igen igazad van. egy kicsit meggondolatlan és felelőtlen kijelentés volt számomról.
onnan gondoltam, hogy a biztit nem egyből vágja ki, hanem ha jól olvastam akkor szívja az akksit is . Ha nem egyből szál el a bizti akkor olyan nagy áram nem lehet, egy jó műszer meg 20 ampert tud. De inkább tényleg ne mérj áramot, mert jobb tényleg vigyázni. Meg én sem tudom mi pontosan a jelenséged. Ilyenkor jó egy lakatfogó.
Ne mérj akkor áramot!
Kivágja a biztit dolgot nem áramérővel kéne mérni, mert nagy áramokat úgysem tud, a belső bizti meg elköszön.
Inkább le kéne húzni a dolgokat, akksi feszt mérni és sorba rádugdosni, aztán amelyik fogyasztó, kábelzárlat vagy akármi elkezdi megenni az akksit, akkor már meg is van a hiba.
Árammérés a műszerek szempontjából nem éppen veszélytelen feladat.
Lc1 az elöl dobfékes, más a hátsóvilla,tank,ülés, stb. Lc2 nem poweres, a 125ccm a poweres. LC2 elöl tárcsafék, hátsó villa MONO CROSS rendszer, korszerűbb mint az LC1.
Ha van multimétered, akkor mérj áramot. Árammérőbe teszed, a műszered átkötöd a megfelelő pozícióba és az akksi és a + közé kötöd, majd egyenként húzod le róla a csatikat és figyeled a változást.
Nem tudom szavakba önteni.... LED dolgot jelenleg pihentetem mert inkább tankolok abból a pénzből.... Eddig a hőfokmérőm méregetett miden féllét, most meg vamai szivja az aksimat ha GYUJTÁSRRA rakom utánna meg kivágja a biztit....de majd valamelyik nap rászánom magam, azt szétbontok elöl mident..valami kontakt hiba lesz....
onnan gondoltam, hogy a biztit nem egyből vágja ki, hanem ha jól olvastam akkor szívja az akksit is . Ha nem egyből szál el a bizti akkor olyan nagy áram nem lehet, egy jó műszer meg 20 ampert tud. De inkább tényleg ne mérj áramot, mert jobb tényleg vigyázni. Meg én sem tudom mi pontosan a jelenséged. Ilyenkor jó egy lakatfogó.
Ne mérj akkor áramot!