Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van akinek még a Dété is sokk.....
akor sokan a dt-nél nagyobbat se vegyünk mert nemtudjuk kimotorozni...


szerinted rossi vagy akármelyik ügyeske utcán kitudna motorozni egy 600-as gépet? tuti hogy nem... 1000-essel talán kényelmesebben tudnak motoroznimert nem kell váltogatni meg még túrázáskor lehet kevesebbet is eszik. Kinyír már ez a kimotorozás dolog, ne legyél már féltékeny arra akinek 1000-ese van
renben
Okés. Adatlapomon a hirdetéseim között megtalálod a számom, hívj nyugodtan! És megbeszéljük!
Jövőhéten kapom meg a fizum, meglátom mennyi marad
Nem feljetsétek el a LIDL-ben motoros időszak van.
http://issuu.com/lidl-hungary/...
Hali!
5.000ft darabja a gumiknak! De tényleg jók!
cimconosok :D valakinek kell egy hátsó teló pár? jó állapotú!
Igaz!
Tegyük hozzá hogy az R6-osnál azt a használati módot, amit a magyar utak valentinó rózsijai kimotorozásnak neveznek és kell az ezres, na az a motor szemszögéből nézve mégcsak bejáratós tempó sem.
Így természetesen baromi sokat bír egy ilyen motor. :)
He nem tiltana
Nekem 14 000 rpm-ig forog, és ott még olyan dinamikus mint pl 10 000-nél,de ugy érzem, hogy onnan még bőven menne.
A másik, hogy az én motoromból létezik 78 Le változat is.
Az FZ6-ot kétféle teljesítménnyel adták ki. 78LE és 98LE. És ugyan az a motor csak mindegyiknek át van írva a gyújtástérképe. Mondjuk így biztos, hogy a 78 lovas elég nehezen fog tönkremenni. de azért az r6 sem bírja kevés ideig.
Én úgy tudom, ugy ahogy van az R6 2003-as motorja van átemelve.
Nincs mit!
Megláttam a neved a főoldalon, egyébként nem szoktam a DT fórumot olvasni.
Meg hát, mi márkatársak tartsunk össze.
Ez így igaz, csak itt nem gyári moddolásokról beszélünk. Az FZ6 főtengelye, csapágyazása, hajtókarok mind biztos, hogy ugyanolyan igénybevételre vannak tervezve és méretezve, mint az R6-ban? Maga a 125ccm 2T motorblokk lehet elbírna nagyobbat is(bár egy kiegyensúlyozatlan főtengellyel hamar úgy ki lehet verni a blokkot, hogy a csapágy forog benne), de a hajtókar, tűgörgő, csapágyak, kuplung, nem biztos hogy elbírja a 160%-os terhelést (de megeshet) És akkor még csak a köbcentit néztük, rákerül egy élesebb kipuff, egy élesebb vezérlésű henger, nagy karbi.... Az én 50-esemben egy az egyben ugyanaz a blokk van, mint a 80-asban. főtengely, hajtókar, kuplung, váltó stb. Itt úgyis csak utólag derülne ki mennyit befolyásol.
Nekem sajnos nincs tapasztalaton erről a a dologról. Viszont van egy -két meglátásom vele kapcsolatban. Én úgy gondolom, hogy sok olyan motor van, ami simán elbírna nagyobb ccm-es löketet is vagy teljesítményt. pl az FZ6-som motorja ugyan az mint az R6-é. Csak az enyém 98 LE míg az R6 13x Lóerős. Azért van különbség közte. Ugyanez az R1 és Az FZ1 között. A harley-kat meg lassan szabályszerűen építik át 883-ról 1200 ccm-re. És mégis több 10 000 akár 100 000km is elmennek. Szerintem nem olyan szigorú ez. És sok motor alkatrész található több motorban a külön fejlesztés, tesztelés, gyártás, költség megóvása érdekében. Gondoljunk arra, hogy a dt motor a yamaha hány motorpalettáján szerepel kisebb változtatásokkal, ugyan az a xt 660 motorjával is a helyzet és stb. lehet, hogy pont a dt-nél nem így van, de láttam már akkora 125-ö Suzuki négyütemű motort, hogy akkora testes volt a motorja mint egy 350-es Suzuki Dr-nek.
Érdekes dolgok ezek. Szerintem sokszor nem is képzeljük, hogy amilyen alkatrészek vannak a motorjainkban egy kétszer akkora motorban is benne van. Pl. egy motor váltó. mekkora egy 125-ben és mekkora egy 1000-ben. mondjuk ha szét van szedve és egymás mellé teszed. Ahhoz képest, hogy 1000-es.
De ez csak az én meglátásom, mondom tapasztalataim nincsenek.
Ezt mind tudom hogy mivel jár .
tzr-nek nem nicasilos a hengere, csak más a vezérlése meg a váltóáttétele, erősebbé nem nagyon lehet tenni csóri dt-t csak ha megfaragod de akkor meg hamar szétmegy és megeszi az életed, legegyszerübb egy 250 4t motort venni vagy valami versenyendurót 125ben pl cre vagy exc husqi sm/wr 125 rx...
Hali!
Ez a tipus gyárilag levan folytva elektronikával amit a lámpamaszk mögött lehet kivenni egy kábelt lekell testelni ezt az első1000km-es szerviznél megis szokták csinálni ,fuvoka is kisebb mint a régebbi szériáknál meg kipufogóban is található fojtás,katalizátor hogy megfeleljen az eurós emisszióknak. Ezért írtam hogy nagyobb fúvoka, a kipufogóban már nincs fojtás végdob lelett cserélve nyitottra régi is megvan visszalehet tenni müszaki elött és arra a fuvoka mérete gondoltam amivel még nem kap sokat. Ez mind le is van írva dt125.de német oldalon .Meg Yamaha szervizes ismerős is mondta ,javasolta átfuvokázást is.
egy 200as henger a 125ös helyett széthajtja a gépet ugyanúgy. Miért? Mert a gyáritól nagyobb terhelést kap a főtengely, csapágyazás, kuplung stb. Ha meg úgy használod, hogy ne legyen nagyobb a terhelés akkor nem nyertél vele.
Hali ! Sziasztok!
Hát igen nagyon eltértünk a témától. Elsősorban arra lettem volna kiváncsi hogy mi a helyzet ezzel a témával 125/200 hogy kitud erről bővebbet.. Erre csak kioktatást kaptam ,igen tisztában vagyok vele ,hogy lehet nagyobb motort is venni ,de nem ez volt a problémám,kérdésem .Lesz nagyobb ... idővel, tervben van .
Az meg ,hogy picit motorozhatóbbá akarom tenni az nem egyenlő a széthajtással. Köszi csak ennyit akartam . Píísz
Mi az hogy nagyobb fúvókát a plusz teljesítmény érdekében? A fúvókából EGY a jó, ha nagyobb vagy kisebb akkor csak rosszabb lesz.
Dehogy sajnálom tőle, én a szinte új DT-jét féltem a széthajtástól.
ez az egyenesbe kimotorozós dolog... sajnáljátok mástol a nagyobb motort? nem azért kell nagyobb motor mert a 125-öst már nem tudjátok lapra tenni hanem mert kényelmesebben akartok motorozni... gondoljatok bele ilyen alapon a motorosok 90%-a 50-essel menne, nemhogy 1000essel... ugyhogy teljesen fölösleges akárkinek is odaírni hogy "mert egyenesbe mered húzni" most nem személyeskedtem mindenekinek szólt