Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem a 80-asnál ugyanaz a két adat...
Szerintem kell lennie motorszámnak is. DT-nél nekem egyezik, de a hondámnál már nem egyezik a 2 szám. Az hogy kicsiszolva nincs az sztem nem biztos. Lehet kicsiszolta, és lepolírozta utána, ha már itt tartunk. De érdemes megnézned pár ilyen évjáratút, mert lehet hogy többnél is előfordul ugyanez, bár kétlem.
Én úgy tudom a motorszámnak és az alvázszámnak meg kell egyeznie. mert abból lehet akkor tudni hogy nem csereberés a blokk. persze ma már sokmindent meg lehet csinálni sok a "szaki"... de én ugy tudom ez a hivatalos.
DT olajpumpáról nincs valakinek robbantott rajza?
04-esem volt és én sem találtam rajta de még a sünök sem pedig alá feküdtek
Sok minarelli 50es blokkon gyárilag nincs motorszám. AF1-es apriliámon se volt. Igazából lényegtelen is, mert még biztosításkötéshez se kell.
Helló!

A teleszkópban szeretnék olajat cserélni de a könyv nem írta milyen sűrűségű olaj kell bele. Valaki meg tudná nekem mondani, hogy milyen kell bele?
A választ köszönöm!
Üdv mindenki!
2005-ös Yamaha DT 50 vásárlás előtt állok, már meg is néztem egy ilyen motort, a probléma az lenne, hogy nem találtam a blokkon motorszámot. A tulajdonos sem tud motorszámról(nincs kicsiszolva az biztos). Azt mondta, ugyan az lehet a motorszám mint az alvázszám. Szerintetek? Lehetséges, hogy ugyan az a 2 adat, vagy esetleg nem legális forrásból származik? Válaszokat előre is köszönöm
Engem első féknyereg érdekelne! Van?
Megtudná valaki mondani, hogy 80 LC2-nél kb. mennyi üzemanyag lehet a tankban a benzincsap tartalékra állításakor?
Sziasztok!
Eladóvá válik szeretett kismotorom Yamaha DT 125öm.
Rendszeresen karbantartva, takarítva.Kép magáért beszél.Indexekkel,visszapillantókkal.
Ha esetleg érdekel valakit nyugodtan keressen meg.
Nekem si volt ilyen. A tank alatt volt elszakadva egy kábel, egyszer összeért, egyszer nem. Mikor nem ért össze nem volt szikra
Lehet, hogy csak nekem...meg csak első olvasásra volt félreérthető, és aki ilyesmi miatt nem segít az rohadék..de ezen a fórumon sok mindent láttam már
Nekem volt. Ahogy megy fel a blokkból az áram a generátorból, azt a csatit megpucoltam, és a vészleállítót és a gyújtáskapcsolót megmozgattam jó párszor. Esetemben ez segített.
Szerintem csak neked volt félreérthető. Már csak a kötőjel miatt is. Aki meg ezért nem segít...
Oké-oké...előfordul
jogos.csak fáradt vagyok..
"sziasztok,16-karbulátort keresek." ezt írtad...az karburátor..és csak egy van belőle...gondoltam, hogy 16-ost akartál írni, de mégsem azt írtad.. és ez nem kötözködés..csak így eléggé félreértelmezhető, és ha rendesen írod, szerintem sokkal szívesebben segítenek
rajta
16-os kalbulátor van tajta
Tank alatt nézd meg a kábeleket.
Gondolom F akart volna lenni...
16 karbulátort? a DT-n csak 1 karbuRátor van
A motorom már 1987 óta egy tankkal megy. Mit értesz ez alatt