Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fotózd le a keverékcsavart, hogy hogy állt
Szeva! Én az ilyen dolgokat, úgy szoktam kezdeni ,hogy ha éppen nem szép tiszta a gép akkor lemosom a gépet, majd a karburátort ki, kívulről mégegyszer pl. benzines ecsetel leganézom. Majd szétszedem, úszóházból kimosom a lerakódásokat, a fúvókákat kitekerem átfujkálom, és ha van kompresszor, akkor az összes látható járatot illik átfújni. Elég precíz kis műszer egy ilyen , tehát tiszta rongyra illik az alkatrészeket kipakolni.
Üdv emberek, kéne némi tipp. Életem első karburátor tisztítása elébe nézek és kéne némi tipp, hogy mire figyeljek benne egy DT125R esetében. Elég gyengus a motor (nem tudom mennyit pörög, mert rossz az óra, de rendesen veszi a fordulatot) és tegnap eljátszotta velem tegnap, hogy megy szépen és egyszer csak gondol egyet és lefullad, utána csak szivatóval indul, majd ugyanez megint. Előző nap végig jól ment. Lehet, hogy csak koszos, de pl amit nem tudok, az az, hogy mekkora fúvóka kell egy DTbe, szóval ezt jó lenne tudni. Köszi!
Jó lesz a holnapi gurulás!

Ja ,közben készen lett a led beépítősdi, íme:
/full home made/
Ha valakinek van kedve gurulni 3 DT-vel az legyen holnap reggel 10kor Budapesten, Örs vezért téren, az Árkád melletti Shell kúton!
Csá! Értem köszönöm a kimerítő válaszodat! Hát most is tanultam vmit! Én nem láttam különbséget ami benne volt meg a Simson fúvóka között lehet már előttem benne. De tényleg köszönöm, hogy kijavítottál! Üdv!
Helló!
Valamennyire kell kotyogni. de csak egy kicsit. Ezek a csapágyak c3, c4-esek lehetnek. Amiknek gyárliga van kotyogásuk a nagy hő és a fordulatszám miatt nem szorulhatnak.
hát nekem 3,5L körül ha nem húzom neki
városba 4,5L KÖRÜL ha oda csapom neki 5L kb
csukló függő...nekem 5.5-6 volt eddig a legtöbb
városban 4 litert, túrán 2,5 litert
Üdv!
Az a kérdésem lenne, hogy akinek 80 as dtje van annak mennyit eszik?
Eladó Kuplunglamellaszett (kopó). 2000Ft+posta.
Eladó 21" és 18" cross gumik. Szép állapotban, több méret és márka.
Eladó SIMSON SCHWALBE hengerszett dugóval, új persellyel, 0km-es. Szép állapotban.
Akit érdekel, írjon!
valaki tudna nekem segíteni egy index kapcsolási rajzban?
A csapágynak direkt kell egy kis por a síkköszörűből, másképpen nem is érzi jól magát:)
(tudom, a motor azóta is megy:)
VAn a fúvókának egy szállítási karakterisztikája., a karbi össez stöbbi része, ahhoz van belőve, kitalálva.

Nagyin durván leegyszerűsítve, a hosszú kalibrált furatú fuvi szállítása linerisabb, a rövid meg nem annyira.

NAmost, ha te becsavarsz, egyeredetileg az átmérő 3-5 szöröse kalibrált hosszú fuvi helyére egy ettől jelentősen eltérőt, akkor valamiylen tartományban az helytelenül fog működni,mivel a kigynelítő rendszer(is) és a tű is, és a suber letörése is az eredeti fuvigeometriához van beálíltva.

Például a dellrotyó jellemzően rövid fuvikat hazsnál,, egyes mikunik meg direkt hosszút.

A mikuniba rendszerint belemegy a simson fuvi, csak éppen nem jó hozzá.
Működik valahogy, de erősen valahogy.
Csá! Lehet igazad van én nem tudom pontosan. Tudom te tapasztaltabb vagy mint én! Eddig nem volt gondom vele most is üzemel a motor! Én csak ötletet adtam neki és leírtam én, hogy oldottam meg a dolgot. Köszönöm a kiegészítésedet! Üdv!
Ja nekem is ez volt, aztán úgy lett megoldva hogy 0.5-0.5 mm le lett csiszolva az oldalából és azóta sincs semmi baj vele.
Ma pedig végre megtörtént az első idei terepmotorozásom , mondanom sem kell hogy már nagyon hiányzott
csak az a probléma, hogy ez egy speciális csapágyméret, mert az összes 6305- ös csapágy 17mm széles, de ez csak 16mm, erre azért mindenképpen figyeljetek.
Vegyél ntn-t szerintem jobb mint bármelyik
na akkor majd benézelődök a csapágy boltba :D
Épp azt mondom hogy Koyot kapsz sokkal olcsóbban is ez biztos.
Hát a koyo ,japán csapágy , az jó minőség (legalábbis a simsonomban jól teljesit ), olyan nagyon olcsót nem akarok , mert azért lehetőleg normális legyen ha már szét kell boritanom a blokkot .
A prox nem gyárt csapágyat, csak gyártat saját név alatt, ha jól tudom az is Koyo.
Egyébként meg vehetsz sokkal olcsóbban is csapágyboltban csapágyat.
Prox 20 ezer, Wössner 25. Persely (ha már nem lehet fúrni) 35 ezer (prox).
Az a baj hogy sajnos szemmel láthatóan mozog a lendkerék , szal biztos vok benne hogy csapágyas. Kotyogó hangot nem kifejezetten lehet hallani .