Meglett az elektromossággal kapcsolatos hiba a gépen.... Egy kisebb kábel köteg bekerült a kormány ütközőhöz és ott szépen elcsipdeste a kábeleket. Ezért nem volt jó a hőfokmérőm és sok más műszerem. Valamint amit irtatok /Apuci/ hogy kössek egy izzot a biztosíték helyére nagyon jó megoldás. :D Nyilván tesztelni is kellet az erőművet ebben a szép időben....
Kedves Mindenki!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,pontosabban a segítségeteket kérném,hogy van egy Yamaha DT 125 ös motorom 1997 es évjárat.
A kpiufogó dobot kettévágtam,és lrdeklődnék,hogy ez gyári kipu lenne-e.
Segítséget nagyon megköszönném.
Na DT szétkapva. Önindító, lendkerék lent van. Szimmering körül minden olajos, megfolyások, stb. Tehát szimmering kuka. Jövőhéten veszek újat, (meg csavarokat is, mert a csavarok 60%-át csak roncsolással tudtok kiszedni, volt amit fúrtunk is) és mehet össze a gép. Remélem ennyiben meg is áll a javítás, és nem kell több mindent csinálni. Örülnék neki.
sziasztok nos egyik nap kimentem motorozni és nyakig sáros lett... előtte takaritottam le egy porszem nem volt rajta ma a joidő alkalmával melostam slaggal és kicsit megmostam a matricát is és fele lejött :(igy mostmár nagyon csúnya. kérdésem az lenne hogy lehet-e matricát venni rá? gyárit? mint amilyen van is rajta.... esetleg netről rendelni vagy valami bolt? köszi.
Én sepicel nem tudom kimotorozni a 600-ast. nekem 1. ben megy a motor 100 km/h-t, 2-ben 150-et. Ezt pl. hol tudom hihszanálni? Max pályán. Néha a kis dt-vel jobban esik menni, hogy nyugodtan tudom pakolgatni a sebességet, anélkül, hogy 200-al mennék.
Mentem ezressel is és az sem eszik kevesebbet. pl.:FZ1. Sőt nem éreztem, hogy jobban menne 1-2 ben. Az ezresnek a vége 1-ben 150km/h. amennyivel erősebb anyival hosszab a sebesség. Érdekes módon egy fél lityivel többet eszik. Nekem tökéletesen elég a 600-as. Lehet túrázáskor kicsivel többet kell váltogatni. De ha az ezressel ökörködni akarok egy kicsit akkor azt már csak pályán tudom, megtenni. Engem nem vonz az 1000-es. kiprobáltam, de nem akarok olyan venni.
Következő a helyzet: szívatóval beindul felpörög 4-5 közé és le is áll. Gyertya letakarítva, karbit lebontottam, tiszta, nincs dugulás. Mi a @*-ért nem indul? érzeni, hogy nagyon ott van már, de valaiért még sem. Ötlet valakinek?
2004-es évjáratú DT125R-ről hogy kell a lendkereket leszedni? Lehúzó szerszám már van. Jól sejtem, hogy az önindítóval is kell valamit babrálni, mert annak a fogaskereke is tartja?
Ez nem kimotorozás, hanem vezetési tudás, kombinálva mersszel.
Ennyi.
2 különböző fogalom.
Én is tudok motorozni, viszont családom van, de bárki lepipálna gyorsaságban.
Viszont körültekintőbb vagyok.
Ahogy múlnak az évek, egyre hidegebb az ember feje....
Attól független, a Dötö 2 személyhez kicsit gyengécske, akkor ki van motorozva?
A kimotorozás nem hülyeség egyébként. Van aki technikás részeken egy EXC200al lenyom egy 300ast vagy egy 450est vagy 525öst. Pedig azok sokkal erősebb.
Szerintem egyébként abszolút felesleges a 200as WR hengert rárakni, csak tönkre fogja verni a főtengelyt, meg a csapágyakat. Meg minden mást persze.
Engem meg picit az feszeget, hogy szerinted mindenki irigy másra. Vehettem volna 2006os DTX-et is, de nem akartam lehúzni a szüleimet, mert ezzel a 20 évessel is gyönyörűen lehet motorozni. Szerintem abba lehetne hagyni a témát
kuplung felöl:32x44x8
mondjuk nekem 96 körüli a DT-m
Köszi előre is!
Ma hívtalak, hogy megyünk citadellára
Bár ahogy nézem nem tudtál volna jönni mert bajos a gépezet, valami javulás?
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok,pontosabban a segítségeteket kérném,hogy van egy Yamaha DT 125 ös motorom 1997 es évjárat.
A kpiufogó dobot kettévágtam,és lrdeklődnék,hogy ez gyári kipu lenne-e.
Segítséget nagyon megköszönném.
De ki a sz@rt érdekel? Kééééne má egy nagygépp
Mentem ezressel is és az sem eszik kevesebbet. pl.:FZ1. Sőt nem éreztem, hogy jobban menne 1-2 ben. Az ezresnek a vége 1-ben 150km/h. amennyivel erősebb anyival hosszab a sebesség. Érdekes módon egy fél lityivel többet eszik. Nekem tökéletesen elég a 600-as. Lehet túrázáskor kicsivel többet kell váltogatni. De ha az ezressel ökörködni akarok egy kicsit akkor azt már csak pályán tudom, megtenni. Engem nem vonz az 1000-es. kiprobáltam, de nem akarok olyan venni.
Nem lehet a tűszelepnél juva?
Ennyi.
2 különböző fogalom.
Én is tudok motorozni, viszont családom van, de bárki lepipálna gyorsaságban.
Viszont körültekintőbb vagyok.
Ahogy múlnak az évek, egyre hidegebb az ember feje....
Attól független, a Dötö 2 személyhez kicsit gyengécske, akkor ki van motorozva?
Szerintem egyébként abszolút felesleges a 200as WR hengert rárakni, csak tönkre fogja verni a főtengelyt, meg a csapágyakat. Meg minden mást persze.