úgy értettem ,hogy pl. az utóbbi napokban is volt eső ,most este is hideg van kb 30 perce értem haza. Viszont ma is mentem egy jó nagyot, Kőbánya-Sóskút ,meg még itt felénk. Aztán délután amikor hazaértem elkezdett könnyezni a váltókat szimmering, gyorsan kicsieréltem ,lecseréltem az olajat, szóval a mai szerelős 1 óra is megvolt
ja erről egy két sor már lett itt írva, bár én is sebességberakósan szadem szét
csak kérdezem, /félre ne értsd nem kötekvés csak kérdés/ pl. egy rosszul sikerült kuplung nélküli váltás, nem nagyobb terhelés mint egy /NEM ÜTVE!/ kulcsal történő anya lazítás?
azt mondták hogy haveromnak azért veri ki a föcicsapágyakat mert csavarhúzóval lett megfeszítve a varió amikor leszedték és elferdült a tengely, létezhet ilyen? :O
Nekem dornis csavarleszedőm van .Krova fejeket lehet rá rakni megmarkolod kalapáccsal ráütsz és le is lazul egyből az anya.Szerintem ilyet kérj egy szerelőtől....
Emberek, tárcsafékes DT125ön hol lehet légteleníteni a hátsó féket? A nagy karbi tisztítás közben a lecsavarozott, lógó olajtartály szépen ellevegősödött, meg ki is folyt némi olaj. Szóval az előbbi kérdés, valamint az, hogy amennyiben után kell töltenem, lehet-e keverni másik fékolajjal, mert fogalmam sincs, hogy most milyen van benne.
Amúgy az új (és erősebb vagy milyen) gyertya és a karbi tisztítása meghozta a hatását, nem is tudom mennyi ideje először, hidegben, szépen első rúgásra beindult.
csak kérdezem, /félre ne értsd nem kötekvés csak kérdés/ pl. egy rosszul sikerült kuplung nélküli váltás, nem nagyobb terhelés mint egy /NEM ÜTVE!/ kulcsal történő anya lazítás?
Amúgy az új (és erősebb vagy milyen) gyertya és a karbi tisztítása meghozta a hatását, nem is tudom mennyi ideje először, hidegben, szépen első rúgásra beindult.
(meg egyébbként sem kellene váltón keresztül erőlködni)
Monynuk már egyszer elmagyaráztam miért.
(a motorod, úgy 10 Nm kábé, az anya lehúzása meg a többszöröse ennek, radásul ha még kalapálod is, azt szeretni fogja)
(az alkatrészkereskedő:)