Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát mint írtam nem csörög zörög a blokja,csak nem pörög elégé és nincs alapjárata!Motorikusan ennyi hibát észleltem! Nyomatékból viszont nagyon szépen ment! Gondolkodok még rajta,de lehet meghagyom egyenlőre a robit,mig nem találok jobbat! De ha mégis elmegyek a gyerekhez még akor csinálok videót!
szétszedtem! megvan a gebasz ! Nem volt a helyén a visszahúzó rugó és az akadályozta a fogaskerék ki-be csúszását. viszont a leeresztő csavarnál a blokkból kitört a csavar helyének a fele! Mivel lehet ezt megcsinálni , mert nem lehet a csavart betekerni , mert nincs hova?
Ott gyárilag is van. Vagy neked még pluszban kellett?
még figyelj a közlőfogaskerék, és a kuplungkosár hézagolására is! fontos nagyon, ugyan is ha rosszul van kihézagolva akkor is lehet hogy nem akarnak összekapni! pl. nekem be kellet rakni egy 0.3 körüli hézagolót a kuplungkosár alá ,hogy jó legyen.
hehe, még jó hogy ki vagyok kapcsolva, nehogy valaki megzavarjon az alvóidőmben
Enyém nagyon stabil, igaz már a csapágyak csereérettek a kerekekben és ez visszavesz belőle. Csináltass egy videót a motorról, ha nem pörög, nagyon zörög, fullad, nincs alapjárat az kijön a videóból, persze sok olyan van, ami nem jön át a videókon.
MUMI!

Próbáltalak hívni, de ki vagy kapcsolva! Na szerintem guruljunk! Elég jó idő lett!
Értem!Kösz az infót!Kihagyom akor!Az a baj hogy a másik meg mesze van! Azért hogy megnézem nincs pénzem elutazni,így lehet kihagyom azt is! Valahogy kicsit elment a kedvem tőle! Várok,mig nem találok a közelbe értelmeset!
Ám engem legjobban a futómüve rémisztet meg,hogy menyire instabil volt!Még a motorja az el is ment a futómühöz képest! Na majd csak lesz remélem valami jó kis enduró hamarosan!:) Kösz még egyszer a segitséget!
cakk-pakk 3 lamella van bene , 2 a kopó belőle sztem .
bontóbol 9 ezerért vettem kompletten , új lamellákkal
hány kopólamellás kuplungot kapott? 2 vagy több?
de legalább most már lehet vele menni
kuplungcsere elött sebességbe belehetett indítani és egyhelybe kegyegett sebességbe rakva...
lehet csak egy hajszál kell neki, hogy odaérjen, és épp máshogy dőlt a motor stb.
holnap szerintem szétkapom, hátha megtalálom a gebaszt....
csak azt nem értem hogy néha meg miért kapja el!
http://p1.bikepics.com/pics/20...

itt látszik, hogy van a kuplung alatt.
A köztes fogaskerékről csak ezt a kis képet találtam. A kuplung robbantott árbárja is itt van, hátha alátét hibázik.
Egy kis reklám:eladó motor!
http://kepesmotor.hu/yamaha-en...
16-os karbi a gyárija, TK y16p jelzésű. Ha sok alkatrésze van, lehet a kettőből csinált egyet. Alapjárat ha nincs, és nem is lehet beállítani sokat elárul, levegőt szívhat, szimeringes lehet, attól még nem csörög.
szét kell szedni, mert a berúgó tengely és a kuplung között van egy fogaskerék, ami egy zégerrel van a váltó egyik tengelyére rakva, lehet nincs rajta a zéger, vagy valami alátétet kihagytak.(kuplungtól nem tud leesni a fogaskerék ha jól emlékszem, de elmozdulhat, és akkor nem ér oda a berúgó kar felől a két fogaskerék). Amúgy a rugó visszahúzza a kart? Robbantott ábrát keresek.
A karbi az elég kicsike volt rajta,de nem tudom milyenek kéne lenie! Mint írtam nyomatékos volt, és szépen megyegetett,csak nem pörgöt elégé!Ám egy fél blokot adna vele!(majdnem komplet!) Ja állitólag nem rég volt fúrva és felújitva a belselye!Az tuti hogy szépen ketyeget,és abszolút nem csörgöt! Alapjárat viszont nem volt!
Szia! Most vettem új kuplungot(kompletten, új lamellákkal). Összerakta 1 helyi szaki és azóta nem mindíg müködik a berugója !
van úgy hogy a berugót simán, ellenálás nélkül lenyomom 50x és utána gondol egyet és müködik 1 rugásra , aztán megint semmi! és ha megy a berugó akkor se afelső holtponton forgatja meg , hanem valahol a felétől. mi lehet a hiba?
ne vedd meg!ennek forognia kéne...
Na elmentem megnézni a közeli dt! Hát mit mondjak.........
Motor az csörgésmentes,de a berugója töröt (kar)
1métert toltuk és ketyeget! Külsőleg egész jó! Hátsó gumi szinte új,de az első csere éret!Fékek rendben! Világitást elfelejtetem nézni,km óra nem mutatot semit,tán spirál! Kormány kicsit kotyogot,első teló szimeringes és a hátsó nem csillapit,de piszkosúl kemény! Váltó jól müködöt! Nekiforditottam egy kisseb partnak(terep!) ketesel indultam neki,de vissza kellet rakni 1-be! (105kg,vok) Érzésem szerint olyan 70-80-at ment aszfalton,de kisseb kanyarba is elég instabilnak éreztem!(Beinogot!) Ja és mintha négyütemü lenne,nem akart rendesen pörögni valahogy,igaz még nem is mentem ilyenel,de inkább mintha csak nyomatékból dolgozna!Hát csak simóhoz,vagy poweres 125-ös mocihoz tudom hasonlitani,vagy mz-hez, de ezek mindegyike jóval pörgősebb,és erőteljesebb a huzása! Tisztára olyan volt vele menni,mint egy 4 ütemü enduróval(volt szerencsém menni páral!) Szóval tetszet is meg nem is,azt hitem pörgősebb! De nem volt rosz,főleg az instabilitás idegesit a kanyarba! A csere még nemjött létre,gondolkozok kicsit még rajta!
Ja volt 1-2 csupaszon csüngő vezeték amit kiszurtam,rá is kérdeztem hogy mi,de ő észre se vete,nem tudja...Blok kicsit olajos volt,de főleg a karbi!
Eladó yamha dt 125.
Képen látszik az állapota.Rendszerese karban tartva. 50esként eladó.
Nem is jutot eszembe!:) Na majd kiderül! Ép most kináltak még egy ugyan ilyet,és ez jóval közelebb van!:) (5km) Plusz alkatrészekel! Meg is nézem lehet még ma,csak mindjárt esik az eső úgy néz ki!
óvatosan egy kulccsal rá kell fogni a tengelyere és megforgatni, ha nem szedték ki a fogaskereket, akkor nem sok baja lehet, esetleg a rugó eltörve, de kulccsal egyből észre lehet venni ha meg van forgatva.