Ja, még azt akartam kérdezni, hogyha bejárattam már a motoromat, és kiveszem a kipuból a folytást, akkor csak magas fordulaton fog húzni, vagy úgy mint most? Meg mennyivel tér majd el a fogyasztása?
Ezeken nagyon gondolkodom, hogy érdemes belőle kivenni a folytást?
Másik kiput, meg nem akarok rá venni, mert nagyon drága, de lehet hogy elviszem a kipufogóshoz, csináljon vele valamit.
Na most akkor mit csináljak majd vele?
Ebben a motorolaj témában teljesen igazad van, de ezt én is megírom, minden 2. oldalon, mert sokan lusták egy kicsit visszafele olvasni.
A többieknek meg üzenem, hogy én nekem a külön bovdenes gyártott kuplungom, és spirálom, hibátlanul működik.
Én a motoromat hajtom rendesen, csak most épp bejáratos, mert szinte új benne minden.
90a vége 6ezret forog, és mindenhol 6ik koppon közlekedek vele, és így 200km után szoktam tankolni 6,5-7litert. És ez nekem tökéletes.
Nem mindegy hogy milyen a minösége az olajnak, bizony sok függ töle. Érdemes a jobb minöségi olajakat használni. Amúgy a Castrol csak egy cég ami mindenkitöl öszevásárol minden pancsulit és a piacra dobja a maga neve alat, szal még csak nem is finomit.
Ez kemény. Stihl olajat nem raknék motorra vagy motorba! Azt sem értem mit kell ezen gondolkodni hogy, "most milyen olajat vegyek a motorba?"
Ha a benzinhez keveri az ember full szintetikus Castrol 2t, nem drága! Ha a motorba raksz olajat 10w30 vagy 10w40 és ez összesen 4 ezer forint aki nem költ ennyit egy motorra az biciklizzen....!
Hát én megvettem a gyárit tegnap,(kuplungbowden) nincs kínlódás,meg ugye eladó sorba kerűlt a motor,így legelább bíztos azt kapja a kedves vevő amit szeretne
Engem ne szídjon senki utána
Azért azt az 1 tank benzinre 200-200 Km et elirtad szerintem:) Enyém ha nagyon húzom, állandoan forog akkor 120 130 / tank. Ha nem huzom, 4 5 ezer végig akkor olyan 160 Km. Ja és gyári a karbi.
Bowdenes? Ilyen létezik? :D Komoly. Nekem ha szakad valamim azt megoldom ithon, a gáz bowden is jobban bírja mint a gyári bírta. Nem kell más csak normális tuskó a végére meg Cink. Jó megoldások léteznek.
hááááát
ha a motorosfűrészbe beleteszed a sthil oilt akkor ugyan a moccba miért nem?
többet pördül a shil mint a mocc
én avval járok
simsonnal sok évig avval jártam
sok ismi avval megy
a szintetikusnak olyan ratyi szaga van.... semmi jó 2t szagot nem ad
sőt én még a benzinbe is teszek olajat 1:100 hoz
biztos ami biztos... pár ember beszívta már amikor az olajszivattyú kinyúlt
ha nem füstöl rendesen akkor meg kell vizitálni a szivattyút.....
Mi a szert kell bénázni egy kuplungspirállal? Elmész a bovdeneshez, viszed az eredetit, hogy milyen volt, és ugyan olyat csinál 2400ft-ból. Nem kell házi parasztmódra megoldani a dolgokat, és parázni, mikor szakad el megint. Nem kell trehány munkát végezni, erre valók a szakemberek.
Nekem ne mondja senki, hogy nincs 2000ft-ja, nekem az egy tank benzin, ami 200-220km között van...
2 nappal ezelőtt raktam bele a motoromba a 32000-edik km-t.
az enyém/ gyári állapotú, még nem fúrt, 30ekm, 98 benya/ az én 80 kilómmal 80-al simán megy, asszony mérte mögöttem autóval, mert az óra csak 60-ig van..
5900?:D:D:D Nekem a bovden őő kb 100Ft volt , egy dió a végére azt kerestem itthon meg egy mésik lentre, az volt 60 Ft. TEhát 160Dtbol van bovdenom, lassan fél éve bírja.
hmm köszi, akkor nem veszek olyat, csak olyan jól nézett ki, még a szaga is jó volt, és pont a félszintetikus és szintetikus között van árban.
Berugótengelyt el tudná valaki magyarázni, hogyan rakjam be? hova kell akasztani a rugót, a legalsó lyukba? 1értelműnek tűnik de nemjó
Ezeken nagyon gondolkodom, hogy érdemes belőle kivenni a folytást?
Másik kiput, meg nem akarok rá venni, mert nagyon drága, de lehet hogy elviszem a kipufogóshoz, csináljon vele valamit.
Na most akkor mit csináljak majd vele?
A többieknek meg üzenem, hogy én nekem a külön bovdenes gyártott kuplungom, és spirálom, hibátlanul működik.
Én a motoromat hajtom rendesen, csak most épp bejáratos, mert szinte új benne minden.
90a vége 6ezret forog, és mindenhol 6ik koppon közlekedek vele, és így 200km után szoktam tankolni 6,5-7litert. És ez nekem tökéletes.
Ha a benzinhez keveri az ember full szintetikus Castrol 2t, nem drága! Ha a motorba raksz olajat 10w30 vagy 10w40 és ez összesen 4 ezer forint aki nem költ ennyit egy motorra az biciklizzen....!
nézegetem a rendszámosokat
de kereskedésben drága, és kicsi pénzért számolják be a 80ast...
Engem ne szídjon senki utána
amióta rézcsőbe megoldottam azóta nem csúszik ki
ha a motorosfűrészbe beleteszed a sthil oilt akkor ugyan a moccba miért nem?
többet pördül a shil mint a mocc
én avval járok
simsonnal sok évig avval jártam
sok ismi avval megy
a szintetikusnak olyan ratyi szaga van.... semmi jó 2t szagot nem ad
sőt én még a benzinbe is teszek olajat 1:100 hoz
biztos ami biztos... pár ember beszívta már amikor az olajszivattyú kinyúlt
ha nem füstöl rendesen akkor meg kell vizitálni a szivattyút.....
Nekem ne mondja senki, hogy nincs 2000ft-ja, nekem az egy tank benzin, ami 200-220km között van...
2 nappal ezelőtt raktam bele a motoromba a 32000-edik km-t.
Igen érdekel!
Berugótengelyt el tudná valaki magyarázni, hogyan rakjam be? hova kell akasztani a rugót, a legalsó lyukba? 1értelműnek tűnik de nemjó