Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szorul kegyetlen módon a spirálja?
A prevent nekem bevált, és nem is égettem be...
Valakinek volt már olyan problémája hogy a fordulatszám mérője lassan reagált?Gázhúzásra nagyon lassan elindul felfelé utána nagyon lassan esik vissza is alapállásba.Ha folyamatosan megyek vele állandó fordulaton akkor utol éri magát.Most vettem ezt a Dt-ét nem tudom az előzményét hogyan kezdődhetett a probléma.
Köszi a válaszokat! Rájöttem utána, mikor újból próbáltam, hogy nem kell kímélni..ütöttem ki a gecibe a tengely gumikalapáccsal (a fa kalapa eltűnt ). Szépen ki jött..le is festettem. Holnap lehet összerakni a hátulját. Már csak az van. Na meg jövőhéten a kipufogót fújom hőálló festékkel Tudtok valamit ajánlani ami tényleg hőálló, és nem csak rá van írva?
Így igaz, ezzel szemben pl chopperen..halálfélelem.
Amúgy forgalomban/városban már másoktól is hallottam, nem csak tapasztaltam ,hogy elég jól jönnek ezek a magasabb motorok, mert át lehet látni az autók felett és belátod valamennyire az utat.
Lehetséges típusok?
Mert az endurót tilos használni a betonon?

Mert kényelmesen ülök rajta, ilyen egyszerű a válaszom.
És miért maradsz az enduronál, ha abszolút csak betonon használod?
600cm3-ig, 4T endurót.
Azé amikor kicsit elmegyün terepelni ,van hogy kb ugyan annyira lesz koszos a gép mint az utcán, csak sima fuldutakon gurulunk és tök jó, kis dombra fel le azt ennyi azt a nagyon kakás dolgot én sem szeretem annyira
Szeretnél helyette valamit? Régebben valami 125 4T-t emlegettél.
Azta k*rva! Ez már motor! Bár a 80LC2től kicsit elmaradt, de ez mit sem von le az értékéből!
Kösszzzzz....:))
Én már nem igazán vágyom arra, hogy tiszta sár legyen a pofám a retektől.
Majd veszek egy quadot, oszt azt lehet a porosba csapatni.
Amúgy utálok utána juvázni (takarítani) ezért inkább kímélem.
Meg most feldobtam hirdetésbe....
Igen.
Dórni, oszt kiütöd a p@csába.
Ne akadj fel ilyenen.
szép-szép , de lehet néha vágyna egy kis porra-sárra fürdőzésre

amúgy nem unalmas mindíg aszfaltozni? mert én eléggé unom, és tök jó néha új helyeket megtalálni ilyen erdőkön-mezőkön
?

Ennyire azért szerintem kreatív ,hogy rájön ,hogy kényelmesebb ha van egy merev jajtószár. De igazából teljesen mindegy
50es MX DT
Racsnis kulcs helyett más kéne az ide-oda mozgatáshoz
Balos ülés alatti idomod van? Milyen változat a motor? körlámpás, vagy kocka, aminek az olalidom a kerék fölé is kinyúlik?
cagiva:elefánt(86),freccia(88),gilera:kz(88),freestyle(92),sp01(92),ya
maha dt80-125(86),tzr 125(89),honda mbx125(87)csupasz vasvázak eladók 3eft/db áron ,egyben az összes 20eft-ért vihető
06302692998
szacsomotor@freemail.hu
Olvastam az üzenőfalon ,hogy írtad ,hogy alu a lengővilla. Nem alu, hanem acél!
Örülj neki ,legalább nincs szétkopva

Anyát letekered, másik oldalra racsnis kulcs és szépen forgatsd ide oda a tengelyt. Közben az összes lézező résen próbálj valami féle csavarlazítót, wd40et, szilikonolajat-sprayt vagy valami hasonlót bejuttatni. Majd amikor könnyen forog, akkor az anyát tekerd vissza a végére de csak annyira ,hogy a tengely vége még ne bújjon ki az anyából, és fakalapáccsal ütögetsd miközben a másik oldalról meg csavargatod.
Szevasztok!
Na most akadt egy olyan gondom, hogy nem tudom kivenni a lengővillát Levettem az anyát bal oldalról, csavarom a tengelyt és 1:nagyon nehéz csavarni 2: semmit nem jön kifele a tengely
Van ennek valami speckó módja? Vagy az enyémmel szarakszik valami? Köszi előre is