Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amúgy az a baj, hogy túl feszesre csináljátok, és azért hányja el magát feszt....Bár nem értem, hogy miért kell oda zárt csapágy...
Persze....ez így szép és jó.....azért a helyedben a fogkerékre megpróbálnék legalább 4 6-os lukat fúrni.
Megnézném hány fúrót használsz el...
A másik..: Van fogalmad mekkora ez a fogaskerék?
Mert a tengő amire rámegy asszem 10-es vagy 12-es...
Ajánlom figyelmedbe, ha netán szétesik. Remélem nem fog :)
Így a csapágyat nem kell molesztálni(és cserélhető), nagy felület miatt benne is marad a perselyben, a persely stabilan rögzítve van.
Föstékkel bekenni azt jovan... Anno nagyapám is azt használta tömitőként...
Én már leszedtem vagy 5-ször de egyszer sem cseréltem még... Kapja mindig a tömitő pasztát... meg néztem nincs átégve. Eddig nincs vele gond.. kopp-kopp.
legyen igazad

Én most éppen a hengerfejsíkolással ,meg tömítéscserével hobbyzok....

Ez a szenya má megint hengerfejes, de nem az égéstér felé, hanem kívül eresztette a vizet rá a henger oldalára meg mindenhova. Tegnap csináltattam megint egy új tömítést, most készült el a sík és rakom össze. Most úgy csinálom, hogy lehelet vékonyan megkenem a tömítő felületeket ilyen régi hermosal nevű sűrű lakkra emlékeztető anyaggal ,oszt bekaphatja
MUMI!
Reménykedem, hogy nem fogja elengedni...
Amúgy a 2. fogaskereket amit mumitól vettem azt elvileg melegítéssel csinálták... de az se nagyon birta.

Le esett az olaj pumpám és azért nem ment rendesen a ford mérő mert az a tengelyem ki van kopva egy picit és gondolom nem kap bele rendesen.
talán úgy gondolod, hogy egy gyűrűt hegeszteni a fogaskerékbe, és azt pl. feldörzsárazni a csapágyhoz?
nem értem pontosan ,hogy érted. Egyébként szerintem úgy lett volna tuti, ahogyan operable eredetileg is akarta, hogy a fogaskerék furatát úgy illeszteni a csapágyhoz ,hogy szoros legyen, de azt hiszem az esztergályos elrontotta, és ezért maraDT a hegesztés
Ezt nem lehetett volna úgy megoldani, hogy egy agyat hegeszteni ugyan így a fogashoz, UTÁNA beilleszteni a csapágyat, és kész?
ez kész:)
Főtengelyhez nem raknék be egy ilyen meghegesztett lila csapágyat, de ide én szerintem bőven oké
Nekem MX.em van, abban sincs se persely, se csapágy. Csak nem tudom mennyire racionális elszineződésig forralni a csapágyat.
nem forog az olyan nagyon ,meg a tengely is forog benne, csak némi fordulat különbség van szerinetm teljesen jó így, mondom enyémben csapágy sincs
Csapágyat lilulásig?
faja, mikor mész érte?
mi volt a baja?
ez már csak jó lesz , szerintem a porvédőt nyugodtan vedd ki, mivel itt kapja az olajat bőséggel
Mumi!
Legújabb próbálkozásom! Ha ez igy nem jött volna össze jött volna az MX féle. Most majd tesztülöm ezt.
Köszönöm!
Hétvégén megnézem, mert csak akkor vagyok motorközelben.
Mármint arra nem jövök rá, hogy ez hogyan szabályozza a töltést. Átlag ismert fesszaboknak több kábel kell, infó az akku töltöttségéről, akkor, amivel tölti az akkut, test stb
Hello, az 50-es MX-eden a fesszabályzó hol van? És hogy néz ki?
Amire én gondolok az a tank alatt jobb oldalt van, hűtőbordás kis alu doboz, de nem jövök rá, hogy miféle is az. Egy szál megy bele, és amúgy a testen van.
Akkor, mielött hülyének nézel, értelmezd a feltett kérdést !