Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Próbáld meg hogy csak felével növeled aztán ha még mindig sokat kap növelsz rajta.
Köszi a segítséget, de én egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a duplájára kellene növelni a vastagságot ,de persze ha valaki ezt biztosan tudja, én elhiszem
Ki mondta ezt neked, hogy fel kell fúvókázni?
Itt tényleg vak vezet világtalant.
Újra kell kalibrálni, de az nem azt jelenti, hogy másik főfuvi kell.
Suberttű, keverékcsavar.
Na megvan végre az első 200km a bejáratásból.
Jó lenne tudni, hogy hol lehet ezekbe fúvókát venni. Kéne nekem is a mostaninál kicsit nagyobb. Legalább amíg járatós lesz.

(Ja, ha sikerül rávenni fater az anyagi támogatásra, akkor kb. 2 hét múlva mehet össze a technika.) :)
Igen, az óra fos. A km-órád. 140-el nem igazán megy egy DT. Max tuningolva, de akkor meg nem 7 ezret fog perdülni.
Nem tudom nektek hogy van ekkora fordulastotok , nekem még 1. esben sem pörög tovább 7 nél óra szerint , de lehet érezni hogy az a vége , ennyit forog
ÉS ott már nagyon vad a gép , amint váltok megindul mint a picsa. végre 130-140 et megy . szóval nem motorikus bajom van sztem , legetséges hogy az óra fos ?
elég lomhán is mozog az óra
Az lehet hogy nem nicasil-os a hengered , de azért annyit mondanék hogy ha nekem vashengeres van akkor az gáz , mivel a vas nem birná a terhelést pár km után fúrni kellene :D
Az sima acélhenger , legalábbis a persely amiben a dugattyú végzi a dolgát :D
Hát ha most 20asra kutyulja akkor valószínűleg duplájára. Szerintem javítsatok ki ha nem így van!
Apuci, köszönöm a választ. Csökkentem a vastagságot, emelem a keverési arányt? Akkor nekem tennem kell még bele alátétet, ha jól értem. Most kb 20-as keveréket csinál. Kb milyen vastagsággal kell növelnem az alátéteket, hogy a 40-es keveréket csinálja?
Yamaha DT LC1/LC2/ DT R Bontott blokk alkatrészek:
váltósorok:8ezer, szivócsonk:2500, membrán,léptetővilla,kulisszatengely,balansztengely,váltórudazat:2
ezer,5rugós kuplung kosár:3ezer,tányér:2ezer, 4 rugós kosár:3ezer,lendkerék:5ezer,hengerfej:3ezer, kuplung dekni pumpák nélkül 3ezer, vizpumpa:2500, olajpumpa:2500,blokkház:4ezer, vízhűtó radiátorok:4ezer, kipufogó rezonátor:4ezer, dob:3ezer, power motor:5ezer
Rezonátorban vagy első dob, "vagy ahogy tetszik" már nincs bene. A végdob is levan cserélve, mást nem csináltunk vele. Ugy tudom hogy ezekben kicsi a főfuvi és egy nagyobal valamit javul de lehet hogy ez nem így van. De ha tudsz valamit még akor megoszthatnád velem
folytásokat kell kiszedni,ha még benne vannak
ha nagyobb fuvit raksz bele,attól nem lesz jobb....
Sziasztok!
Nem tudja valaki hogy hanyas a föfuvoka egy 2004es dt125x-ben? Meg esetleg hogy hol tudnék bele venni kicsit nagyobat. Vagy valami könyen végrehajtható tuning? Előre is köszi!
szerintem jól teszi a dolgát a kis motorka
Csak az a baj,hogy 10-nél valamiért ledadog ,mondjuk ott már le is adta a max teljesítményt...
Most mit sír a szád? Általában nem 6000-es,hanem 9-10 ezres fordulaton használom földúton 80 körül...
Nem mindenki tutyimutyi.....
2-ben 6000es fordulaton mész?
Okés értem.Terhelés alatt is lehet hallani picit ilyen zakatoló hangot,meg ha pl:kettesben megyek 6000-es fordulaton közepes gázon,egyenesben szinte terheletlenül,akkor is lehet furcsa zörgő hangot hallani.
Pedig tűgörgőt azért illet volna cserélni.
Ha forog oldalirányban a dugó, akkor szétszeded, és meglátod, hogy alsó -e vagy felső.
sziasztok
egy ideje csattogó hangot halalt a Dt-m.1500 km-el ezelött volt megfúrva és kapott új dugattyút.Tűgörgő nem volt cserélve,mert az a hajtókarral együtt jó volt,viszont ha a kipufogó felől benyúlok,akkor a dugattyúnak van egy oldalirányú kotyogása.Ezeken kívül mi adhat ki ilyen csattogó hangot?vízpumpa esetleg?
az jó és hogy muzsikált a szerkezet?


Ma reggel megkezdtem a 2011-es szezont, csak tényleg jöjjön már a jó időőő