Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valaki Komárom környékéről?
Megnéztem a sima 6305 ös koyo csapágy nevetségesen olcsó mindössze 1500 ft a 6305RI meg 4000
ekkora külömbség lenne a csapágy minőségében ?
Mennyire gáz, ha kipucolom a karbit, de nem cserélem ki a tömítéseket, hanem a régiekkel rakom össze?
Értem , árbeli külömbség van a 2 között ?
mert szerintem most hogy 16 vagy 17 mm vastag teljesen mind , annyi "hely biztos van a szimering és a csapágy között "
Vagy hülyeséget beszélek ?
Részben igazad van, de mivel inkább +35 fokban használom a gépet, amikor eleve melege van a karbinak, olyankor nem tudom mennyire jó, hogyha még a 90 fokos víz is fűti. Egyébként így kikötve vettem, megbolygatni meg nem akarom ha nem szükséges
az RI miatt 16mm a mérete, mert a sima 6305-ös csapágy 17mm
Igy van , én is úgy tudom , a simsonnál sem jó ha kotyog , gondolom itt sem jó.
A 6305-ös koyo csapágy meg tökéletesen megfelel a célnak , 62x25x16 a métere , nem 17 ahogy sokan mondták , mondjuk ez 6305RI
már csak 55 perc
nem beszéltük meg, de egy óra múlva kiderül
Szerintem annyira azért nem hülyeség ha már a japi okos emberek odatették. Nálunk az iskolában azt mondták, hogy a szívótorkok már +10 fokban is simán eljegesedhetnek. Oké ,tudom csomó más motorban nincs még is megy , de azért én ha nem kötelező nem kötném ki.
Sziasztok. nem tudja valaki hogy mennyibe van egy olasz motor lepapíroztatás? xt600-at akarok venni olasz papírral és hogy megéri e? nincs valami online kalkulátor amivel ki kehet számolni?
még nem tudjuk, bár gondolom már későn válaszolok
A főcinek semmiylen kotyogása sem lehet, sem kifelé, sem oldalra, sem semerre.
hát ez a kotyogás sztem olyan 1-2 mm körül lehet , de nem mértem meg , de azért sztem ilyesztő
Két hátsó idomot szedtem le, plusz már nem tudom milyen megfontolásból az ülést. A légszűrőháznak kiszedtem egy rögzítőcsavarját, így pár centit hátrajött. A szopás a csövekkel volt, főleg a gázbowdennel, mert azt csak úgy tudtam kiszedni, hogy lecsavaroztam a karbi tetejét, ahhoz meg alig bírtam hozzáférni. A tank alatt van a bowden és csak pár centit tudom elmozdítani miatta a karbit, így nagyon nehézkes hozzájutni a csavarokhoz.
Mit bontottál le? Én leszoktam a két hátsó idomot, az ülést, és a légszűrőházat hátrahúzom 2-3 centit, így könnyen kifordul a karbi, nem kell kínlódani. A karbiba gyárilag bele van vezetve a hűtővíz, hogy télen fűtse a karbit. Nálunk gyakorlatilag semmi értelme, nekem ki van kötve a rendszerből.
nem, a tágfutó csapágynak sincs kézzel érezhető játéka beszerelés után.
Kiszedtem a karbit a DTből, majd holnap kipucolom rendesen és visszateszem. Utóbbihoz kérnék tippet. Elég szopás volt kiszedni, vissza nem tudom hogy teszem majd. Igazából a gond a gáz bowdennel van. Ti hogy teszitek be? Leszedtem a karbi tetjét, akkor szépen kijött a bowden, vissza viszont így kizárt, hogy menni fog, mert nem férek oda a csavarokhoz a karbi tetején. Bármi tipp?
És lenne még egy olyan kérdésem, hogy miért van hűtővíz a karbiban? Leszedtem két csövet róla és folyt belőle a fagyálló. Nem vagyok egy szakértő, de miért kell a karbiba hűtővíz?
Merre mentek?
hali, nem jártam még idén arra. De tavaly jópárszor jártam ott.
Szia mumi!

A mai nap nem gurultál a 7-es főúton Marton és Baracska között?
Ledhez, izzóhoz, 6 vagy 12 voltra, valamilyen elképzelésed csak van, így nem lehet segíteni
kössz!, igazából pont a nappali láthatóság növelése miatt kerültek be. Mert az a 35w os halogén izzó annyira azé nem erős fényű /este szerintem teljesen ok/ ,hogy nappal is jó szembetűnő legyen, viszont ez a két kis fehér csomó lehet ,hogy szembetűnőbb a tükörben
Hmm....
nagyon szép lett
este biztos adja
valaki tudna nekem segíteni egy index kapcsolási rajzban?