Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, meg fúvókát hol, és mennyiért lehet venni DT-be? Mert eddig még nem sikerült találnom semmilyen forrást sem.
Haverom 2005-ös DT125X-én a kipuffogón van egy kivezetés. A rezonátor elején még. Az fel megy valahova, nem tudom hova. Kérdés: 1. Az hova megy, és mi célból? 2. Az én 2005-ös DT-R-emen miért nincs ilyen? Nézegettük, és mintha annak a helyén valami hegesztés lenne. Lehetséges, hogy ez már mókolt valami, és azt egyszerűen befoltozták ott, és annyi?
Gondolom
uhh lehet hogy 5ös nagyon nem néztem csak feltünt hogy ottvan igen gyári.
xD nem a bent ragadt olaj leeresztésére van?
Gyári dob? Mert az akkor 5ös csavar, amihez 8as kulcs kell Én kitekertem, semmi sem történt.
lene egy kis kérdésem... héten nekiállok kipuffogorendszert festeni hátsó dob alján van egy 8as csavar.... az minek van benne? van a dobban valami hangtompitó és azt fogja? vagy mi az a csavar? köszi sziasztok.
Nem tudom, hogy hogyan kell kiiktatni. Viszont szerintem fölösleges is. Az én DT-mből az előző tulaj kikötötte. Illetve egy kapcsolót kötött rá. Semmit sem lehet észrevenni, ha kapcsolgatom. 6. nyélgázon kapcsolgattam, és semmi sem történt. Gyorsulni is ugyanúgy gyorsult. Persze nem kizárt, hogy rosszul van bekötve, és nem csinál semmit sem a kapcsoló, ezért nem érzek semmi változást... Majd hozzáértőbbek meg mondják.
Sziasztok az lenne a kérdésem hogy az elektronikai folytás dt125 nél merre találom előre is köszönöm
ez így van sajnos
az a baj ,hogy mellé nem igazán lehet fúrni, mert a csavarnál kb 1cm vastag az öntvény, viszont mellette olyan 3-4 mm és abban kevés lenne a menet
végső esetben fémragasztóval visszarakni a darabot, eltömíteni szakszerűen, és fúrni mellé egy másik lyukat menettel, legalábbis szerintem, de nem tudom mennyire kivitelezhető.
gondolom mert hézagolás nélkül már túl sok volt a golyóval neki.
Köszönöm az iránymutatást!
Első körben a hegesztős megoldásra szavazok.
Hátha valaki elvállalja! csak az a baj hogy a kitört darabok vetemedtek és nem passzolnak rendesen
Én elvinném a blokkot, a kitört darabbal együtt egy alu hegesztőhöz hátha össze lehet taknyoni szerintem ez olyan 2000-5000 ft körül van, ha nem ismerős.

A gányabbik megoldás ,hogy valamivel bedugózod, a méggányabb ,hogy beleteszed a csavart , és jóféle pl.loctite tömítőanyaggal összekened, vagy jobbféle műgyantával megkínálod. De ezeket én nem tenném a helyedbe! ha még is ilyen rémtettet hajtasz végre igényesen tisztítsd le a felületet.

Sok sikert!
ott még nem voltam...
Nekem nem volt benne, bizonyára valamelyik előző tulaj szakszerű szervizelése miatt ,valami kretén még a golyót is kifelejtette a nyomórudak közül..
Mumi! Nincs vmi ötleted kitört leeresztőcsavar vissza varázsolására?
ferihegy mögött, ott a crosspálya közelében
merre voltak ezek a gyönyörű szemétkupacok?
Én is pont ezen gondolkodtam, mert amilyen finom nézelődős tempóban nyomtuk ez a terepezést nem nagyon kajált a gépezet. Amúgy én igazából így szeretek menni ilyen lájtos nyugis tempóban
Te nem csináltál képeket?
Íme:
ez tényleg hihetetlen
Egészen hihetetlen fogyasztást produkált ma DT! Nem egész 2 literből ment el 98 km-t, amiből sok volt terepen!
Ja! Bocsi, félreértetem!:) Nem is rosz ötlet! Meg is írom neki!
úgy értettem, hogy azzal csináltass, aki messze van. És abból látod ha valami nagyon nagy baja van mielőtt elmennél megnézni.