Ezek szerint nem vagy gyakorlott a dologban, szerintem Te is, a felni krómozása és a pereme is, a belős is ,és az új guminak is jobb lesz ha elviszed a kereket egy gumisműhelybe. Nálunk 1000 ft ért szokták átteni, Sok sikert!
A zsír új csapágy azért lóg /remélhetőleg C3-asat vettél, mert az való bele/ mert hőterhelésnek van kitéve, ezért hidegen még lógós az illesztése, és így melegen sem feszül össze
A karbit kipucoltam álígattam a karbit is de 40 nél akkor is baktat kis gáznál is nagy gáznál is.alig akar húzni is 1 helybe puha homokba nem is lehet a kereket pörgetni mert lefullad de tűzkört még bírja. én arra tippelek hogy gyenge lehet de majd ma rakok bele 100 benzint azt majd kiderül mit lép:D
Sziasztok!
Nincs véletlen valakinek eladó fékalkatrésze 125 DT R "92-hez?
Hátsó fékmunkahengerre lenne szükségem. Akinek bármiféle van az írjon.
Köszi!
Sztem is inkább gumis /1000ft/ ! Mert elsőre biztos ,hogy kicsíped a belsőt, az meg olyan 1200 pénz !
De ha mégis megpróbálod akkor szappanozd be a külsőgumi peremét ,hogy betudd a felnibe csúsztatni! Ja és vmennyi levegőt fujj a belsőbe amikor már a felnin van ,mert úgy kissebb az esély hogy odacsíped a felnihez amikor felteszed a köpeny másik felét a felnire
Szakszerű barbár mód.....
A szeleppel szemben lévő oldalon a gumit benyomjuk a mélyágyba a felni mélyebb ágyába, és ezután lehet kísérletezni a szelep oldalán a köpeny kiemelésével.
Egyik oldal kiemel, belső kifűz, Majd másik oldal is ugyanilyen módon.
Visszafelé ugyanez, csak negatívban.
Mélyágyba beültet egyik fele, körbe rányomkod, belső vissza lehetőleg hintőporral, majd 2.-ik gumiél visszahelyez mélyágyba szeleppel szemben.
Leereszt. utána megnyomkodni oldalról, hogy elváljon szépen a felnitől a gumi. Kölcsönkért vagy saját kerékvasat behelyezni a gumi pereme alá, óvatosan, fokozatosan feszíteni, és figyelni, hogy ne csípd oda a belsőt, ha már a felnin kívülre került a gumi pereme, akkor beakasztani a küllőkhöz, hogy ne nyomódjon vissza, utána másik kerékvasat mellé, és ugyanígy óvatosan kifeszíteni. Én csavarhúzóval szoktam, előbb utóbb lejön végig. Ha már csak egy perem van a felniben, a másik már lejött, akkor a belső gumit kiszedni. Utána már puszta kézzel is le lehet feszíteni oldalra a régi gumit. Felrakás ugyanez csak fordítva. rárakod a gumit amennyire lehet és kerékvassal szépen fokozatosan nyújtva befeszíted a gumit, hogy belemenjen a felnibe az egyik pereme. Ha fent van teljesen, akkor belsőt bele,minimálisat! pumpálni bele, vagy ha maradt benne kevés, az is jó. megforgatni a gumit kicsit a felnin, hogy a szelep jól álljon. Végül az ismert módszerrel a másik peremet is felnin belülre juttatni, ez már nehezebb lesz kicsit. Mindig lassan és fokozatosan csináld. Ha fent van a kis levegőt is kiengedni, és megnyomkodni a gumit körben, benyomkodni a közepéhez, hogy ne csípje oda a belsőt és igazodjon, szépen körbe igazgatva, szelepet újra beállítani hogy jól álljon, pumpálni kicsit, megint igazgat...
biztos nem szakszerű teljesen de bevált... várom a javításokat másoktól.
Nincs véletlen valakinek eladó fékalkatrésze 125 DT R "92-hez?
Hátsó fékmunkahengerre lenne szükségem. Akinek bármiféle van az írjon.
Köszi!
De ha mégis megpróbálod akkor szappanozd be a külsőgumi peremét ,hogy betudd a felnibe csúsztatni! Ja és vmennyi levegőt fujj a belsőbe amikor már a felnin van ,mert úgy kissebb az esély hogy odacsíped a felnihez amikor felteszed a köpeny másik felét a felnire
1 doboz cigi áráért, kicseréli.
A szeleppel szemben lévő oldalon a gumit benyomjuk a mélyágyba a felni mélyebb ágyába, és ezután lehet kísérletezni a szelep oldalán a köpeny kiemelésével.
Egyik oldal kiemel, belső kifűz, Majd másik oldal is ugyanilyen módon.
Visszafelé ugyanez, csak negatívban.
Mélyágyba beültet egyik fele, körbe rányomkod, belső vissza lehetőleg hintőporral, majd 2.-ik gumiél visszahelyez mélyágyba szeleppel szemben.
Vidd el gumishoz!
biztos nem szakszerű teljesen de bevált... várom a javításokat másoktól.