Sorry, csak leszaladtam a gariba, és felkreáltam 1 óra alatt 1 pár teleszkópvédőt, olyat mint a DTX-eken van, Pannonpipe PVC csőből.
Azért nem voltam jelen....
kishavas: ha csökkented a vastagságot, akkor emeled a keverési arányt.
Ernő: szerintem inkább telefonon, vagy ha van mikrofonod, msn-en is lehet....sex-76@hotmail.com
Ady: az emberi hülyeség határtalan....mostanában eszt tapasztalom....
elvileg ilyen műanyag alapozó után valami normálisabb festékkel illene. De ha kapja az ívet a gép /erdő-patak / ,akkor szerintem ne vidd a dolgot túlzásba. Én elég sokat melóztam vele, szerintem egész szép is lett, de amikor először sikerült egy emelkedőn behemperegni a murvába, akkor majdnem elsírtam magam, mert megkarcolódott a szép sárvédő de ez van sajnos...
na akkor idén nem maradhat ki!
-kérdés: első sárvédőm elég "trén" néz ki nemtudom hogy cseréljem, vagy fessem?és ha festem akkor mivel?szerintem az ugyis lepattog....
Van szikra tolásra, csak nem volt felcsukva a támasztó... Szóval van szikra, párat pöffent is, de nem indul. Le van zabálva. Most kivettem a gyertyát, és úgy hagytam éjszakára, had szellőzzön! Meg felraktam az akkut töltőre.
tiszteletem :) hétvégén még rossz idő lessz :D de egy 2hét mulva tervezem velencére a kirándulást ha esetleg érdekel :) meg persze mehetek majd batta fele is. én olajpumpa nélkül használom. 1:50be keverem persze motul olajal.
mumi látom sokfele jártál már. :) fényképek alapján... esetleg ha fejér megye fele vezet az útad kis kiruccanás céljából, feltétlen irj rám! DT-s találkozon énis szivesen részt vennék, akár segitek is a szervezésben ha van rá igény. középmagyarországon keresem keresem DT-s társaimat :)
Apuci, köszönöm a segítséget. Most nem tudok mérni mert nincs itt a motor. Növelni, vagy csökkenteni kell az alátétek számát(vastagságát), hogy kevesebb olajat fogyasszon? Kb mennível lehet elérni a 40-es keveréket?
Nincs rajta berúgókar, ezen már csak önindító van. (2004-es) 2 gyertyával próbáltam, több nincs itthon.
Viszont most elkezdtem multiméterrel méregetni. Lehúztam a trafóról a bemenő kábelt. Egyenáramot mértem. Önindítózás közben 5-7 Volt, amikor csak lendületből pörög, akkor felugrik 10-12-re. Váltóáramot mérve folyamatosan 12-13 Volt.
Azért nem voltam jelen....
kishavas: ha csökkented a vastagságot, akkor emeled a keverési arányt.
Ernő: szerintem inkább telefonon, vagy ha van mikrofonod, msn-en is lehet....sex-76@hotmail.com
Ady: az emberi hülyeség határtalan....mostanában eszt tapasztalom....
-kérdés: első sárvédőm elég "trén" néz ki nemtudom hogy cseréljem, vagy fessem?és ha festem akkor mivel?szerintem az ugyis lepattog....
Viszont mivel a dt találkozót a Velencei tóhoz tervezzük, lehet neked lesz a legközelebb
Én Pest megye déli részén lakom, Százhalombatta, ha hétvégén lenne kedved gurulni egyet szívesen mennék!
A DT-nek milyen keverék kell 1:40, 1:50, vagy esetleg mégszegényebb is jó neki?(benzin- olaj)
He-he....Bükkfacsúszka van benn, eddig oltárira szuperál!
Nézd meg.
Ha folyik folyamatosan nem ott a baj.
Viszont most elkezdtem multiméterrel méregetni. Lehúztam a trafóról a bemenő kábelt. Egyenáramot mértem. Önindítózás közben 5-7 Volt, amikor csak lendületből pörög, akkor felugrik 10-12-re. Váltóáramot mérve folyamatosan 12-13 Volt.
Az nem lehet hogy, nem a gyári benzincsap van rajta és nem folyik át elég benzin?