Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elektronikánál még nem nagyon tartok, osztályozásban.
Én 1,5e-t gondolok érte.

Írnál a privát címemre? Köszönöm.
Indexreléd milyen árban lenne?
Sziasztok!

Yamaha bontásra adtam a fejemet. Jelen fórumban DT/RD 80-ra. Olcsón!
Régebbi MX és társai (léghűtéses, 50-es) motorok vannak bontásban jelenleg.
Illetve egy RD léghűtésés váz...

MSN: dovecz . norbert@c2.hu, +36 20 99 361 83
Keressetek bizalommal!
Vaterán levelezünk a cuccokról, de könnyebb lenne e-mailben....
Gyújtás, fordszám meghajtás stb....
motorkovacs@gmail.com
hát..elvileg alap helyzetben vezetést (dióda mérő állásban vagy csipogóval) kell mérned rajta...a működését nem tudom, h h tudod szimulálni, mivel elvileg egy kis rugó felmelegszik a rajta eldisszipált teljesítménytől és megszakítja a saját áramkörét. Amikor kihűl, akkor pedig újra zár...Javítsatok ki ha tévedek.
Indexrelét hogy tudok ellenőrizni multival?
A találkozó jó ötlet, tudok menni gyalog, biciklivel, vagy görkorival. :D Pár héten belül viszont remélhetőleg sikerül összerakni, és mehetek motorral is. Képek is lesznek, ha már kinéz valahogy. (Most leszedtem a kuplungot is, gyújtást is, a tekercsről leflexeltem a rezet, és megpróbálom újratekercselni, műgyantával impregnálva.) Addig is tolok fel egyet a rég elfeledett, ellenben itt teljesen topicidegen kawasakimról. :)

Juteszembe, most tűnt fel hogy Giannelli kipufogó van a gépen, örüljek-e neki? Fogyasztás szempontból nem mindegy, az persze jó, ha jobban megy, csak melóba csettegve ne egyen már annyit mint egy autó. :D
A zselésnek nem számít, ha döntve van, viszont a töltőáramra kényes. A motoron meg az áram nincs korlátozva, csak a feszültséget szabályozza. Lehet, hogy nem halt még meg teljesen az akksi, csak rendesen kéne tölteni. Azon gondolkodom, nem is kéne bele akksi, rakok bele kondenzátort, álló motorral meg minek világítani vagy dudálni. :D A drót színeket meg nem tudom mondani, van kapcsrajz, de nem látszanak rajta a betűk.
Képek a motorrol ?
Hahó !

Lassan már kéne egy DT találkozót szervezni Fehérváron hisz van 2-3 tutti...
Szerelésnél ajánlom : yamahadt.uw.hu oldalon megnézni a kapcsolási rajzot

Gejjza ... te SKYPE ot nem használod ?

ÁKOS
énis nemrég cseréltem olajat... és én motul váltó olajat öntöttem a gépbe...és semmi gondja egyedül annyi hogy hidegen első váltáskor mikor egyesbe rakom akkor ránt egyet.gondolom azért mert letapadt a kuplung... valaki valami megoldás?
gyári 7.5 deci
mennyit öntöttél bele? amennyi lejött amabból vagy a gyári előírásnak megfelelően?
Akkor szar az akksim... Csam az az érdekes nekem, hogy eddig meg jó volt... mondjuk nem csodálkozom mert zselés van bene és ráadásul eldöntve mert csak ugy fért be.... De már találtam eladót... ha meg lesz rá a pénz akkor megveszem aztán remélem azzal jó lesz... fél óra motorozás után ugyis rájövök hogy jó e... mert rámérek azt majd kiderül.

Még olyan kérdésem lenne, hogy melyik lehet a helyzetjelző kábele? Mert ugye az megy tekercsről is, meg akksiról is. Kék-piros kábelre gyanakszom.
mintha egyik pillanatról a másikra kapott volna pár évet a blokk.mintha szólna benne a csapágy de az összes.mega fogaskerekek
ennyit számítana hogy nem castrol? mert ugyan úgy 10w40 es mind a 2
A gyújtás rész az akksitól külön van, úgy értettem, hogy ha kikapcsolod a gyújtáskapcsolót, akkor elvileg le kéne, hogy vegyen minden terhelést az akksiról, olyankor csak a fesszabályzó van rajta. Nekem gyanús a szabályzód, lehet, hogy megkókadt a dióda benne. Terhelés alatt úgy tudsz mérni, hogy méred, és terheled. :D Ráteszed a multimétert, méred a feszültséget, majd mellékötsz egy 20-30W-os izzót. Ha így 10-11V alá esik a feszültség, az már rossz.
köszi
Gerecsemotor kérdezd meg.
Gondolom én csúnyább a fogaskerekek járása.
figy nincs DT80 lc2-hez világítótekercsed?
vagy nem-e tudnál nekem mert nincs pilácsom
mit jelent az hogy hangos?
Indexrelét hogy tudok ellenőrizni hogy jó e? Multival hogyan tudnám kimérni?
Tegyél bele olyat amilyennel jó volt.
Helo mindenkinek! Olyan problémám lenne hogy hangos lett a DT (125 r) -m olajcsere után pedig ez is 10w40 es mint az előző volt.ami most van benne az valvoline 4T,az előző castrol volt.Szerintetek milyet vegyek bele?gondolok itt a sűrűségére mert már van benne pár km...


Bocsi hogy másodszorra kérdezem csak fontos lenne
és a google csak hülyeségeket dob ki..
Lehet az lesz... Igazából szar az akksim is... de érdekes mert eddig meg jó volt... Vitte a dudát meg indexet is... azt olyanokat csinált, hogy mentem és nem indexelt csak zörgött a relé utánna meg pár percre rá meg már indexelt. Most meg már semmit se csinál... Multiméter irja 12-13 V-t. Nah de nem tom h a terhelést hogy bírhatja... azt hogyan tudom meg mérni? Meg beleraktunk egy másik akksit.. néztük vele a töltést pl. féklámpánál nem tölötött bele olyan sokat... söt votl amikor nem is töltött csak ment lassan lefele akár emnyir eis pörgettem...
Amúgy gyujtásnál nem néztem körül.