Köszi a segítséget, de én egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a duplájára kellene növelni a vastagságot ,de persze ha valaki ezt biztosan tudja, én elhiszem
Ki mondta ezt neked, hogy fel kell fúvókázni?
Itt tényleg vak vezet világtalant.
Újra kell kalibrálni, de az nem azt jelenti, hogy másik főfuvi kell.
Suberttű, keverékcsavar.
Nem tudom nektek hogy van ekkora fordulastotok , nekem még 1. esben sem pörög tovább 7 nél óra szerint , de lehet érezni hogy az a vége , ennyit forog
ÉS ott már nagyon vad a gép , amint váltok megindul mint a picsa. végre 130-140 et megy . szóval nem motorikus bajom van sztem , legetséges hogy az óra fos ?
elég lomhán is mozog az óra
Az lehet hogy nem nicasil-os a hengered , de azért annyit mondanék hogy ha nekem vashengeres van akkor az gáz , mivel a vas nem birná a terhelést pár km után fúrni kellene :D
Az sima acélhenger , legalábbis a persely amiben a dugattyú végzi a dolgát :D
Apuci, köszönöm a választ. Csökkentem a vastagságot, emelem a keverési arányt? Akkor nekem tennem kell még bele alátétet, ha jól értem. Most kb 20-as keveréket csinál. Kb milyen vastagsággal kell növelnem az alátéteket, hogy a 40-es keveréket csinálja?
Rezonátorban vagy első dob, "vagy ahogy tetszik" már nincs bene. A végdob is levan cserélve, mást nem csináltunk vele. Ugy tudom hogy ezekben kicsi a főfuvi és egy nagyobal valamit javul de lehet hogy ez nem így van. De ha tudsz valamit még akor megoszthatnád velem
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy hanyas a föfuvoka egy 2004es dt125x-ben? Meg esetleg hogy hol tudnék bele venni kicsit nagyobat. Vagy valami könyen végrehajtható tuning? Előre is köszi!
Okés értem.Terhelés alatt is lehet hallani picit ilyen zakatoló hangot,meg ha pl:kettesben megyek 6000-es fordulaton közepes gázon,egyenesben szinte terheletlenül,akkor is lehet furcsa zörgő hangot hallani.
sziasztok
egy ideje csattogó hangot halalt a Dt-m.1500 km-el ezelött volt megfúrva és kapott új dugattyút.Tűgörgő nem volt cserélve,mert az a hajtókarral együtt jó volt,viszont ha a kipufogó felől benyúlok,akkor a dugattyúnak van egy oldalirányú kotyogása.Ezeken kívül mi adhat ki ilyen csattogó hangot?vízpumpa esetleg?
Itt tényleg vak vezet világtalant.
Újra kell kalibrálni, de az nem azt jelenti, hogy másik főfuvi kell.
Suberttű, keverékcsavar.
(Ja, ha sikerül rávenni fater az anyagi támogatásra, akkor kb. 2 hét múlva mehet össze a technika.) :)
ÉS ott már nagyon vad a gép , amint váltok megindul mint a picsa. végre 130-140 et megy . szóval nem motorikus bajom van sztem , legetséges hogy az óra fos ?
elég lomhán is mozog az óra
Az sima acélhenger , legalábbis a persely amiben a dugattyú végzi a dolgát :D
váltósorok:8ezer, szivócsonk:2500, membrán,léptetővilla,kulisszatengely,balansztengely,váltórudazat:2
ezer,5rugós kuplung kosár:3ezer,tányér:2ezer, 4 rugós kosár:3ezer,lendkerék:5ezer,hengerfej:3ezer, kuplung dekni pumpák nélkül 3ezer, vizpumpa:2500, olajpumpa:2500,blokkház:4ezer, vízhűtó radiátorok:4ezer, kipufogó rezonátor:4ezer, dob:3ezer, power motor:5ezer
Nem tudja valaki hogy hanyas a föfuvoka egy 2004es dt125x-ben? Meg esetleg hogy hol tudnék bele venni kicsit nagyobat. Vagy valami könyen végrehajtható tuning? Előre is köszi!
Ha forog oldalirányban a dugó, akkor szétszeded, és meglátod, hogy alsó -e vagy felső.
egy ideje csattogó hangot halalt a Dt-m.1500 km-el ezelött volt megfúrva és kapott új dugattyút.Tűgörgő nem volt cserélve,mert az a hajtókarral együtt jó volt,viszont ha a kipufogó felől benyúlok,akkor a dugattyúnak van egy oldalirányú kotyogása.Ezeken kívül mi adhat ki ilyen csattogó hangot?vízpumpa esetleg?
Ma reggel megkezdtem a 2011-es szezont, csak tényleg jöjjön már a jó időőő