Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát szivem szerint 80-as mtx-et szeretnék,esetleg aprilia rx és társai,de azt nem sikerült üzletbe szerzni,csak kp-st:S Nekem meg sajna nincs most,csak egy robim cserébe!:) A berugója piszkál még engem,mert állitólag csak az kell rá,mert nincs meg! De kitudja nem e szerkezet hibás és ráfogja hogy nincs kar!:S
Nincs mit. Szerintem arra tökéletes, amire neked kell. Strapabíró is. Persze vannak jobban, csak nem biztos, hogy annyival jobb, mint amibe kerül és ennyi az alkatrész hozzá.
Nagyon szépen köszönöm a részletes infót! Hát nem s fügőleges helyre szeretnék vele mászkálni,csak kiváncsi voltam mennyire lehet használni! Volt már egy enduróm,csak az 125-ös volt és Honda Mtx! De azt útra nem mertem vinni és megváltam tőle! Nagyon halot volt a blokja, kellet 100 métert is tolni mire beröfent,meg a berugó szinte leeset magától,de mégis kimászot a falon is! Na és egyik ismerősömnek újabb fajta dt-je van 125-ös,de ép hogy jobban ment mint nekem a haldokló mtx és valahogy nem tetszet a 125-ös teljesitménye,ez meg 80-as és régi ,de nem is arra szeretném hogy szántsak vele,csak egy olyan mocit keresnék amit egyformán használhatnék aszfalton és terepen is!
PROX főtengely felújító készlet: 10920Ft
TKR főtengely felújító: 7250Ft
FOR yamaha dugó: 4200Ft 49(alapméret)-51mm-ig - fél milliméterenként
Kuplung lamella szett 3700Ft-4500Ft
Töm készlet 1500Ft
ilyenem van csak 50es, főtengely ugyanaz, felújító készletet kapsz hozzá 3 félét, a prox főtengely felújító készlet is azt hiszem 12000Ft körül mozog, főtengely csapágyak kaphatók koyo bele azt hiszem 2000/db, dugó kapható, hengert ha jól emlékszem 8x lehet fúrni. átlag szimót még az 50esem is lenyeli, de ne számíts arra, hogy a falon fel lehet vele menni derékszögben. nem poweres, nem pörgős gépek, de minden fordulaton jól használhatóak. lehet kapni hozzá gianelli kiput is, azal jobban pörög. Homokban amúgy nagyon stabil, ha jó a csapágy a kerekekben persze. Gyujtásból viszont két fajta van, a megszakítós kicsit húzósabb, be lehet hozzá szerezni az alkatrészt csak meg kell találni, mert ritka. Láncszett is kijön 12-14ezerből. Bontott cuccok is vannak hozzá. Kb ennyi
Akor okés kis gépek?! Az első lámpa kivételével tetszik nagyon,csak mivel nem ismerem, és nem tudom mijen az alkatrész ellátás nagyon piszkálja a fantáziám! Meg hát nem is fiatal! Ha vizes lenne, akor nem filóznék anyit rajta,de gondolom annak meg több a hibásodási lehetősége!? Gondolom ezek még nem poweres gépek!? Simsont ha picsázák teljesitményben akor jöhet! Főleg aszfaltra használnám,de terepezni is mennék vele,arra meg a robi nem a legjobb!
Köszi az infót!Ja hány sebességesek ezek és végre kb mit mennek? Hegyet bírják?
Váltóját nem tudod kinyírni. Aki már szedett szét ilyet, az tudja, hogy 50K km után is olyan mint az új. Gyári 80-asnak tűnik (ugyanaz a blokk és a váz mint a 50esnek, csak más a tőcsavarok helye és a henger) Kuplungja úgy van megcsinálva, hogy nagy rugalmasságot enged. Ha elveszed a gázt, kuplung nélkül is finoman lehet váltani, de ha húzod neki, akkor nem is tudsz váltani. (kivéve ha ráállsz teljesen)
Vasárnap tudok erre is választ adni majd! Jelentkezem! Nyugodtan használd a privát elérhetőségem, amúgy...
Sziasztok! Nincs valakinek esetleg 1 egyben lévő 125 - ös dt "önindítós" blokkja eladó jó állapotban?
Nekem volt RD-50em annak a blokkja majdnem ugyan ez kivülről talán teljesen úgy néz ki,csak a henger más.Az enyémnek jó volt a váltója.Ha rendes,hozzáértő emberé volt,és nincs szétkókányolva,akkor ok.Ezeknek jó váltójuk szokott lenni,ha nincs elb@aszva.
haveromnak van egy ugyan ilyen gépe, a gyújtása szokott néha elállítódni, de azon kívűl teljesen oké a gép, nem eszik sokat, meg mászkálgatni teljesen ok.
Hát azt gondoltam,csak ara voltam kiváncsi,hogy váltójának szokot e baja lenni,vagy valami tipus hiba?Esetleg mit kell megnézni tüzetesebben?
Ja és nekem egy malaguti crosser robogóm lenne cserébe ami jó indulatal 100-at ér,de inkább 90 a külsőség miat!
kívülről nem rossz,de a váltót neked kell megnézni
Hát így néz ki a kicsike!Ám nem tudom hogy gyári 80-as,vagy útólag alakitva!Váltója bírja,vagy bajos? Mert rx-et szeretem volna,de azok drágák,meg váltó bajosak!
ezt csak akkor lehet eldönteni ha valaki megnézi,illetve ha feltennél róla képeket,akkor talán mondhatnánk valamit.Ha le van lakva,akkor egykor lehetett a világ legjobb motorja is,akkor is egy szart ér.Ha meg rendben van akkor jó gépek ezek..
Üdv mindenkinek!kis segitségeteket kérném!Van 1 robogóm és enduróra szeretném cserélni,és kináltak érte egy 80ccm-es dt! Léghütéses, elől hátul dob fék és elől kereklámpás! Elméletileg felújitot! 1 bajt mondot csak az eladó,hogy nincs berugókarja!
Kérdésem: Milyenek ezek a motorok?Megbizhatóság? Tipushibák?
Mire figyeljek szóval dt vételnél? Ja és kb max menyit érhet 1 ilyen idős Dt?
Bocsi a sok kérdésé,de még nem volt ilyen gépem, és erősen gondolkozok mi tévő legyek!A haverok szerint felejcsem el, de..........
Na mindegy!
Szerdán megváltam szeretett Dt-m től
Nekem is volt ilyen. Ki volt kopva a belseje az órának, és hiába forgott gyorsan a spirál, az órát cska lassan tudta tekerni
nosza hallom más is emlegeti a találkozót énis fvár környéki vagyok ám! cirka 50km... május1? kinek mikor jó?
Most szerelgetem .A spirál jó szépen szalad .Gyufaszállal próbálva az óra könnyen forgatható de ugyan az tehát az órának van baja.
Akkor senkinek nem volt ilyen baja még?Szerelhetők ezek az órák vagy eldobósak?
Mennyi volt? Fújós, vagy kenős?
nekem is eddig ez jónak tűnik ,de még csak olyan 600 km van a festésben
Valszeg szorul a bovdeny....