125R tulajok, az gáz ha 25e km van a motorba, levettem a gyujtás oldali deknit és egy minimális olajat talátam benne?melegen nem az igazi az alapjárat de rosszul van karburálva, sokat kap- fekete a gyertyám.
amugy ráraktam a 17-es elsőlánckereket és aniyt vettem észre hogy jóval hosszabbak lettek a sebességet 3ban eddig 75 most 85 a vége 5.ben 110 helyett 120, és 6.ban tartja a 120-at ha olyan az idő akkor még tovább is forgatja. bontatlan még a blokk....
Annyira nem kell, hogy kemény legyen, ha fél centit behúzod akkor már el kell kezdenie csúszni, mire félig-háromnegyedig behúzod már teljesen megszakít. Ha leszeded a bal oldali kis fedő deknit akkor, ott találsz egy csavart, ha húzod a kuplungot mozog az egész szerkezet, oda adj neki olajat, úgy megdöntve a motort hogy odafolyjon, és húzogasd a kuplungot, nekem akkor keményedik fel, ha az száraz, és olyankor nem lehet jól szabályozni a kuplungot, úgy ugrálva jár, kicsit húzom nem mozog, jobban meghúzom, akkor megindul nagyon a kuplungkar.
Nem a lánc kattog véletlen? Hidd el nekem, hogy nem így kéne viselkednie, hiába kopott. Én kisujjal lenyomom a berúgókart, igaz ezen alapból is negyedakkora nehézséggel lehet lenyomni a kart mint egy szimón. A gyertya még magában nem jelenti azt hogy tökéletes a beállítás. Szerintem szegény is neki a keverék, adj neki több benyát a keverékcsavarral, de jegyezd meg hol állt.
Nem nagy összeg a felújítás amúgy (egy 80as vagy 25-öshöz képest)
én arra gondoltam hogy gyenge mert 2 ujjal lenyomom a berúgó kart xD a kuplunk meg nagyon kemény és kb 2cm a játéka nem tudom ez számít-e. ez az első Yamaha-m :D
mert megvenném már írtam hogy 3000+kiszállitás
amugy ráraktam a 17-es elsőlánckereket és aniyt vettem észre hogy jóval hosszabbak lettek a sebességet 3ban eddig 75 most 85 a vége 5.ben 110 helyett 120, és 6.ban tartja a 120-at ha olyan az idő akkor még tovább is forgatja. bontatlan még a blokk....
Nem nagy összeg a felújítás amúgy (egy 80as vagy 25-öshöz képest)