Hali !
Nem Szétt Tuningolni akarom! Tisztában vagyok a dolgokkal minden módosításnak ára van . Csak kihozzni belőle amit tud (ez a tipus igen lefolytott gyárilag) és max egy picit még normális kereteken belül amit még elbír. Amugy 250 remélhetőleg jön nyáron ,de ezt nem tervezem eladni még a közeljövőben rendszámos motor közutra nekem tökéletes .
Ha kinőtted (itt nem arra gondolok, hogy egyenesben mered e húzni neki) akkor venni kell nagyobbat. Ha most sok 100e egy hengerre, akkor ne kezdj bele, mert később még több ráfog menni, első felújítás, aztán a következő, stb, több benzin kell bele, és sorolhatnám.
Hali!
Szeretnék Érdeklődni, hogy ki mit tud erről a dologról hogy dt125r-re lehet-e 200as dt/wr- hengert rátenni? amint utána olvasgattam neten más a 125ccm és a 200ccm lökethossza is nem csak a furat nagyobb. ÉS a tzr-nek igaz-e hogy nicasilos a hengere azt esetleg rálehet-e tenni elméletileg nikasilos erősebb kipufogóm kivan nyitva fullra a gyári rendszer, fuvoka még gyári esetleg nagyobbnak mérete érdekellne amit még reális beletenni plussz teljesítmény érdekében. 2005ös DTR-m van. Valaki ha esetleg tud bármilyen tuning hengert érdekellne vagy bármilyen más megvalósítható tuning ötletet . 170es athenát meg drágának találom ujonan..100ezer forint körül mozog az ára. Köszönöm a Segítséget előre is ! Üdv Dávid msn címem: davidkov90@freemail.hu
Sziasztok!
Hazahoztam a DT-m. (2004-es évjáratú 125R) 3,5 hónap alatt nem csinált vele semmit sem a szervíz. Ráuntam. Szóval!
Levettem a gyújtás deknit (ill vele együtt az állórészt is). Nagyon erős benzinszag csapott meg egyből. Az egész gyújtásnak benzinszaga van. A dekni aljában látszik, hogy volt valami, csak elpárolgott. Ebből én szimmeringre gyanakszok. (Lendkereket lehúzó híján meg nem szedtem le.)
Viszont lazán kézzel forgatom a főtengelyt a lendkeréknél fogva úgy, hogy a gyertya benne van a motorban. Ha a szimmering KO, akkor kompresszió is kevés? Vagy a nyitott állásban lévő powerszelep miatt érzem kevésnek a kompressziót?
Vedd le a gyújtás oldali műanyag deklit, és kézzel párszor forgatsd át a főtengelyt. Figyeld ,hogy nincs-e semmi fémes akadás-dörzsölődés, és szépen olajozottan fordul-e át? Távgyógyításban ennyi ötlettel szolgálhatok...
Átugrottam haverhoz reggel, pöccre indult. Amikor jöttem el akkor tolásra indult második nekifutásra...Ment rendesen, nem gyengült itthon még hagytam járni egy kicsit (akkor ciripelt), most átfordul párat, 1-2 másodpercre és annyi.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Üdv.