Persze....ez így szép és jó.....azért a helyedben a fogkerékre megpróbálnék legalább 4 6-os lukat fúrni.
Megnézném hány fúrót használsz el...
A másik..: Van fogalmad mekkora ez a fogaskerék?
Mert a tengő amire rámegy asszem 10-es vagy 12-es...
Ajánlom figyelmedbe, ha netán szétesik. Remélem nem fog :)
Így a csapágyat nem kell molesztálni(és cserélhető), nagy felület miatt benne is marad a perselyben, a persely stabilan rögzítve van.
Én már leszedtem vagy 5-ször de egyszer sem cseréltem még... Kapja mindig a tömitő pasztát... meg néztem nincs átégve. Eddig nincs vele gond.. kopp-kopp.
Én most éppen a hengerfejsíkolással ,meg tömítéscserével hobbyzok....
Ez a szenya má megint hengerfejes, de nem az égéstér felé, hanem kívül eresztette a vizet rá a henger oldalára meg mindenhova. Tegnap csináltattam megint egy új tömítést, most készült el a sík és rakom össze. Most úgy csinálom, hogy lehelet vékonyan megkenem a tömítő felületeket ilyen régi hermosal nevű sűrű lakkra emlékeztető anyaggal ,oszt bekaphatja
MUMI!
Reménykedem, hogy nem fogja elengedni...
Amúgy a 2. fogaskereket amit mumitól vettem azt elvileg melegítéssel csinálták... de az se nagyon birta.
Le esett az olaj pumpám és azért nem ment rendesen a ford mérő mert az a tengelyem ki van kopva egy picit és gondolom nem kap bele rendesen.
nem értem pontosan ,hogy érted. Egyébként szerintem úgy lett volna tuti, ahogyan operable eredetileg is akarta, hogy a fogaskerék furatát úgy illeszteni a csapágyhoz ,hogy szoros legyen, de azt hiszem az esztergályos elrontotta, és ezért maraDT a hegesztés
Mármint arra nem jövök rá, hogy ez hogyan szabályozza a töltést. Átlag ismert fesszaboknak több kábel kell, infó az akku töltöttségéről, akkor, amivel tölti az akkut, test stb
Hello, az 50-es MX-eden a fesszabályzó hol van? És hogy néz ki?
Amire én gondolok az a tank alatt jobb oldalt van, hűtőbordás kis alu doboz, de nem jövök rá, hogy miféle is az. Egy szál megy bele, és amúgy a testen van.
Megnézném hány fúrót használsz el...
A másik..: Van fogalmad mekkora ez a fogaskerék?
Mert a tengő amire rámegy asszem 10-es vagy 12-es...
Így a csapágyat nem kell molesztálni(és cserélhető), nagy felület miatt benne is marad a perselyben, a persely stabilan rögzítve van.
Én most éppen a hengerfejsíkolással ,meg tömítéscserével hobbyzok....
Ez a szenya má megint hengerfejes, de nem az égéstér felé, hanem kívül eresztette a vizet rá a henger oldalára meg mindenhova. Tegnap csináltattam megint egy új tömítést, most készült el a sík és rakom össze. Most úgy csinálom, hogy lehelet vékonyan megkenem a tömítő felületeket ilyen régi hermosal nevű sűrű lakkra emlékeztető anyaggal ,oszt bekaphatja
Reménykedem, hogy nem fogja elengedni...
Amúgy a 2. fogaskereket amit mumitól vettem azt elvileg melegítéssel csinálták... de az se nagyon birta.
Le esett az olaj pumpám és azért nem ment rendesen a ford mérő mert az a tengelyem ki van kopva egy picit és gondolom nem kap bele rendesen.
Legújabb próbálkozásom! Ha ez igy nem jött volna össze jött volna az MX féle. Most majd tesztülöm ezt.
Amire én gondolok az a tank alatt jobb oldalt van, hűtőbordás kis alu doboz, de nem jövök rá, hogy miféle is az. Egy szál megy bele, és amúgy a testen van.