Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meglett az elektromossággal kapcsolatos hiba a gépen.... Egy kisebb kábel köteg bekerült a kormány ütközőhöz és ott szépen elcsipdeste a kábeleket. Ezért nem volt jó a hőfokmérőm és sok más műszerem. Valamint amit irtatok /Apuci/ hogy kössek egy izzot a biztosíték helyére nagyon jó megoldás. :D Nyilván tesztelni is kellet az erőművet ebben a szép időben....
lendkerék felöl:25x44x8
kuplung felöl:32x44x8
mondjuk nekem 96 körüli a DT-m
DT 125 R-be (2004) milyen szimmering kell a lendkerék felől? (Méret, típus, stb?)
Köszi előre is!
Ezek lemaradtak:)
Te, a mobiltelefon nálad is csak nehezéknek van..

Ma hívtalak, hogy megyünk citadellára

Bár ahogy nézem nem tudtál volna jönni mert bajos a gépezet, valami javulás?
Kedves Mindenki!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,pontosabban a segítségeteket kérném,hogy van egy Yamaha DT 125 ös motorom 1997 es évjárat.
A kpiufogó dobot kettévágtam,és lrdeklődnék,hogy ez gyári kipu lenne-e.
Segítséget nagyon megköszönném.
Ez a kimotorozás az biztos ,hogy a 80-ast én kanyarban még nem motoroztam ki



De ki a sz@rt érdekel? Kééééne má egy nagygépp
Na DT szétkapva. Önindító, lendkerék lent van. Szimmering körül minden olajos, megfolyások, stb. Tehát szimmering kuka. Jövőhéten veszek újat, (meg csavarokat is, mert a csavarok 60%-át csak roncsolással tudtok kiszedni, volt amit fúrtunk is) és mehet össze a gép. Remélem ennyiben meg is áll a javítás, és nem kell több mindent csinálni. Örülnék neki.
Lendkerék lehúzót 1500 forintért lehet kapni a Zihy Jenő utcai valamelyik motorosboltban /ugyanis 2 bolt van egymás mellett/
sziasztok nos egyik nap kimentem motorozni és nyakig sáros lett... előtte takaritottam le egy porszem nem volt rajta ma a joidő alkalmával melostam slaggal és kicsit megmostam a matricát is és fele lejött :(igy mostmár nagyon csúnya. kérdésem az lenne hogy lehet-e matricát venni rá? gyárit? mint amilyen van is rajta.... esetleg netről rendelni vagy valami bolt? köszi.
Nincs lendkeréklehúzóm.
Én sepicel nem tudom kimotorozni a 600-ast. nekem 1. ben megy a motor 100 km/h-t, 2-ben 150-et. Ezt pl. hol tudom hihszanálni? Max pályán. Néha a kis dt-vel jobban esik menni, hogy nyugodtan tudom pakolgatni a sebességet, anélkül, hogy 200-al mennék.
Mentem ezressel is és az sem eszik kevesebbet. pl.:FZ1. Sőt nem éreztem, hogy jobban menne 1-2 ben. Az ezresnek a vége 1-ben 150km/h. amennyivel erősebb anyival hosszab a sebesség. Érdekes módon egy fél lityivel többet eszik. Nekem tökéletesen elég a 600-as. Lehet túrázáskor kicsivel többet kell váltogatni. De ha az ezressel ökörködni akarok egy kicsit akkor azt már csak pályán tudom, megtenni. Engem nem vonz az 1000-es. kiprobáltam, de nem akarok olyan venni.
Igen, televolt benzinnel a karbi, atomjaira bontottam az egészet és sehol egy porszem se.
Próbáltalak hívni, de valamiért nem kapcsol. Nos akkor mi a teendő?
Volt az úszóházban benzin?
Nem lehet a tűszelepnél juva?
Akkó az szimmeringes lesz.
Következő a helyzet: szívatóval beindul felpörög 4-5 közé és le is áll. Gyertya letakarítva, karbit lebontottam, tiszta, nincs dugulás. Mi a @&#*-ért nem indul? érzeni, hogy nagyon ott van már, de valaiért még sem. Ötlet valakinek?
2004-es évjáratú DT125R-ről hogy kell a lendkereket leszedni? Lehúzó szerszám már van. Jól sejtem, hogy az önindítóval is kell valamit babrálni, mert annak a fogaskereke is tartja?
Ez nem kimotorozás, hanem vezetési tudás, kombinálva mersszel.
Ennyi.
2 különböző fogalom.
Én is tudok motorozni, viszont családom van, de bárki lepipálna gyorsaságban.
Viszont körültekintőbb vagyok.
Ahogy múlnak az évek, egyre hidegebb az ember feje....

Attól független, a Dötö 2 személyhez kicsit gyengécske, akkor ki van motorozva?
A kimotorozás nem hülyeség egyébként. Van aki technikás részeken egy EXC200al lenyom egy 300ast vagy egy 450est vagy 525öst. Pedig azok sokkal erősebb.
Szerintem egyébként abszolút felesleges a 200as WR hengert rárakni, csak tönkre fogja verni a főtengelyt, meg a csapágyakat. Meg minden mást persze.
ha valaki nagyobb gépet akar venni ti mindig azzal jöttök hogy minek? mert ugyse motorozza ki nah akkor kik is az irigyek...
Engem meg picit az feszeget, hogy szerinted mindenki irigy másra. Vehettem volna 2006os DTX-et is, de nem akartam lehúzni a szüleimet, mert ezzel a 20 évessel is gyönyörűen lehet motorozni. Szerintem abba lehetne hagyni a témát