Igazad van, tulképpen én is így gondolom..
Viszont van egy gyári állapotú dt 50-em is/89-es/ az simán kipörgi a 9ezret is/ igaz olyan, mintha fogfúrógépen ülnél/ a dt 80 viszont 7ezernél semmiképp nem pörög többet, viszont az alatt rettenetesen jól húz, és ezzel a sebességgel szerintem a világ végéig elmegy, 4 liter/100 fogyasztással..
Nekem a 125R(89) emre lehet kapni, sportkipufogót, Komplet rendszert is első hátsó dob meg minden rögzités, stb hozá. 60-70 ezer. Úgye utángyártot és Sport szal elvileg növeli a tejesítményt. De lehet külön is kapni a dobokat, a hátsot tudom hogy 26ezer ha külön veszem. És az még csak sima alu, nem üvegszálas meg hasonló nyavajás. Amúgy a gyári kipuffrendszer az enyémre 1005ezer Ft.
Csaákány!Kéne nekem segítség!Kipufogót szeretnék a dt 125 x emre.Azt mondta a boltos hogy csak egy fajta yamahás van rá a ypvs miatt.Ez igaz?Ha nem akkor milyeket lehet?
minek kellene többet menni mint 80?
nekem 75 a vége 1 és 2 személlyel is bőven elég nem egy hétre kell a motor.......
ha ki van belezve akkor kis fordulaton kevesebb erő van benne
Hát a növényi azt a növényböl sajtolják. A szimtetikus meg kőolajbol finomított. Általába(sőt mindig) Rávan írva a doboz tartalmára hogy növényi félszint vagy full szint:D:D:D:D Amikor emgveszed, érdemes elolvasni.
minden része működik, 1 pöccre indul, folytás full benne 75 a vége
kicsit zörög benne valami, elméletileg vagy az olajszivattyú, vagy a vízpumpa rész (most rendeltem egy hibátlan deknit hozzá)
új fékbetétekkel elsőfék új gumirészekkel
oldalidomok kicsit romosak
de nem veszélyes....
kép van infómban ha kell még, küldök
max 150 ezrem lenne rá még jövő hónap elején
a gyári vízpumpaszimmering 7500 legolcsóbban, és 2 hét....
egyet rendeltem "egyszer élünk..." de azért, ha kézben lesz, készítek valami háziszőttest is, hogy legyen a fiókban, ha kell.
Amúgy valaki tudja-e pontosan, hogy merre keressem a dt80lc2-ben a kipufogóban a fojtást? mert rá van írva, hogy 80km/h de nem is megy többet a nyomorult..
Libli: miért hajtanád szét? Az hogy kiveszed a folytást nem tuning hanem éppen előhozod belőle azt a teljesítményt amit tud. A folytás csak előírás hogy, pl. környezet kímélő legyen a motor vagy hogy, véletlenül se menj gyorsabban a szabályosnál.
azt gondoltam, ha többet forog többet eszik, de mennyiben tér el a teljesítmény?
Ugyan így fog húzni 6-ig, vagy csak pl. 3-8,5ig? Én erre lennék kiváncsi.
Csinált valaki már ilyet, hogy kivette a folytást a kipujából, és úgy járkál vele?
Mennyivel változott meg pl a gyorsulása, ha ugyan úgy 6-ig pörgeted ki.
Én nem akarom széthajtani a mocit, csak hogy végszükség esetére, ha történik valami, odahúzokneki és kész. PL előzés.
ÉN esso 2t Fulszintetikust használook, "leesik a kamiontrol:D" vagy arol 2t fél szint. Német olaj, elég tőrhető. A sthil olajat ha huzamosan használjátok a motor elkopik mint a szar. A Shtil fűrészek és kaszák 1:100 hoz kapják a kenést, és ugy van kifejlesztve az olaj is. Hiába keveri be a motor 1:30 nem kap elég kenést.
Nagyon durva:D
na sikerült megcsinálni "mindent", ma mentem vele 130km-t szóval biztosan jó a szimering is egy darabig:)
Nekem pont az a bajom hogy szeretném ha alacsony fordulaton húzna, van egy teljes, horpadás és rozsda mentes sportkipuff rendszerem, tehát rezó és dob is, nem akar valaki cserélni gyárival? kom.eszt. megye, Komárom és Győr között
Viszont van egy gyári állapotú dt 50-em is/89-es/ az simán kipörgi a 9ezret is/ igaz olyan, mintha fogfúrógépen ülnél/ a dt 80 viszont 7ezernél semmiképp nem pörög többet, viszont az alatt rettenetesen jól húz, és ezzel a sebességgel szerintem a világ végéig elmegy, 4 liter/100 fogyasztással..