jah, és ha van valakinek váltója, E-mail: libli@freemail.hu

Előre is kössz srácok.

Most egy kicsit szét van kapva agép
Itt van róla pár kép, na megy egy különlegesség, egy buli alkalmával készült fotó:)
Szia!
Van deklim, írj egy mail címet, és küldök képet.
mig nem tuningoltam meg 90 ment 2 szemelyel,asztfalton igy tobb loval meg nem probalatam de sokkal agresszivebb az elejet konnyen veszi jobban gyorsul es nem is eszik sokkal tobbet.Eddigi mereseim szerint 4 literrel ket szemellyel 80 km-t metem igaz nem gyikasztam,persze volt olyenis hogy tobbet gegeztem es hat akkor a 4 liter nem volt eleg 80 km-re.Most valahol a km-er meghaladta a 60-at es hat meg van benne.Szerintem kell ez a kis tunnindg neki.
"Ha emlékeim nem csalnak, akkor bármilyen ál- és rémhírek röppentek is fel a fojtással kapcsolatosan, a megoldás a power szelepnél van. Ennek pozícióját kell megváltoztatnod a kívánt teljesítmény elérésének céljából. Első lépésként le kell szerelned a hengerről a kipufogót és a power szelep házának fedelét, hogy teljes mértékben láthatóvá váljon mind a szelep, mind az őt mozgató mechanizmus.
Ezután jöhet a vizsgálódás. A lényeg, hogy álló motornál, mikor le van véve a gyújtás és benézel a kipufogó nyíláson (a legjobb egy elemlámpa segítségével), akkor a szelep teljesen nyitott állapotában kell, hogy legyen. Amikor pedig ráadod a gyújtást, akkor az elektromotor a szelepet félig zárt állapotba hozza. Ez a kiindulási állapot, ahonnan a fordulatszám növekedésével arányosan a szelep a teljesen nyitott állapot felé mozdul, majd el is éri azt.
Amennyiben a szelep nem nyílik ki teljesen, a fordulatszám sem fogja elérni a maximumot, és ennek egyenes ági következménye, hogy a teljesítmény sem. Ez esetben át kell állítanod a pozícióját, mégpedig úgy, hogy a power szelep végére egy négyszög profil segítségével csatlakozik egy, a bowdenek által mozgatott tárcsa, melyet egy csavar biztosít. Ezt a csavart ki kell venned, a tárcsát lehúznod a négyszög profilról, majd a szelepet elfordítanod 90 fokkal úgy, hogy a szelep levett gyújtásnál teljesen nyitott állapotba kerüljön.
Ezután tárcsa, biztosító csavar, fedél, kipufogó, vissza és gázt! "
Hali! Nem tudom milyen csak azt hogy 87-es vagy régebbi! de ha eltudod küldeni akkor jól jön az összes is! van a családban 50 es Dt-is! e-meil:balisimson@citromail.hu erre a címre kérném! Köszi!
Hello!
nekem 87-es lc 50-es dthez kéne robbantott a blokkról,vagy ha van külön a berugó részről!
Illetve ha valaki tud nekem tanácsiot adni a berugó résszel kapcsolatban,pls szoljon!
elöre is kösz!csáó
babi99@citromail.hu
Jó lenne csinálni ezeknek az ábráknak, leírásoknak, kapcsolásoknak, honlapot amiröl bárki le tudja szedni és nem kell folyton küldözgetni. Ugyen így a power beálitásait is :D
nekem van mindenhez. A Libli felhasználó küldte kb. 40 robbantott ábra A-tól Z-ig mindenről ami a motoron van.
Milyen dt 80?
Helló! Kellene nekem Dt80-hoz robbantott blokkábra! nagyon sokat segítene! köszönöm!
már csak 1 nap...
cső! igen teljesen gyári!én megvagyok vele elégedve!ha jól tudom ezek gyárilag 108ra vannak belőve és hát ennél többet ne is megy az enyém sem!enduron meg nem azt kell nézni hogy mennyit megy!sztem...
folytásról nemtok semmit h hol lehet!egyik szerelő azt mondta h vigyem el hozzá és megcsinálja,de én ne mviszem!így kevesebbet eszik,tartósabb,nem nyújtja a láncomat!nem versenyzésre kell
hogy álitotad be? menyivel lett erősebb? pörgösebb vagy mi? írd le léci
Neked még a gyári "pacik" vanak bene, nem gyenge egy kicsit? Ezek hol vanak folytva? Menyit megy a tied?
ha .Sikerult feltuninigolni a dt-met hezzamatattam a power szelephez es jo par loval tobb .hogy megy a kicsike
pénteken cseréltem el.szerintem akkor elviszem szerelőhöz.AF1 -ét 6000ft ért csinálták meg. ez szerintem olcsobb lesz.mivel kisebb a telo is és nem is forditott.meg szerintem több az alkatrész belőle mint az AF1 ből.majd meglátjuk.