Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha valakinek van tippje, hol kapok jó áron gumit Pest megyében, az ne habozzon megosztani köszi!
Kézvédőd megvan még?
Nem kötekedés, de ha az 5 lehetőségből már az 1. ki lett próbálva mert abban volt, 4.ben más sokallt akkor csak kettőt kell kipróbálni, úgyis minden motor egyedi.
Üdv mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni, hogy a DT80LC2-nél a súbertűn a magasság állító lemez az öt lehetősé közül melyik pozícióban a legoptimálisabb? Nálam a felső nútban volt! Kipróbáltam az alulról a másodikon, de túl sok anyagot kaputt és nem pörgött fel rendesen sem! Előre is köszi a választ!
ez így van, de nem megy minden egyszerre, meg így jobban tudja mindenki, hogy mi változott, ezért ezzel még várok egy kicsit
Lassan ideje nicknevet is váltani
hát akkor beírod a WEBÁRUHÁZ bal oldali keresőjébe a méretet és megtalálod
Ezt néztem már, de nekem csak egy szimmering kéne.
Levettük a hengerfejet, és lötyögött a dugó a hengerben.
Miért kellett megfúrni?
Magyarul miért döntöttél úgy, hogy meggenerálozod?
Előzmény?
itt találsz hozzá főtengely szimering szettet is:
http://motoroswebaruhaz.hu/spl...
És itt hogy kell rendelni?
http://www.germalex.hu/szimeri...
Ők küldenek postán is ha kell.
Köszi remélem hamarosan csatlakozom a dt-sek táborához
Nem igazán éreztem változást.
Na meg szerintem az, hogy teljesen üzemmeleg motornál, teljes szívatóval megy a gép, és nem zabál le, az már nem a csavarral való finomhangolás kategóriába tartozik. :) Azt hiszem lesz egy szimmering-ellenőrzés a napokban.
Vágom Sok sikert
Semmit nem számított neki?
Az már korábban össze-vissza lett tekergetve. Jelenleg 1,25 fordulatot van kitekerve.
Attólfügg ez a fajta mega olyan 80-90 körül mozog neten.Egy 96körüli 125ös dt persze papír nélkül,mozog olyan 120-160között egy viszonylag jó állapotú.Azért olyan sokat mégse kell
Először a csavarral kezdd, dúsíts a keveréken! Csak jól jegyezd meg hogy hol állt.
Ahogy nézem a hirdetéseket még egy jó 100 000-et rá kell fizetned egy 80-asért. Persze a hangfalakból is van pár változat. 300W/db-osakat néztem.
A gyertya most sötétbarna, mert már 170 km-t lenyomtam szívatóval. Nem tudom, hogy felül mit művel, mert bejáratós, nem pörgetem. Viszont most meleg motornál, szívatóval pötyög alapjáraton szépen. Visszatolom a szívatót, akkor egy pár másodpercig szinte ugyanúgy jár, aztán fentebb megy a fordulat, majd le is áll. Jobban átgondolva, a Simsonom is ilyen volt, mikor szimmeringes volt.

A súbertűn hogy kell állítani?
A keverékcsavar lesz az, igazából én nem vallom azt a nézetet, hogy a csavar csak kis gázra számít, a tű középen, a fúvóka meg csak nyélen... enyémen ha a csavart tekerem nyélen is változik, ha a tűt pakolom minden változik, minden összefügg mindennel szerintem. Szóval ha a csavar rossz, akkor felül is lehet rossz. Egy gyertyát néznék inkább.
Ezzel az alap keverékcsavar állással nagyon max csak működőképessé lehet tenni a motort, nem jól beállítottá. :)
Valamikor ránézek a gyújtás oldali szimmeringre. Most már én is biztos vagyok benne, hogy nem az üzemanyag a kevés neki, hanem a levegő a sok.
Az a bajom, hogy itt a környéken nem lehet értelmes szimmeringet kapni. Netről rendelés meg k..va sokba kerül.
Valaki esetleg nem tud boltokat, ahol lehet kapni?