kettészeded a láncot, de fent hagyod. A feszítőket visszarakod alaphelyzetbe, és a láncvégeket egymáshoz méred, hogy mennyire érnek rá egymásra, és kiszedsz annyit, amennyit túlér, csak ne feledd, hogy rá kell hagyni kicsit, mert nem fog összeérni, ha nem jó, és nézd meg jól, hogy melyik szemet kezded el kiszedni, haverom egyszer úgy szedte ki, hogy a külső szem maradt a végén, és nézett, hogy miért nem passzol a két vég XD
Gyors segítség kéne! Ma mentem a DTvel. Nem ment túl jó, de ilyen állapotban van, ez várható el tőle. Viszont! Egyszer csak elkezdett nyikorogni a blokk folyamatosan. Először azt hittem, hogy a fék, de egyhelyben is csinálta. A víz elvileg nem volt túl forró, bár az óra valószínűleg rossz (zárlatos az egész műszerfal). Nem tudtam vele mit csinálni, hazajöttem. Mintha kicsit kevésbé húzott volna alacsony fordulaton, jobban megfogta a motorfék, de nem vagyok benne biztos, lehet, hogy csak én képzeltem így. Semmi előjele nem volt, egyszer csak elkezdte. Hazafelé jobban húztam neki (érjek már haza) és magasabb fordulaton nem csinálta, aztán pár perc múlva abbahagyta. Itthon újra beindítottam, akkor nem volt semmi, de mintha picit változott volna a hangja. Viszont könnyen indul, a gázt veszi, pörög, stb. Olaj van.
Bármi tipp, hogy mi lehetett?
hát télen cseréltem láncszettet...és nem tudom de hosszabb láncot adtak... akkor ki is szedtem belőle 1 szemet és akkor volt 7-esen a feszítő. Hétvégén voltam motorozni a haverokkal és kimentünk a közeli lőtérre és azóta váltásnál csattog. És inkább már nem spanolom mert 8-ason van és laza...mennyi szemet vegyek ki?
Leköszörülöd a csapot a szemig.
Majd pontozóval megindítod, és utána egy olyan átmérőjű kiütővel, dórnival kiütöd.
Persze legyen a patentszem alátámasztva....2 embernek 2 perc.
De minek is kell kivenni belőle?
Új a szett?
Vagy már nem lehet feszíteni?
Hali az lenne a kérdésem, hogy volt már olyan akinek dt 80-asa van és ugy van a sárvédő felett az a hajlított cső ami belemegy a vázba! És arra van felcsavarozva a csomagtaró! Van olyan akinek Törött a hátsó lámpabúra vagy lett valami kár a motorjában? Mármint Olyan emberekre gondolok akiknek nincs fent a csomagtatrtó csak a cső!
Lécii írjatok ha valakinek törött már emiatt hátul vmi!
HA nem vagy biztos benne, miért terjeszted a hülyeséget?
Alapból szintzetikus, és ásványi olajok között az a differencia, hogy a szintinél olyan paramétereket is el lehet érni, amit az ásványinál képtelenség.
Ezért van szintetikus olaj.
(pl 0w60 as olaj)
Ebből fakadóan, a rész szintetikus, gyakorlatilag egy ásványi olaj, némileg feljívatott paraméterekkel.
("szintetikus komponensekkel")
Ettől nyilván léynegesen különbözik a teljesen szintetikus olaj.
ja és igyekezz újat venni, régen én is vettem nagy boldogan 2-3 ezeré ilyen használt gumikat, és tökre örültem magamnak, hülye leszek 12 ért újat venni... Amikor vettem újat akkor jöttem rá ,hogy a továbbiakban igyekezni fogok csak új gumit venni
Jó lett a fordulatszám mérőm.
Bármi tipp, hogy mi lehetett?
Majd pontozóval megindítod, és utána egy olyan átmérőjű kiütővel, dórnival kiütöd.
Persze legyen a patentszem alátámasztva....2 embernek 2 perc.
De minek is kell kivenni belőle?
Új a szett?
Vagy már nem lehet feszíteni?
Lécii írjatok ha valakinek törött már emiatt hátul vmi!
HA nem vagy biztos benne, miért terjeszted a hülyeséget?
Alapból szintzetikus, és ásványi olajok között az a differencia, hogy a szintinél olyan paramétereket is el lehet érni, amit az ásványinál képtelenség.
Ezért van szintetikus olaj.
(pl 0w60 as olaj)
Ebből fakadóan, a rész szintetikus, gyakorlatilag egy ásványi olaj, némileg feljívatott paraméterekkel.
("szintetikus komponensekkel")
Ettől nyilván léynegesen különbözik a teljesen szintetikus olaj.