Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

azért először meg kéne nézni, hogy miaz, mielőtt levágják.. csak mert pár robogón van ilyen. Robogósok és mások is még a membrántól is kiveszik az áramlásjavító elemet, mert biztos fojtás. Ha nem az egész membránt veszik ki.
Ok, kössz a tippet!
Csináltál ma képeket?
Apuci!

Kipróbáltam a végét, gyenge szembe szélben 7800-8000nél ment 90et. Arra számítottam, hogy leforog 9000ig. Kéne neki nem?

Hívnak már a dt miatt?
légszűrőbe megy elvileg vissza. és így folytja a motort hogy kevesebb oxigént kap... vágjátok le a halálba

robeszokon is megy egy cső a légszűrőbe.
itt van
Az lesz majd... mikor raktál fel képeket?
Melyik ledekre gondolsz? a lámpa alattira? azt már rég, tettem is fel képeket

Ha úgy érzed ,h a meghajtással van a gond ,akkor szedd szét, mert az olajpumpa kihajtásról kapja a fordulatot
Az óra az jó, meg a spirál is szerintem. Mondjuk alúl nem szedtem ki. De az óra tökéletes volt másik motoron. Ezen meg ilyen 1000-res fordulaton megy elkezdem pörgetni felmegy 1500-ig azt ott meg áll vagy picit vissza megy.

Megcsináltad a LED-es témát?
karbinként máshogy adják meg a helyes úszószintet. először be kéne járatni, és utána lehet a fogyasztással számolni :)
Vedd ki a spirált alulról, és könnyen kell forognia. Kézzel megsodrod és már mennie is kell a fordulatmérőnek. Úgy van áttételezve, hogy a spirál elég lassan forog még 10.000 nél is
Halóóó!
Haveromnak kész lett a DT125R-je. Meg lett fúrva, meg csapágyak, szimeringek cserélve. Elment járatni és 26km alatt megevett neki 2 litert. Ez egy kicsit sok szerintünk... Tű középen van neki. Min kéne még állítani? Uszószintet hova kell állítani? karbi tipusát nem tudom, holnapra megtudom mondani.

Valamint meghalt ma fordulatszám mérőm. Kevesebbet mért... és már 2 ezer felé nem is megy. Szétszedtem semmi baja. Megnéztük msáik motoron azon jó volt. Néztem a spirált elforgatni nem tudom, de lassabban forog szerintem. Ez mitől lehet?(DT80)
Köszi előre is!
de ahhoz sem értek, úgyhogy tévedés jogát tartom
Az is ugyanaz csak az szabályozott, asszem
Aha, értem.
Majd valami tesztelés lesz szerintem. :)
Valami olyasmi lenne mint az autókban az agr szelep?
Azért kérdeztem csak az elektronikai folytás merre van mert tavaly fel lett újítva dugó gyűrű stb ami kell összeraktam faszán és utána olyan 110 lett a vége előtte a 140 nem volt gond neki és nem értem már hogy mitől lehetett, lehet hogy valamelyik vezeték ami az volt vissza dugtam a helyére ha valaki tud valami okosságot írhatna köszönöm
Ha az, akkor az elsősorban a káros anyag kibocsátásért van(valamit olvastam, hogy lemegy a hengerek hőmérséklete, és változik az összetétele a keletkező gáznak)
Legelőször kideríteni, hogy hova megy, utána: ha le van véve a kipu, belülről nem lehet látni, hogy miféle? Azt kéne megnézni.
Valami olyasmi, igen.
Haverom is azt mondja, hogy neki azt mondták, hogy azt a csövet tűntesse el, mert az valami féle fojtás-féle lenne. És feltűnt neki, hogy az enyémen meg nincs ilyen. És anno jobban ment az én DT-m. Ezért érdeklődök, mert ha valóban emiatt volt jobb az enyém, akkor azon is megcsináljuk ezt.
kipugáz visszavezetés mehet onnan? néhágy TZR hirdetésben olvastam, hogy van bennük...
Ilyennel kínai 2T-n találkoztam, és egy 4t-n(gondolom ott totál más) 2t-n volt ott egy kis cső(fél centi), és le volt foldozva. A gyerek azt mondta, hogy amikor a fojtásokat szedték ki, akkor vágták le ott a csövet (azt mondja egy hosszabb volt rajta) és foldozták be.
Óó, dánke! Itt még nem is néztem, pedig a dugót is innen rendeltem... A DT-n Mikuni karbi van, ugye?