Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gyújtást levéve is? Lehet az is, hogy az akksi szar, és magától sül ki, vagy a fesszabályzó, de azt ki lehet mérni. Ha átjössz ide a szomszédba, meg tudom nézni, legfeljebb széttárom a karjaimat és bután nézek, ha mégse találok semmit. :D
Hááát... nem tudom nálatok milyen.. de mi csak hegyenmászkálunk szinte... és szerintem a sár az ahhoz képes picsa ha van jó gumid. De guminélkül valami kegyetlen szevedés...sokszor még gumi nélkül is
furcsa dolog történt velünk az OIL-nál kapható benzinnel sokkal jobban megy a motor mint a MOL-ossal vagy a shell-essel. Gondoltam megosztom tapasztalatomat
Hát azért úton szerintem nem forgatod úgy szarrá..Vagyis nem tudom, ti, hol enduróztok, nálunk nicnsenek hegyek, csak sár, szal extrém hard enduró
Hááát.... mi megyünk terepen meg uton is... de olykor ugy voltunk vele, hogy többet kap a motor uton mint terepen. Néha amikor megmarhulunk... veszélyeztetjük mindeki életét, nah meg ott hagyuk a fél guminkat a városban... nah meg a jó kis csikorgó hanját... nah meg a kuplungomat... Nyilván ez fordítva is igaz... amikor bugyborékol a kipufogo a vizben... meg ilyenek.
Szép a kis DT! Aszfalton azért közel annyira sem lehet megölni mint terepen. Ezzel szerintem minden terepmotoros tisztában van, hogy jobban nyövi a motort, de szerintem leszarják, legalábbis én. Ezt élvezem és kész
apuci köszönöm a választ. azt gondoltam hogy nem ennyire körülnényes....akkor viszont marad valami endurógumi... lazább terepen eltudjak menni,de tudjam használni aszfalton is. köszönöm mégegyszer.
igaz én nem endúrózok...de aszfalton sokat kap a kis DT tőlem..és mégis jó erős a blokkja nem csörög nem zörög...és szerintem esztétikailag sem olyan csúnya...mondjuk tudnék még rajta alakítgatni..meg fogok is csak nincs pénz rá :S ma csináltam pár képet a dt-röl...dt
Hát ja..ha idő, és pénzmilliomos vagy akkor lehet
Minden hétvégén endurózok mostanában. Mire haza érek este van, este nincsen kedvem és erőm mosogatni. Na meg ha nagy sárban mész amit a kerék bever a kis zig-zugokba, soha nem mosod ki, amíg a motor össze van rakva..darabokra kell szedni ha normálisan ki akarod takarítani. Rengeteg idő minden héten szétszedni a motort, ha meg nem akkor az ottmaradt sár alatt rozsdásodnak a dolgok. Nagyon sokszor törnek az idomok, más alkatrészek. A fényezésről meg ne is beszéljünk. Hogy rendben legyen a motor, havonta lehetne fényezni.
Ti mit csinálnátok, ha szivná valami az akksitokat.... az összes kávelről leszedtétek volna szigszalagot, kormánynáűl a gégecsőt kicseréltéek volna meg minden és még most is szivja... meg valami szarakszik?
Nos, nem is okolok senkit, persze, én választottam, sajnos a környékemen épp nem volt semmi jobb, vagy ami volt, az embertelen áron. Lehet, persze, hogy az enyém is benne lesz annyiban a végére.. 70ezerért nem vártam csodát, de azt hiszem, hogy mire 150-hez érek, már talán meg is merem mutatni. :D Viszont úgy voltam vele, hogy bevállalom a szerelést, ráköltést, és a végére tudom, hogy jó, és mi van benne. Az ár sajnos nem garancia a beltartalomra, meg ezen legalább meg tudok tanulni szerelni. Csak néha kiakadok az igénytelenségen, a házamat is inkább magam újítgatom fel, hosszabb ideig tart, de jobb az eredmény mint az ún. mesterek munkája.
Megnéztem a gépeidet, gratula hozzájuk, tényleg jól néznek ki! Ja, és köszi a linkeket, az elsőt már tegnap megtaláltam, írtam is neki, a másodikat is megpróbálom.
valahogy váglegesen kéne rögzitenem... sajnos nem szerszámos táska...hanem valami oldaltáska szerű.most csak ideiglenesen van fent :)
Helo mindenkinek! Olyan problémám lenne hogy hangos lett a DT (125 r) -m olajcsere után pedig ez is 10w40 es mint az előző volt.ami most van benne az valvoline 4T,az előző castrol volt.Szerintetek milyet vegyek bele?gondolok itt a sűrűségére mert már van benne pár km...
De lehet úgy kihasználni, hogy rendben tartja az ember, és úgy is, hogy csak üti, aztán csodálkozik ha szétmegy
Szépek. Ezt aláírom. Ha robogóm lenne szép lenne. De ezt csak tartom, hogyha enduróm van, az nem lehet vitrinmotor, főleg ha arra használják amire tervezték. Na meg a pénz. Én nem ölnék sok pénzt ilyen "kismotorokba" inkább elrakom és akkor lesz nagyobb
Jacek:
Tettem fel neked fotókat adatlapra, mert nem tudok galériát feltölteni.
Erről beszéltem, ha valaki szereti a motorját-jait.
Most olvastam vissza.Neked meleg motornál is kell a szívató.Akkor ahogy mondták karbi pucolás ha nem akkor valami tömítetlenség problémád van pl:szimering..
Na ez az, hogy Simsonokat csináltam én már sokat, azoknál nem volt ilyen. Mindegy, ha lesz időm, akkor még egy karbipucolást megejtek.
De nekem szívató nélkül is megy szépen csak indításkor hernyózik.
Akkor lehet nekem volt mákom a Dani motorjával.
Az 2.-ra indult, járt szépen, belőttem a karbit, és ketyegett vagy negyed órát a garázsban alapon.
Addig kicsi gázfröccsök mellett hangoltam, hogy ne is sokalljon, és ne is keveseljen lent.
Nálam ezek a tünetek nem voltak.
Mondok mást, a fehér Déténél sem, meg a Rometnál sem, meg a .....
Akkor egyenlőre járatgatom még szívatóval tovább.
Nekem felújítás után,nem is nagyon akart indulni még szívatóval sem.
Vagyis beindult de le is állt egyből.
Gyújtás nélkül rúgtam rajta párat aztán megint gyújtás és indult megállt.Ezt eljátszotta párszor reggel hidegen mire elkezdett járni a motor.De ez idővel jobb és jobb lett.Össze kell hogy kopjanak a cuccok nekem ez kb 500 km után állt be tökéletesre...
Tudok is. Szerszám az van. Borítottam már szét pár motort, Simsont, a DT-t is majdnem teljesen. Tavaly a DT darabokra volt szedve, legóztam. Mégis fasza. Soha semmi baj nincsen vele, pedig endurózáskor DRZ-k Husabergek után megyek vele. 9 éves korom óta csinálgatom a motorokat, nem mondom, hogy bizonyítványos szerelő szinten tudok szerelni, de koromhoz képest igenis nagyon jól. Ha nem hiszed, mondok még sok-sok példát, hogy miket, és milyen jól csináltam meg. Ha nem ismersz ne kételkedj, én sem mondom, hogy nem tudsz szerelni
Az, hogy szoktál szerelni, koránt sem jelenti azt, hogy tudsz is.

Még egy iylen egyszerű motorhoz is, elégé sok és jó szerszám kell, és ha apunak nincsen, mert nem motoros, akkor nyilván neked sincs, és itt kezdődik a mókulás, hogy "megoldod"
Levegőt már vettem el tőle. A súbertűn állítok még. Meg (biztos, ami biztos alapon) még egy karbitakarítást megejtek. Na meg közben járatgatom. 50 km-nél tartok.