Csak egy kis érdekesség, az enyém full generál után /dugó-fúrás-blokk elemeiben/ bár a karbit nem szedtem szét mert minek? ugyan úgy indult be mint kb. ma ,vagy tegnap, vagy tegnap előtt reggel. És kb ugyan úgy is járt minden féle elállítgatás nélkül. Ja és sokak álltal szidott óóócccóóóó dugattyú van benne
Áhh biztos ,hogy nem kér ennyivel több benzint! Hagyd a súbertűt, mindent az eredeti állapotban, és játsz a keverékcsavarral. Ha így sem javul meg akkor valahol fals levegőt szív! Pl. szívótorok, YEIS, membrán-forgattyúsház közt, vagy gyujtás oldali szimmering!
Súbertűt nem tudom hogy kell állítani. A levegő csavar 1 fordulatot van kitekerve.
Viszont a súbertű más néven részterheléstű, kvázi alapjárat, és nyélgáz közt számít. Ez alapjáraton sem jó.
A fel újítás óta két nyarant ment karbiról nem tudok semmit mert nem fullad van alapjárat viszont az lehetséges hogy el lenne dugulva mert 8000 fordulat az már tényleg nagyon a vége
Kipucoltam a DT-m karbiját ismét. 100%, hogy nincs dugulás benne sehol, atomjaira szedtem. Továbbra is csak szívatóval működőképes. Szimmering baj lehet? Vagy kicsi bele a 210-es fúvóka? Eddig is ez volt. Fúrva volt, meg dugó és gyűrűk cserélve. Ennyivel több kaját kérne?
Sziasztok!
Megpróbálom hátha esetleg Lenne egy szép állapotú reflex mega hangfalpárom.Cserélném újabb fajta (95-96os)elöl-hátul tárcsás dt-re,értékegyeztetéssel is.Hátha esetleg
Sziasztok
1 kis segítség kellene remélem kapok:)
fel újítanám a fékeket(fékbetét, fékpofa)és ha lehetőség van 1 helyről szeretném rendelni, a szállítási költség miatt. Tudna valaki 1 weboldalt linkelni, ahol megtalálta egyben az alkatrészeket.
előre is kösz a választ.
hát azért a 80-as is elég szépet lép gianelli kipuffal....mert az órát nekem leforgatta...még 2.-ba is utána olyan 10500-ig terhelés alatt és eddig 110-et mentem vele az órája szerint!
azért ne várj csódát egy 80-astól... :) nekem 9ezret forog és akkor megy 100-at... azthiszem legalábbis. ja és enyém 125r ccm. és egészen kicsi emelkedőnél néztem. szinte víz
szintes volt a pálya... :)
Én ezért adtam el az előző motorom mert az is elektronikával volt fojtva.Nem mertem piszkálni se nagyon nehogy elszálljon a cdi .Ha mégis ki akarod iktatni ne spórolj rajta vidd el valami szakszervizbe ahol értenek is hozzá.Kísérletezgetni persze lehet ha van sok pénzed
nincs baloldali idomod? (kipufogóoldali)