Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem lenézem szó sincs erről hanem tudod qrvára felbőszít mikor kiközösítetek minket mint valami jövevényeket, bevándorlókat. Itt az elnyomás alatt is védjük a magyarságunkat már egy JÓ ideje és erre ti (tisztelet a kivétel) ....... nah mindegy. Kár a gőzért .... hétfő reggel.
További szép napot , hetet és jönne már a tavasz a felhőtlen motorozásra.
JAh, merthogy mink itten Magyaroszágon nem vagyunk igazi Magyarok, hanem valamiféle keverékek, bezzeg ti...:)

Azért ez csinos, amikor te mint Székely lenézed az anyaországi magyarokat.

hello mindenkinek! elég rég voltam itt fen most is csak reklámozni szeretném a mocimat..:D imádtam ezt a mocit de sajnos megkell töle vállnom mer megduplázom a kerekek számát.
www.kepesmotor.hu/yamaha-super...
Nekem is van 2pár gyári indexem ha érdekel valakit.
hali engem érdekelne 1 pár de a rendes kocka index?milyen állapotban vannak? 1 párat is adsz? és mit kérsz érte?
hali én irtam mennyi lehet a 125-ösbe 45327 hozzászólás
Jelenleg sajnos nem. Műhelyben van, holnap tudok csinálni róla képet. Érdekelne? a DT80 fajta. Nem az a "kocka" mint ami a 125R en van.
tudnál fel tenni képet
http://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_dt_125_r-4593864
Van eladó 2 pár DT indexem, ha esetleg valakit érdekelne...
Szia. És mennyiért adnád el a motorod?
A DT-n egyezik a két szám, rengeteg motornál viszont nem. Az 50es minarelliken rengetegen gyárilag nincs. am3-as blokkon tuti nincs.
Köszi :D a hétvégére meg csinálom havettal,mert menni kell motorozni! ;)
Akkor ellenőrizd le a kábeleket a tank alatt, nem csúszott-e szét vmi. vagy a vészkapcsoló nem szart e be... delej van a gyertyapipában? (gyújtás, finoman rárúgsz, közben a másik kezeddel fogod a blokkot...ha megráz, akkor jó :D)
Arra figyelj, hogy a fékalaplapban ahol van a fékkulcs furata, ott van gyárilag egy filc gyűrű, ami a víz és egyéb szennyeződések bejutását a fékkulcshoz gátolnáá meg. Mivel ez szeret elöregedni elfoszlani ezért már nem ér semmit. Ha elég igényes vagy veszel egy oda való kb.325 forintos szimmeringet ,kicsit megzsírzod ,de csak kicsit a dolgokat és onnantól probléma megoldva
És akk majd vissza engedi a féket ha meg csiszolom? Am Köszi a segítséget!
Ez egy baromi jó kérdés! én is szeretném már egyszer kimérni, de valahogy sosem jön össze, szerintem olyan 1.5-2 liter lehet.
Mindent meg lehet oldani, kérdés, hogy megéri-e a pénzt, utánajárást (nagyon ritkán találni bontott 125ös idomot). Ezt neked kell eldönteni.
Be van rohadva a fékkulcs. Ki kell szedni, megcsiszolni, megzsírozni.
Ja meg lenne egy olyan kérdésem ,hogy mostanában ha fékezek(hátsó) néha utána beszorul a fék vagyis sztem nem húzza vissza a pedált a rugó elöl. Létezik hogy csak az a gond vele? mert akk csak bontóbol kell másik. (dt 80 lc2)
És a dt 125R Idomot rá lehetne fabrikálni a 80-as vázra,tankara...? :O
Nincs rá gyárilag. Nekem 2 centire van az idom a kiputól és semmi baja, pedig 20 éves.
Azt szeretném kérdezni, hogy dt 80 lc2-re létezik bal oldali idom? mert szeretném egy kicsit csinosítgatin a hépet de így a hűtő miadt kicsit féloldalas.Gondolkodtam már azon is esetleg ,hogy vannak olyan cégek ugye akik meg tudnák nekem csinálni azt h a jobb oldali idomnak megcsinálnák a tükörképét,és esetleg azt felrakni... de nem tudom hogy a kipufogó melege nem deformálná -e el? :/
nekem 125-ös a gép és éppen ma foglalkoztatott a kérdés.... mivel alap állásba egy idő után minidg fuldoklott a motor gyanakodtam hogy karbi dugulás....de érdekes modon tartalékon jo volt hazajöttem benzincső le és le engedtem kannába nekem 1.1liter jött ki +- fél deci. leszámitva amit még elmotoroztam tartalékon,meg ami még a tankba maradhatott...
és akkor mondanék még annyit hogy 4 litert evett meg 72Km alatt. durván egy tank(10l) benzin 160km. vegyes használatban.
Vee rubber gumikról nektek mi a véleményetek?