Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

úgy értettem ,hogy pl. az utóbbi napokban is volt eső ,most este is hideg van kb 30 perce értem haza. Viszont ma is mentem egy jó nagyot, Kőbánya-Sóskút ,meg még itt felénk. Aztán délután amikor hazaértem elkezdett könnyezni a váltókat szimmering, gyorsan kicsieréltem ,lecseréltem az olajat, szóval a mai szerelős 1 óra is megvolt
ja erről egy két sor már lett itt írva, bár én is sebességberakósan szadem szét

csak kérdezem, /félre ne értsd nem kötekvés csak kérdés/ pl. egy rosszul sikerült kuplung nélküli váltás, nem nagyobb terhelés mint egy /NEM ÜTVE!/ kulcsal történő anya lazítás?
azt mondták hogy haveromnak azért veri ki a föcicsapágyakat mert csavarhúzóval lett megfeszítve a varió amikor leszedték és elferdült a tengely, létezhet ilyen? :O
hali, a péntekek nekem szinte sosem jók, sőt álltalában a hétköznapok sem. Részemről a hétége a tuti, bár most rossz időt mondanak
Ezt simsonnál szoktam alkalmazni már évek óta, csak én egy kötelet rakok be.
szigorúan kézben tartva, egyik kéz kalapács, másik a tengő,
DT manualban meg a főtengely ütését egy sonkák közé tett ék kalapálásával árbrázolják, hogy úgy kell korrigálni. Ez is elég morbidnak tűnik.
erről mutass valami dokumentációt, mert kicsit kételkesem
Az komoly dolog azthittem ez csak ilyen házipraktika.
monnyuk az után, ahogy a yamaha sr hivataos szervízkönyvében rongy közédugását jvasolják....
És amugy a blokkba is 50 van irva?
Álltalában a hiflofiltrot viszik hozzá, de ez lehet azért, mert a másikról nincs kép, meg drágább is.
Köszönöm
ezt már vártam...
Én úgyszoktam hogybetámasztok csavarhúzóval a kuplung meg a főci fogaskereke közé, nem a legjobb de működik.
3 vagy 5 kábeles van tzr meg dt ez 3 kábeles amivel rákötöd a motorra a motort csak a csati a végén levan vágva ami az elektronikás dobozra megy.
Utánakérdezek a helyi szerelőknél. . . Köszönöm a segítséget!
A légkulcs teljesen jó, csak ne akasszad meg se a váltót, se a főcit, mert egyk sem yieln dinamikus(ütő) terhelésre van kitalálva.
Én írtam a javaslatot..Nem olyan brutális mint a légkulcs .De tuti lelazul vele......
Mit javasolsz?
Nekem dornis csavarleszedőm van .Krova fejeket lehet rá rakni megmarkolod kalapáccsal ráütsz és le is lazul egyből az anya.Szerintem ilyet kérj egy szerelőtől....
Emberek, tárcsafékes DT125ön hol lehet légteleníteni a hátsó féket? A nagy karbi tisztítás közben a lecsavarozott, lógó olajtartály szépen ellevegősödött, meg ki is folyt némi olaj. Szóval az előbbi kérdés, valamint az, hogy amennyiben után kell töltenem, lehet-e keverni másik fékolajjal, mert fogalmam sincs, hogy most milyen van benne.
Amúgy az új (és erősebb vagy milyen) gyertya és a karbi tisztítása meghozta a hatását, nem is tudom mennyi ideje először, hidegben, szépen első rúgásra beindult.
Emberfüggő. :D Már régóta így csinálom, nyilván amíg nem törik szét benne valami addig így is fogom. ....mindig a saját kárán tanul.
Bakker, a váltó nem kalapálós kulcsra van méretezve...
(meg egyébbként sem kellene váltón keresztül erőlködni)

Monynuk már egyszer elmagyaráztam miért.

(a motorod, úgy 10 Nm kábé, az anya lehúzása meg a többszöröse ennek, radásul ha még kalapálod is, azt szeretni fogja)
(az alkatrészkereskedő:)