Nem kell benne főfuvit cserélni!
Viszont keverék csavaron hangolhatsz, meg állíthatsz a tűn is.
Friss motor, nem fog neked azonnal úgy zenélni, mint a régi kopott.
Ahhoz még kell pár km.....
Ez azért nem teljesen igaz. Én is fiatal vagyok, mégis tudok javítani. Bármit megcsináltam eddig a DT-n, semmihez nem kellett még egyszer nyúlni. Most is darabokban van, festegetem, csiszolgatom, tisztítgatom. Nem szép az enyém se. De én endurózok vele, utcán alig használtam, mostmár, hogy itt a jó idő, nagyjából rendbe rakom, hogy szép legyen. De ez enduró motor és nem vitrinmotor, nem kell makulátlan állapotban lennie, csillognia-villognia. TELJESEN EGYEDÜL SZERELEM, SENKI NEM SEGÍT. Ja és lehet normális motort venni, olcsón is. Csak ki kell fogni. Aki reálisan gondolkodik az nem nagyon számolja a beleöl munkát, és a ráköltött pénzt. Kivéve ha nagyon sokat költött rá. Ha én eladnám nem kérnék érte sokat, mert tudom, hogy nem ér sokat Ja és ez nem kötekedés, csak hozzá kellett szólnom
A főfuvi tiszta volt. Szétszedtem azért a karbit, kompresszorral átfújattam az egészet. Szívató nélkül is jár a motor, ill. tudok vele menni, de érződik rajta, hogy kérné még a kaját. Egyszerűen nem az a szép pöfögős hangja van, hanem kissé szegényes. 210-es főfúvóka van benne. Az elég szokott lenni?
Sziasztok!
Rendkívül sürgősen eladó a bukóm!22ezer fix áron!Nagyon szép állapotban van supermoton használtam 1 évet aztán csak a polcon porosodik most!Ha valakit érdekel adatlapomon lévő mail címre üzenjen telefonszámmal és felhívom mert munkám miatt én nem mindig tudom felvenni!
Hogy miért?
Ezeket a motorokat nagyjarészt fiatalok hajtják, akiknek fingjuk nincs a javításról.
Egy féknyereg csavar kilazítása is problémát okoz.
De hamar elszáll az ihlet, és baromságok sokaságán törik a kobakjukat, hogyan lehetne valahogy feltupírozni eme igénytelen masinákat, hogy jobban nézzenek ki, meg nagyobb hangjuk legyen!
Igénytelenek, ami igaz, viszont eme gépeknek is kell a minőségi cucc.
Namost eme fiatalok, nem igazán teszik bele a cuccokat, mert az már fájdalmas, mikor költeni kéne rá.
A motor külsejéről, lerí milyen a belseje.
Van aki szereti a motorját, és van aki motorozni szeret.
Nem ugyanaz.
Magyarország motorkerékpár állományának műszaki állapota csapnivaló.
Nehéz normális motort venni, ami jó, annak megkérik az árát.
A vevő dönti el, hogy a hosszú barkácsolás mellett dönt, vagy vesz egy normálisat.
Te előbbi mellett döntöttél, nem okolhatsz senkit.
Szia először is köszi a dícséretet.
TZR kerekek vannak benne.
Úgy 2 hétbe tart belefaragni, esti program megvan...:))
Ki kell méregetni, távtartókat legyártatni esztergályossal.
Ha benne vannak, felfaragni a fékeket.
Nem egyszerű.
Én a te helyedben nem tenném, ha találsz ilyet célszerűbb megvenni típusazonosról.
Amúgy is szar az SM szett, ( mindenki meg van érte őrülve többek közt én is megvoltam.) alulkormányzott, instabil. Több súly nehezedik előre, elfárad a csuklód, kormánymagasítót kell beépíteni, első teleszkópon emelni.
Soroljam még?
Nem akarom elvenni a kedved, de ha ezek után is akarsz, akkor nosza...:))
DT80LC2 hőgomba van-e valakinek? Meg gyújtás generátor tekercs, illetve a fordulatszámmérő hajtás középső része, a kihajtás megvan, de a többi nincs benne, mert a primitív baromnak* nem kellett a különolajzás, és kiberhelte az egészet, így nincs fordulatszámmérő se. Azt a tengelyt a pumpa tartja, vagy be lehet rakni nélküle, hogy legyen mérő?
* a jelző szól még azért is, mert légszűrő nélkül járt a motorral. De amit vettem motor vázat, abban se volt ám légszűrő. Ez divat, vagy mi? Sajnálják azt a 2000 forintot? Kicsit elpukkant az agyam, hogy ebben az országban csak gányolt széthajtott sz@rt lehet kapni. Najó, legalább olcsó volt.
apuci neked milyen motor kerekei vannak a gépen? énis szeretnék egy SM szettet majd és elkezdeném gyüjtögetni az információkat továbbá látom hogy van valamiféle tartó konzolod a féknyeregnél.az valamien motoré? vagy csináld magad technológia? köszönöm. szép motorod van!
Összeraktuk a DT-met. Kb. 2 másodperc önindítózás után szépen ketyegett a motorja. Egy darabig pötyögött egy helyben, majd mentem vele néhány kört. Szépen megy. Viszont meleg motornál is csak szívatóval megy. Ez normális? Gondolok itt arra, hogy kb. 3 km van a hengerben. Ha megyek vele többet, és összekopik, akkor javulni fog a helyzet? Vagy kezdjek el karbit pucolni? (Összerakás előtt ki lett pucolva az egész.)
jojo énis teletankoltam volna csak 10literes kannából szar lett volna kiönteni a 10 litert.... meg nemgyőztem volna kivárni egyszerübbnek tünt ez a megoldás... a másik meg az hogy én Koreai cégnél dolgozok nekem nem megy olyan jól hogy mindig teli tudjam tankolni
20 litert vettem. és otthon kannából tankoltam. mert én ugy gondolom hogy kannában jobban összetudom keverni az olajjal,mint kúton egyből tankba.... ugye a Dtk tankjai is be vannak sülyesztve a vázba és van a tankon az a vájat.most ha az olaj az egyik oldalra megy akkor ott jobban keveredik... másik oldalon meg olaj szegényebb lesz. ebből a meglátásból ugy gondolom hogy inkább hazahozom a benzint és majd én összekeverem. az a biztos. (nincs a blokkban az olajpumpa.) polcon van.
Visszacsapódást gátolja,illetve azt hogy a benzinkúton ne tudj bele dieselt tankolni mivel a dieselnek a kifolyócsöve vastag és nem bírod beletuszkolni a kis lyukon..
sziasztok :) megérkeztem. hmmm tegnap tankoltam,(5L) és már megint csak 1 liter van a gépbe :( holnap tankolás! ki kell használni a jóidőt azt viszont megkérdezném hogy nektek is a tanksapka alatt kb 3cm átmérőlyü lyuk van ahol be tudjátok önteni a benzint? ráadásul ilyen rugós csapóajtós.... kb 10 perc mire beleboritottam az 5 litert van annak valami szerepe hogy olyan kicsi a lyuk? néztem nincs hegesztve csak bele van préselve.... holnap kiszedem....nem kell az oda.
Ne vedd sértésnek, de az általad megadott ár nem függ össze azzal amit keresel. Ha jó állapotút keresel, azon 99% hogy van műszaki, viszont drága is. Amiről meg lejárt a műszaki, az meg valószínűleg a határban van ütve, hisz mi másért nem lett rá csináltatva új.
Ha a csapágyat meg akarod vékonyítani, úgy hogy ne legyen használhatatlan, lehet többe fog kerülni, mintha megveszed a bele valót, nézz alaposan utána előtte Nem beszélve arról, hogyha használhatatlan lesz, akkor mennyibe fog kerülni.
Viszont keverék csavaron hangolhatsz, meg állíthatsz a tűn is.
Friss motor, nem fog neked azonnal úgy zenélni, mint a régi kopott.
Ahhoz még kell pár km.....
Akkor mégiscsak dzsuvás volt a karbi.