Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt Nyíregyházán én nyár végén 3900-ért vettem légszűrőt...amúgy a robogotuning.hu-n van dt80lc2-höz légszűrő
Nekem is szétment... én se találtam "ocson". 700 forintért vetem otoros boltban légszürőszivacs táblát. és meg csináltam. 2db kijött belőle, azóta is az van benne.
Sziasztok.
DT80LC2, mikuni karburátorba mekkora föfúvóka az ideális méret?
Most egy 110es van benne de nem megy ugy ahogy kéne,tettem bele valami másmilyet csak ez rövidebb de nagyobb a furata,evel már majdnem az igazi.Találtam a környéken egy boltot ott árulnak mikuni föfúvit csak elég drága,de ha megéri akkor veszek belevalot csak nem tudom mekkorát kéne vegyek.
Köszi a segitséget.
Szia!

Nekünk van, 4100 forint, Új!
Ha érdekel ide kattintva találsz elérhetőséget!
Üdv.

Ha valakit érdekel..
Eladó egy DT-125R / TDR-125 Arrow kipufogórendszer!
Jó állapotban.
Sziasztok!
DT 80 LC 2-höz légszűrőbetétet hol tudnék venni, mert egyik Webshop-ban sem találtam csak a Tesz-veszen, de ott nem szeretnék licitálgatni !
A képet is onnan szedtem le a példa kedvéért!
Köszi a segítséget!
Na, Várpalota nekem konkrétan látótávolságban van, Sárkeszin vagyok pontosan. :) MSN-en biztos nem vagy, nagyjából csak jóseggű lovas csajok vannak fent nekem. :D Felvehetsz amúgy (cavalierkukacpaci.hu), legfeljebb majd másik csoportba raklak. :)
Azt hiszem, értettem, majd szétszedés után okosabb leszek. Van itt a faluban esztergályos szaki, lehet, hogy majd vele konzultálok, és okosítunk valami tengelyt a fogaskeréknek. Ötleteim vannak így látatlanban, majd ha valamelyik beválik, közölni fogom. :) Most egyelőre a bal oldalon kell még szerelgetni, ha már megy a gyújtás, léphetek tovább. A velencei tali remélem nem túl hamar lesz, hogy addigra el tudjak készülni a géppel. Anno sokat járkáltam lóval a pákozdi dombok között, kicsit hiányzik az a terep. :)
Lehet, hogy el kell keserítselek, indexreléből csak egy van, de azt sem tudom, hogy eredeti-e. Viszont jó eséllyel tudok csinálni tisztán elektromosat, az enyémet úgyis át fogom alakítani villany téren, mivel szét vannak barmolva a kábelek. Meg a különolajzást is kiszedték, de kihajtással, pumpával, szimeringgel mindennel együtt, így fordulatszámmérő sincs, ahelyett meg csinálok egy LED-eset, különolajzás úgyse kell, a fordulatszám jel meg ott van a gyújtásnál. A hőgomba meg egy külön mese, az is rossz, de talán javítható.
Igazad van az biztos, de én már kb 3-4 szer levettem a henger fejet és egyszer sem cseréltem tömitést. Alúra klingeritből vágtam, felül meg paszta+a fém tömités.
mumi miaz hogy lehetne már joidő? én már masem tudtam megállni hogy ne motorozzak haver is suliba ment motorral... azért este jöttem haza ismitől.... mármár azthittem ugy kell le emelni a motorról azért 11-től 4ig joidő volt mostantól csak jobbat!
hétvégén szar idő lesz, pénteken egy tali, bp gellért?
Mármint?
tankold tele, majd valahogy akaszd ki nyélre a gázt, indítsd be és 3 óra múlva nézz rá garantáltan megszűnnek a gondok



lehetne má megin jóidő, mehetnénk
Ezt megpróbálom, ha van még tipp írjatok mert egy szétszedéssel szeretném most már megoldani.
Légszűrőnél okés minden?
Milyen jó, hogy nekem MX-em van Jó hozzá a szettes tömítés is, meg az is amit én csináltam.

Tegnap elszaggattam a gázbowbent, ma cseréltem ki, jó kis játék volt szétépíteni az egészet stb stb. Fékeket is kipuccantottam.
Eddig ment, jól volt karburálva minden féle értelemben. Nem hiszem,hogy elállítódott az úszószint, erre különösen figyeltem a karbi szétszedésénél.Köszi azért!
nem feltétlenül... próbáld ki... nálunk is kb ennyi idő alatt jött ki ez a probléma, ugyanezekkel a tünetekkel (konkrétan egy simson volt)...
Hali

Ma volt nekem is egy kis gondom, indultam haza melóból, pöcc-röff, melegítettem, és indultam. A gáz elvételre csúnyán dadogott, és kuplungra felpörgött, de mire haza értem ( kb 3 km) ez megszűnt.
Amúgy minden rendben van vele, kifogástalanul megy, 388km-en áll a bejáratás.
Megfújtam azt is féktisztítóval, az nem adta volna ki akkor magát?
Próbáld meg azt h elzárod a bezincsapot és úgy indítózol, h a karbiban maradt benzint használja el.... Lehet h túl magas az úszószint...nekem már volt ilyen.
Értem. Elméletileg, holnapra lesz az is.
A karbi összeillesztésnél is szívhat falsot... tömítéscsere és egy kis síkolás segíthet a dolgon. Egyik havrnak volt ilyen baja (bár nem dt-vel), neki segített...
Hengerfej levétel után mindig új tömítés kell! Nem tudom, hogy van-e köze jelenleg a hibához, de ha leveszed, akkor el kell dobni a tömítést.