biztos vagy benne,hogy kotyog?van hogy rángatod a lendkereket,de közben véletlen elforgatod egy picit és az ad kotyogó hangot.Nagyon becsapós tud lenni.
Üdv.
Ma leszedtem a gyujtás felőli deknit , szépen kitakaritsam az első lánckeréknél a sarat , és ha már leszedtem sajnálattal tapasztaltam , hogy kotyog a lendkerekem .
A kérdésem hogy a találtam prox cspágyat ( 23.6305RI 25x62x16 7040Ft ) az jó-e , ugyértem birja-e a kiképzést ? vagy nézzek esetleg koyo cspágyat ? persze már ez is elég szép ár egy kurva cspágyért , még jó hogy csak 2 van a főtengelyen
Az infókért előre is köszi !
Tudtok segiteni? Yamaha Dt 125 96-2000évjárat mennyibe kerül rá egy dugó szett? , ill. mennyiért perselyeztetik, vagy furatják?
Történet: menetközbe(lassú tempó), blokknál egy csatt, gyorsan leállitottam,hazatoltam, majd szétszedtem a hengert az egyik gyürü rosszul volt rátéve,elmozdult, és a hengerfalat egy picit megkarcolta, majd a dugó kuka..
ennek a megcsináltatása sacc-perr mennyi lehet?
köszönet!
"Az lehet hogy nem nicasil-os a hengered , de azért annyit mondanék hogy ha nekem vashengeres van akkor az gáz , mivel a vas nem birná a terhelést pár km után fúrni kellene "
Ez konkrétan hülyeség.
A vas henger(igen van iylen) és a vas hüvely véletlenül sem acél, hanem ÖV akármi jelű gomb vagy lemezgrafitos öntöttvas!
Az iylen öntöttvas keménysége 150-300 HB nagyon is kopásálló anyag, megmunkálsni sm öröm, a keményfém lapkás szerszám élét is gyorsan kiveszi.
(gyorsabban mint a szerszámacél:)
Azt kellene megérteni, hogy a keménység, nincs közvetlen összefüggésben a kopásállósággal, sem az anyagok siklási tulajdonságával.
Hogy mást ne mondjak, a 4t ótómotorok főcicspágya egy kifejezetten puha (a z öntöttvasnál sokkalta puhább) fém.
Az acél azért (is)alkalmatlan hüvelynek, mert edzés nélkül a keménysége jóval az öntöttvasé alatt van, az edzés meg a folyamatos melegedés miatt szépen kilágyulna.
A siklási tulajdonságairól és az edzetlen állapotú kopásállóságáról nem is beszélve.
További öröm volna, hogy az acélpersely olajtároló képessége a bejáratás után a nullával volna egyenlő.
Ezeket a tényeket felhasználva igen , de azért a vasheneger kifejezés elég hülyén hangzik
Elfogadom a javaslatot , de azért a mezei vashpz képest elég eltérő tulajdonságokkal rendelkezik a megmunkálásnak köszönhetően
Nem tudjátok hol tudnék hétfőn venni első fékpofákat Budapesten? (93-as Dt125) Boltok amiket találtam mind rendelésre és több nap de sürgős lenne havernak szülinapjára.. illetve ez szerintetek jó:http://robogoalkatresz.odormot... ?
Csá!
Én a DT 125 LC2 Mikuni karburátorba Mz fúvókát tettem Nekem pont jó volt minden és fontos szempont olcsón adták ( Miskolcon 100 ft volt darabja) Viszont a méretét ellenőrizni kell mert utángyári! Ezt meglehet oldani motor szervizben (havernak is feldörzsölték ingyen) és ha kell be is lövik a pontos értékre dörzsárral. Sok sikert a probléma megoldásához! Üdv!
Ma leszedtem a gyujtás felőli deknit , szépen kitakaritsam az első lánckeréknél a sarat , és ha már leszedtem sajnálattal tapasztaltam , hogy kotyog a lendkerekem .
A kérdésem hogy a találtam prox cspágyat ( 23.6305RI 25x62x16 7040Ft ) az jó-e , ugyértem birja-e a kiképzést ? vagy nézzek esetleg koyo cspágyat ? persze már ez is elég szép ár egy kurva cspágyért , még jó hogy csak 2 van a főtengelyen
Az infókért előre is köszi !
Tudtok segiteni? Yamaha Dt 125 96-2000évjárat mennyibe kerül rá egy dugó szett? , ill. mennyiért perselyeztetik, vagy furatják?
Történet: menetközbe(lassú tempó), blokknál egy csatt, gyorsan leállitottam,hazatoltam, majd szétszedtem a hengert az egyik gyürü rosszul volt rátéve,elmozdult, és a hengerfalat egy picit megkarcolta, majd a dugó kuka..
ennek a megcsináltatása sacc-perr mennyi lehet?
köszönet!
Azért kezdtem el gyártani, mert pesten, már 1000 forintot kértek egy darabért, ami enyhén szólva arcátlanság.
(most meg 600-650 de azért, mert azokat én csináltam:)
Ez konkrétan hülyeség.
A vas henger(igen van iylen) és a vas hüvely véletlenül sem acél, hanem ÖV akármi jelű gomb vagy lemezgrafitos öntöttvas!
Az iylen öntöttvas keménysége 150-300 HB nagyon is kopásálló anyag, megmunkálsni sm öröm, a keményfém lapkás szerszám élét is gyorsan kiveszi.
(gyorsabban mint a szerszámacél:)
Azt kellene megérteni, hogy a keménység, nincs közvetlen összefüggésben a kopásállósággal, sem az anyagok siklási tulajdonságával.
Hogy mást ne mondjak, a 4t ótómotorok főcicspágya egy kifejezetten puha (a z öntöttvasnál sokkalta puhább) fém.
Az acél azért (is)alkalmatlan hüvelynek, mert edzés nélkül a keménysége jóval az öntöttvasé alatt van, az edzés meg a folyamatos melegedés miatt szépen kilágyulna.
A siklási tulajdonságairól és az edzetlen állapotú kopásállóságáról nem is beszélve.
További öröm volna, hogy az acélpersely olajtároló képessége a bejáratás után a nullával volna egyenlő.
szóval az vas, és ez jól is van így.
Elfogadom a javaslatot , de azért a mezei vashpz képest elég eltérő tulajdonságokkal rendelkezik a megmunkálásnak köszönhetően
valaki tudna nekem segíteni egy index kapcsolási rajzban?
Én a DT 125 LC2 Mikuni karburátorba Mz fúvókát tettem Nekem pont jó volt minden és fontos szempont olcsón adták ( Miskolcon 100 ft volt darabja) Viszont a méretét ellenőrizni kell mert utángyári! Ezt meglehet oldani motor szervizben (havernak is feldörzsölték ingyen) és ha kell be is lövik a pontos értékre dörzsárral. Sok sikert a probléma megoldásához! Üdv!
Most komolyan, mert jó lenne ha lenne:)
Érdeklődnék hogy yamaha dt 80 lc 1 es motorhoz nem tud-e valaki fipufogó felöli ülés alatti idomot?
Még 1-2 motoros szakit azért körbekérdezek. Van időm bőven az indításig...