2 deci olajat raktam most 10liter benzinhez pluszban a különolajozás mellé. Elég ennyi? És max mekkora távot lehet vele bevállalni, anélkül hogy az megerőltetné?
Persze, ez így van, nekem is gondolom alsó hangon a duplája lett volna, ha szervizben csinálják. A többet nem akarok rákölteni kijelentést úgy értettem, hogy azért remélem nem kell 1-2 éven belül újabb 30-40et rákölteni, kivéve persze a kopó cuccokat. De hol van még az az 1-2 év múlva, lehet hogy 2 év múlva gixeren ülök, meg az is lehet, hogy kempingbiciklin.
az biztos, jó kis pénztemető egy ilyen régi gép, ha rendesen karban van tartva. Persze lehet ócón is ,"lesz@rom még megy!" stílusban is, csak az meg.....
Öreg motor drága hobby....
ha nem akarsz rá költeni, akkor van busz.
Sokat költöttél rá?
Nem tudod elképzelni mi a sok.....
Csak a 125 kategória:
1 Normális dugó:22000.-
Fúrás: 4000.-
Láncszett: 17000.-
Mennyit költöttél rá?
Mennyi a Yamahába a rezsióradíj?
3-4000.- Huf?
Amúgy meg nem azt mondtam, hogyha benne lesz a 200 km hogy nyúzhatod mint az állat, hanem gyorsításkor, már mehet 7000, vagy a fölé a fordulat.
Ez nem azt jelenti, hogy hosszú túra, és megnézem egyenesben 6.-ban hogy mi a vége.
Olyankor szokott megakadni a friss vas.
Azt majd öccá után.
Reggel, amikor írtam még sütött a nap, azóta beborult és hideg van, úgyhogy nem tudtam elmenni sajnos.
Egyelőre csak arról tudok nyilatkozni, hogy 6ezerig milyen (6 fölé még kb 100km-ig nem pörgetem). szóval 6ezerig mindenhol húz mint a disznó, 6ezernél megy 75-80 között fél gázon, úgy hogy ott érezni, hogy onnan még bőven van benne erő; szóval nagyon kíváncsi vagyok mit fog produkálni nyél gázon ilyen 9ezernél
Sokkal dinamikusabb, mint volt, nagyon jól veszi a fordulatot, a váltás is jobb lett. A kuplung nagyon más, azt még szokni kell.
Há má hogy ne lenne egybe, már vagy egy hónapja teljesen kész van. Viszont én ilyen hidegben nem szeretek menni mint pl. ma ,mert ez számomra csak szenvedés . Jövő hét végén tervezem felhozni a gépet, és kezdeni a szezont, szóval 15. tájt lehetne egy évadnyitó gurulás
egyben van már a bringa? Na mert gurulhatnánk már egy szezon nyitót! Nekem van még 100km a bejáratásból, ha kicsit melegszik még az idő azt ma bele is rakom.
Kevés ember vesz már lutrit, főleg ha papírja sincs...
ha nem akarsz rá költeni, akkor van busz.
Sokat költöttél rá?
Nem tudod elképzelni mi a sok.....
Csak a 125 kategória:
1 Normális dugó:22000.-
Fúrás: 4000.-
Láncszett: 17000.-
Mennyit költöttél rá?
Mennyi a Yamahába a rezsióradíj?
3-4000.- Huf?
Akkor miről beszélsz?
esetleg ha vkit érdekel egy-két eladó holmi:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/yam
ah...
Ez nem azt jelenti, hogy hosszú túra, és megnézem egyenesben 6.-ban hogy mi a vége.
Olyankor szokott megakadni a friss vas.
Azt majd öccá után.
Megpiszkálod kicsit a ford.számmérőt, utána a tulaj azt hiszi jobban megy, meg erősebb....
Ez a PLACEBO......
Egyelőre csak arról tudok nyilatkozni, hogy 6ezerig milyen (6 fölé még kb 100km-ig nem pörgetem). szóval 6ezerig mindenhol húz mint a disznó, 6ezernél megy 75-80 között fél gázon, úgy hogy ott érezni, hogy onnan még bőven van benne erő; szóval nagyon kíváncsi vagyok mit fog produkálni nyél gázon ilyen 9ezernél
Sokkal dinamikusabb, mint volt, nagyon jól veszi a fordulatot, a váltás is jobb lett. A kuplung nagyon más, azt még szokni kell.
Milyen a gép?
egyben van már a bringa? Na mert gurulhatnánk már egy szezon nyitót! Nekem van még 100km a bejáratásból, ha kicsit melegszik még az idő azt ma bele is rakom.