Ezt a nemtudásból fakadó túlzott önérzettel párosuló sértődékenységet soha nem fogommegérteni.
Most vettem egy dizel kocsit, tök hülye vagyok hozzá, fingom sincs, hogy hogy műkszik.
Nem szégyenlek kérdezni.
Nyilván gyakolottabb szakik számára mókás kérdéseket teszek fel fórumokon, nyilván nevetni fognak rajtam, és nyilván semmi okom sem lesz megsértődni.
Persze, én mondjuk azzal indítottam, hogy letöltöttem egy szerelési kézikünyvet, végiolvastam a dizelforum gyik-ját, és több évnyi hozzászólást a fórumokon.
Amíg csak finom maliciával hívják fel a figyelmem alap dolgokra, semmi oko megsértődni.
Én ezért nem irkálok fel ide, sőt sehova.
Mindig csak a fikázás megy, feljön valaki segítséget kér, elmagyarázod, megsértődik, utána meg megy a szájkarate.
Alapjába véve a DT igénytelen konstrukció, szerkezeti elemek elromlása mind a tudatlanságra, hozzá nem értésre vezethetők vissza.
Hoppsz kicsúszott egy kábel.....valahová bedugom.
Ilyenkor szállnak el elektromos dolgok, elkarburáljuk hogy jobban menjen, meg állítunk a poveren, meg ilyen malőrök.
És akkor utána megy az oktatás.....nem hiányzik ez nekem.
Aki nem ért hozzá, vigye el szerelőhöz.
Sziasztok!
Dt 80-hoz keresek oldalidomokat+hűtőidomot, és egy töltőtekercset.
Akinek van az legyenszíves írjon erre az email címre:kidbengal@citromail.hu
Előre is köszönöm.
ui: ha nincsen senkinek bontva akkor légyszi írjátok meg hogy honnét tudnám megszerezni az idomokat.
Köszi!
Eleve észrevehetnéd(vehetted volna) hogy a cucc neve generátor.
Az meg váltóáramot(feszt) állít elő.
Az egyenáramú "generátor" neve dinamó.
(Ne tévesszen meg, hogy a kerékpáron lévő cuccot dinamónak hívják az kurvára egy váltóáramú generátor:)
Szóval az álalndó mágnesekkel ellátott generátor azért álílt elő szükségképpen váltakozó irányú feszt, mert a tekercsek előtt az állandó mágneseknek hol az északi, hol a déli pólusa haled el.
ettől a tekercs vsaában a mágneses mező iránya minduntalan "megfordul" nyiván ennek következtben a kimenőfesz nem lehet egyen.
Ez ténylegesen általános iskolás fizika.
(mágneses mező és az áram kölcsönhatása, vagy islemi a fejezetcím)
Viszont a generátorból ténylegesen jöhetne "fel" egyenáram mint az ótók generátorából, e nem az jön, mert az ótókkal szemben a motorok generátorának nincs egyenrángatója.
Rendszerint az iylen alkatrészt a motor egyéb helyén szrelik fel.
ennek részint az az oka, hogy kisebb motorokon vegyes egyen-váltó fesz hálózat van, a gyulát és a világítást váltó, a többi fgyasztót(akku és társai) az gyenáramú hálózat működteti
Most vettem egy dizel kocsit, tök hülye vagyok hozzá, fingom sincs, hogy hogy műkszik.
Nem szégyenlek kérdezni.
Nyilván gyakolottabb szakik számára mókás kérdéseket teszek fel fórumokon, nyilván nevetni fognak rajtam, és nyilván semmi okom sem lesz megsértődni.
Persze, én mondjuk azzal indítottam, hogy letöltöttem egy szerelési kézikünyvet, végiolvastam a dizelforum gyik-ját, és több évnyi hozzászólást a fórumokon.
Amíg csak finom maliciával hívják fel a figyelmem alap dolgokra, semmi oko megsértődni.
A bunkózás az más, viszont a tény meg tény.
Mindig csak a fikázás megy, feljön valaki segítséget kér, elmagyarázod, megsértődik, utána meg megy a szájkarate.
Alapjába véve a DT igénytelen konstrukció, szerkezeti elemek elromlása mind a tudatlanságra, hozzá nem értésre vezethetők vissza.
Hoppsz kicsúszott egy kábel.....valahová bedugom.
Ilyenkor szállnak el elektromos dolgok, elkarburáljuk hogy jobban menjen, meg állítunk a poveren, meg ilyen malőrök.
És akkor utána megy az oktatás.....nem hiányzik ez nekem.
Aki nem ért hozzá, vigye el szerelőhöz.
További jó fórumozást.
Semmi sértőt nem írtam.
Ez ténylegesen általános iskolás fizika anyag.
Sajnálom, ha zavar, hogy felhívtam erre a figyelmed, de én nem fogok elnézést kérni a te nem tudásod miatt.
Mindezt, hülyézés, lekezelés, vagy bármi kommentár nélkül írtam le, mert egyszerűen ez a helyzet.
Én meg tanultam, te meg nem, ennyi.
Azt még megkérdezhetném hogy az idomok mennyibe kerültek?
Nemtudod van postai utánvét is?
Bocs a sok hülye kérdésért.
Dt 80-hoz keresek oldalidomokat+hűtőidomot, és egy töltőtekercset.
Akinek van az legyenszíves írjon erre az email címre:kidbengal@citromail.hu
Előre is köszönöm.
ui: ha nincsen senkinek bontva akkor légyszi írjátok meg hogy honnét tudnám megszerezni az idomokat.
Köszi!
Eleve észrevehetnéd(vehetted volna) hogy a cucc neve generátor.
Az meg váltóáramot(feszt) állít elő.
Az egyenáramú "generátor" neve dinamó.
(Ne tévesszen meg, hogy a kerékpáron lévő cuccot dinamónak hívják az kurvára egy váltóáramú generátor:)
Szóval az álalndó mágnesekkel ellátott generátor azért álílt elő szükségképpen váltakozó irányú feszt, mert a tekercsek előtt az állandó mágneseknek hol az északi, hol a déli pólusa haled el.
ettől a tekercs vsaában a mágneses mező iránya minduntalan "megfordul" nyiván ennek következtben a kimenőfesz nem lehet egyen.
Ez ténylegesen általános iskolás fizika.
(mágneses mező és az áram kölcsönhatása, vagy islemi a fejezetcím)
Viszont a generátorból ténylegesen jöhetne "fel" egyenáram mint az ótók generátorából, e nem az jön, mert az ótókkal szemben a motorok generátorának nincs egyenrángatója.
Rendszerint az iylen alkatrészt a motor egyéb helyén szrelik fel.
ennek részint az az oka, hogy kisebb motorokon vegyes egyen-váltó fesz hálózat van, a gyulát és a világítást váltó, a többi fgyasztót(akku és társai) az gyenáramú hálózat működteti
Rendben
Ha jó,és jó árban adod, és ráérsz ma feladni, akkor fasza lenne.