Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem is ilyen az első krosszsárvédőm.
Én amit vettem SM sárvédőt, azon spec nem voltak lukak.
Gondolom neked kell kifúrni, a megfelelő méretre.
És ez sztem mind ilyen.
Értem. Köszönöm a válaszod. Remélem jo rá csak ameddig nem biztos addig nem akarom megvenni.
Nem merem konkrétan kijelenteni, hogy jó, de amikor DT vásárlásban voltam, és minden hirdetést átnéztem, akkor többön is láttam ugyan ilyen formájú sárvédőt.
Amúgy visszament az Sm szett, csak gyárilag a hátsó kerék nem középen van az R-esben, és azt kellett újrahézagolni, meg szar volt a 2 első teleszkópom, mert oválisra ette a házat a csúszógyűrű, és vennem kellett bele másikat. Komplett 2 teleszkópot.
Szétszed kipucol, friss olaj....stb.
Műszakira megy a gép Áprilisban.
Hello.
Azt szeretném megkérdezni hogy a Dt-re rátudom rakni az yz első sárvédőét? Nem tudja valaki hogy stimmelnek a lukak?
Ilyesmi sárhányóra gondolnák mint ami a képen van.
Mumi amúgy úgy néz ki én csesztem el, úgyhogy, újra neki esek.
Könyékig voltam a karbiban amikor hívtál amúgy éjszaka, amikor benéztem a fórumra és láttam, hogy citadella gurulás, gondolhatod, hogy egyből agyfaszt kaptam, hogy beszart a détém
Mi életkép...

Azért szerencsére ez a jogging style eléggé kikopott. A 3. on lakuknk de még régen /'90 évek közepe/ emlékszem hogy hétvégén amikor ment itt nagyban a piac, akkor a sok környékből, jövő vásárló is itt parkolt az utcánkban, és itt fenn lehetett hallani amikor végsétált az utcán a család a suhogós gucciban
Én itt akörnéykünkőn /peremarton/ ba vettme eddig. Nekme sokkal nagyobb volt rá. Ilyen nagyobb motorokra való volt. Viszont most pont jó méret volt nekik, és ez szépen rá mient egy picit fezsült, de pont jó volt améret. És csak 1500 pénz. Nézd meg itt: www.moto-complet.hu máshol ilyen 4-7 ezer körül vannak.
Azért lc2-t írtam mert mint ha olyan emlékeim lennének ,hogy az r nek vastagabb az alsó része
LC2 tulajok, kérdés!

Ha valaki vett már a gépre telóvédő gumiharmónikát, akkor mekkorát ,és honnét vette? Csak mert amiket így a neten találtam /mivel tegnap repedt ki/ azok, alul 47 esek, viszont a dötö csöve 54 mm. Nem vagyok benne biztos ,hogy nyúik annyit....
Persze majd elmegyek motorosboltba aztán szétnézek ,csak addig is jó lenne valami infóóóó
Faja, legalább meg van a gond.


Szigorú az a piknik
Nálunk süt a nap de fúj a szél.... Mit csináltál rajta amúgy?
nállunk 7 ágra süt a nap....én meg tegnap motorozás közbe megfáztam :S
Összeraktam a Dt-t.......erre esik a hó.
Ma elvittem volna tesztre...
Sajnos bezárt az is. Nem mintha nagy örömmel vettem volna onnan autót
Most nézem a 3. képet....

Régebben jártunk ki Hatvanba a piacra (gépjárműpiac).
Tudni kell, 9-ig nem volt adás-vétel.
Előtte lehetett ilyeneket látni a gépháztetőkön, terülj asztalkám, susogós jogging, meg makkos-cipő....
phúú, az a szigszalagozás. Ilyenkor szoktam letépni úgy izomból az egész kábelköteget, aztán újrahúzni. De utálom. :)
Egyébként ha minden úgy megy, a 9. motor egy 400-as VFR lesz, ha lesz. De ez még távlat eléggé. Majd egy szép napon.
Addig még 3-4 motort meg kell csinálnom. Vagyis pontosabban ezek újraépítések lesznek, kb ennyi év is anyagilag.. :)
Nem.. vegyen olyan hatszázast, ami nem sport, hanem túra. És azokon a fordutszámokon, ahol a magyar valentino használja, ott a túra kétszer erősebb. Mégha csúcsra sport több is.
Ha alúl használja minek vesz egy olyan gépet, ami csak fent él. (mert a szonszédnak elmondhatja hogy 120 ló) A hülyeség kompenzációja az ezres.
Tudnék venni ezres gépet, ha akarnék :)
Mindig tanul az ember......
Köszönöm szépen az infót!
Nekem nem kell....
Ha rá leszek szorulva, levágom flexxel a lendkereket...
Köszi!
Mondjuk nem tudom, hogy mennyiben más a kettő. De szerintem elég sok különbség lehet köztük.