Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ilyen kitörős ötletem volt. Egy ilyen után mennyire használható a motor? Mert mire lesz pénzem megcsináltatni, az még egy hónap (mindenképp tervben van egy generál, ha kell), addig meg használnám.
könnyen megeshet, hogy kitört egy darabka a gyűrűdből, és az nyikorgott, amikor karistolta szépen a hengert, ha kiköpte akkor lehet, hogy utána elhallgat. Amúgy enyém amikor leesett az olajbowden félig, akkor nem volt melegebb mint szokott, a hengerfejet 5-6mp-ig bírta a kezem, enyém levegős. Hideg is volt akkor
Már rájöttem, nem olvastam vissza.
Nem kiszedni akar, hanem visszarakni.
Bé meg ... ezt írtam neked, hogy erre figyelj. Ha jó a láncod amúgy, akkor vegyél pár száz forintért még egy patentszemet motorosboltban, és a darabokból összerakod. Ha össze lehet, nem tudom mennyire szedted szét roncsolással.
Dj.Dr------ Hali még nem tom de lehet csatlakozok Sukorón hozzád! az megyünk egy tókört! Kéne vennem olyajat! ;)
Köszi!
A gázbovden a tank alatt ketté van osztva egy műanyag házban, egyik fele karbira, másik a blokk kuplung oldalára, az olajzásba megy.
Helló kinek van dt80 nasa ami vizes és cserélne?
adok egy Honda mbx 50 nes érte cserébe azonal 1500km -et futott, csak a blokra költöttem 70eft minden kész rajt és csak castrol 2t power racing fulsintetik olajal hajtom
előre is köszi
Ha esetleg mégis az olaj bowdenével lenne a gond. Hol van az? (DT125R)
majd Apát holnap megkérdezem...most vezetés közbe ezzel nem akarom zaklatni.Majd megmondja a tutit
Ha kiveszel belőle, akkor a kiütött stift már úgysem kell, így nincs balesetveszély. Nem?
Ez attól függ ki menynire ért hozzá és mennyire bízik magában. Ha nem akarod ne csináld ne én legyek a hülye.
hát ettől félek amúgy nehogy szétjöjjön menet közbe.. mert én nem olyan lassús típus vagyok...és ezt nem merem megkockáztatni...mert ha 80-90-nél szétjön nekem sz*rral meszeltek...
Bocsi, hogy ennyit írogatok, de a fő kérdés lemaradt. Szerintetek egy ilyen nyikorgós kaland után még merjek vele tartósabban menni? Ezt a nyekergést kb 6 km után produkálta, idén össz 12őt ment. Nem tudom, hogy mennyire merjek vele elmenni mondjuk egy 30-40 km-es útra.
Nem lesz ám semmi baja ha vissza rakod bele a régi szemet... A csap vagy stift vagy mi a neve... üsd el faszán mind a 2 végét azt semmi baja nem lesz...
Újra beindítottam a motoromat, hogy mi van vele. Második rúgásra szivatóval (az elsőnél is pöffent már, szóval könnyen indul) szépen beindult. Utána a gázt kicsit lassan is, de szépen veszi (hideg motornál nem meglepő). A hangja viszont meglepett. Tényleg kevésbé csörög, mint eddig. A nyikorgás óta egészségesebb hangja van, mint eddig volt. Bár kicsit olyan hangja van, mintha egy papírt dugnék egy ventilátorba, de ez már érthető, mivel elég gyenge is, szóval megérett már egy generálra.
Meg van kopva a különolajzónak a tengelye és ugye arról megy a fordulatszám mérő is. Ha nincs rajta a pumpa akkor nem megy. Ma elkezdtem leszedni a deknit a berugó miatt és akor láttam, hogy ki tekredett midna 2 csavar a pumpánál.. ezért mért kevesebbet.

Tiedének nem tudom, hogy mi lehet a baja... szét kéne szedned, csak eléggé necces, mert szét kell baszni hozzá a muanyagot a hátulján. Egyszerű kis szerkezet... mágneses alapon működik. Neked szerintem valami szorulhat.
hála istennek nagyon ügyes voltam és elb*sztam a láncom én hibámból mert nem néztem hogy melyiket szedem ki és pont rosszat szedtem ki...utána kiszedtem még1-et és akkor már nem ér össze visszaraktam a régi láncom...jövő héten veszek egy új láncot! ha valakinek kell egy D.I.D 428HD lánc ami egy kicsit rövidebb, de minden része megvan akkor szóljon!
sziasztok. hétvégére tervezek egy kisebb kirándulást! esetleg környékbeli elszánt típustárs? valakinek van kedve? az útvonal a következő lenne:
Gárdony-Velence-Sukoró-Pálozd-Kisfalud-Székesfehérvár. és vissza. vagy esetleg velencei-tó déli partja. 70-75km/h utazósebességgel. sziasztok.
Mi baja volt a fordulatszám mérődnek?Vagy hogyan javult meg?
Az enyém is rossz azért kérdezem lassan reagál mindenre ha leállítom a motort visszafelé is nagyon lassan esik le gázhúzásra is csak nagyon lassan emelkedik.
Ezt majd meglesem, de nem hiszem, hogy az olajjal lenne gond. Nek kéne akkor felforrnia is? Meg az szerintem magas fordulattól nem múlna magától el. Egyre kevésbé értem, hogy mit művel ez a gép.
Egyéb: Nem tudjátok, hogy valahol tudok-e fordulatmérőben rugót javíttatni? Elpattant benne a rugó és szétpattant az egész tekercs.
Nem tudom a 125ösben hogy van, de nekem az olajpumpáról a bowden le tud akadni, és csak fél gáznak való adagot nyom, akkor érződik hogy kicsit rosszabb, de hamar rájöttem, fúrtam egy kis lyukat a szivattyú tárcsájába, és odakötöttem a bowdent, így nem tud kiakadni mellé.
Nem, nem állt meg. Én is akadásra gondoltam, de még csak egy kis rántást se éreztem, semmit. Normálisan ment előtte, utána, közben is, csak a hang volt. Ezért se értem, hogy mi történt. Bár eddig zörgött a blokk, mintha most ez is csendesebb lett volna, de fene tudja.
Nekem akkor nyikorgott így, amikor megszorult a gép. (Alsó tűgörgő szétszállt, de az meg is állt 2mp alatt úgy, hogy ameddig ki nem hült, meg se moccant, 4.ben aszfalton blokkolt a kerék) Amikor nyikorgott meg is akart állni a motor? Szóval meg is fogta a blokkot?