Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!

Tudna valaki véleményt, kritikát írni a malossi hengerekről? Kinézetem egy dt-t, amin 108-as malossi van. Érdemes vele foglalkozni,vagy hanyagoljam?

Köszi és üdv
Köszi!

Tűgörgő méreteit valaki le tudná nekem írni?
Így van
Hali!
ahányan vagyunk annyira esküszünk. Pl. olyan 4t motorkeréképrár blokkba való motorolaj jó bele ,ami olyan gépekbe való /a nagy többség ilyen/ ahol egy olaj ken mindent a kuplungtól kezdve a dugattyúcsapszegig.

Az én személyes véleményem szerint az automata váltó olaj tökéletes bele.... de erről már itt nem 1 vita volt
KÖSZÖNÖM SZÉPEN. tehát 4,9 dl / teló
Üdv mindenkinek.Eladó egy 120/90 18" Miats cross gumi (5000ft) és egy 150/70 17" Metzeler gumi( 3000ft).
A prox 3-3500 körül van...
Tűgörgőben INA az isten. Eddig minden hozzáértő embertől ezt hallottam.
Igen, énis valami ilyesmi minőségre gondoltam. Vagyonokat nem akarok rá költeni, de fos minőséggel meg össze sem rakom, mert kár.
Hol tudok ilyen dugót beszerezni? Webáruház? Vagy valami bolt? (Szeged-Kecskemét vonalon lakom, ha esetleg valaki tud erre fele boltot...)
Tűgörgőből milyet ajánlasz? Ára kb mennyi?
Szerintem egy "R"-esbe minimum a Prox.
Az alá ne add!
Olyan 20-22 körűl mozog az ára+ tűgörgő!
A fölé felesleges menni minőségben szerintem.
2004-es, DT125R-be milyen dugattyúk kaphatók? Ár/érték arány, minőség, stb, stb? Neten érdemes rendelni, vagy valami boltban?
Előre is köszönöm!
Kuplungkarnál van holtjáték?
Jó estét mindenkinek!
Milyen olajat töltsek a váltóba?(DT80LC2)
Most 15w40es motorolaj van benne evel csak hidegen csuszik egy kicsit,de volt benne 10w40es de azzal melegen is megcsuszott.
Vagy kuplung felujitás?
hello!
yamaha dt 125r első teleszkópba mennyi olaj kell száranként?
milyen áttetel van rajta?
Kompresszió jó? Karbi tiszta?
értem köszönöm a választ.
Üdvözlök mindenkit!
A hét elején jutottam hozzá egy DT80 LCII-höz
Még nem mentem vele kb.:3km sem, de szerintem kicsit gyöngécske ahhoz képest, hogy 80-as és két hónapja lett teljesen felújítva a motorja.
Tudnátok tanácsot adni, hogy mitől menne kicsit jobbann?
Ha leveszed a pover bal oldali deklijét, láthatod,, hogy már 3000-től nyit.
Kisebb fordulaton is a nyomaték megtartására szolgál.
5-6000 körül meghúz, de nem akkor nyit.
A 80-as lent gyenge, olyan 4-körül megindul, 6-7000-ig.
Ennek a kiküszöbölésére van a pover, hogy nagyjából folyamatos legyen a gyorsulás.
Ez nem turbó.
A fogyaszása is csuklófüggő. Függ attól hogy városozol, sok a váltás, vagy 6-7000-es fordulaton mész folyamatosan.
Ekkor eszik a legkevesebbet.
Viszont annyi erő nincs benne, hogy 4000-en 90-el túrázgass.
Arra 4T-t kell venni.
Nem fikázni akartalak, csak elmondtam hogy ez mire való.
Apuci igazad van. télleg nem tudok semmit a poweről.nem tudom a működési elvét, sem azt hogy mit csinál hogy csinál....de szerintem 3 hét után még nemis kell tudnom feltétlen.meg az már megér egy pirospontot hogy itt vagyok,próbálom megérteni megtanulni,el lesni a dolgokat. és nem arcoskodok itt hogy én már ugy jöttem a világra hogy mindent tudok...abból van már itt elég. és most nem erre a topicra gondolok.
-Én csak az NSR-rel tudok példálozni hogy azzal jártam suliba és bizony annak mindig üres volt a tankja pedig nem nyélen használtam.
na mindegy mostmár ugyis jön a joidő aztán jönnek szépen a kilóméterek majd ugyis látom majd hogy mit fogyaszt....
tegyetek rá valami gumiszőnyeget hogy puhábban pihenjen a motor
Én is csináltam valami hasonlót, itt a hegesztés még gázabb mert életemben most először hegesztettem , de ahhoz képest elég stabil és masszív lett.
Készítettem hozzá profi tervrajzot is, de nem lekoppintani a hosszasan kidolgozott tervemet. Amint látjátok sok órát vett igénybe ameddig megszerkesztettem ezt a rajzot
az emelő kar egy szobabicikli kormánya volt fénykorában Kis hajlítgatásokkal a célnak megfelelő lett