Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok! Eladó a képeken látható használt gumi, mérete 18x4.10, 1500Ft. Posta 1650Ft. email: kinsky@citromail.hu
2 deci olajat raktam most 10liter benzinhez pluszban a különolajozás mellé. Elég ennyi? És max mekkora távot lehet vele bevállalni, anélkül hogy az megerőltetné?
Akkor nem mondanám, hogy sok a 30-40 ha kivenném a far zsebemből, de sajnos egyelőre sok.
Persze, ez így van, nekem is gondolom alsó hangon a duplája lett volna, ha szervizben csinálják. A többet nem akarok rákölteni kijelentést úgy értettem, hogy azért remélem nem kell 1-2 éven belül újabb 30-40et rákölteni, kivéve persze a kopó cuccokat. De hol van még az az 1-2 év múlva, lehet hogy 2 év múlva gixeren ülök, meg az is lehet, hogy kempingbiciklin.
Az a henger kuka, a motort meg jobb ha kiárulod szerintem alkatrészenként.
Kevés ember vesz már lutrit, főleg ha papírja sincs...
az biztos, jó kis pénztemető egy ilyen régi gép, ha rendesen karban van tartva. Persze lehet ócón is ,"lesz@rom még megy!" stílusban is, csak az meg.....
végül is nem tervezek oda menni, csak egy hirtelen ötlet volt ,de elvetettem
Öreg motor drága hobby....
ha nem akarsz rá költeni, akkor van busz.
Sokat költöttél rá?
Nem tudod elképzelni mi a sok.....
Csak a 125 kategória:
1 Normális dugó:22000.-
Fúrás: 4000.-
Láncszett: 17000.-
Mennyit költöttél rá?
Mennyi a Yamahába a rezsióradíj?
3-4000.- Huf?

Akkor miről beszélsz?
F@sza ötlet, de a MAMI-ban majd ne reklámozd
Helótok!
esetleg ha vkit érdekel egy-két eladó holmi:
http://www.kepesmotor.hu/motor...
http://www.kepesmotor.hu/yam
ah...
tegyél egy kis homokot a légszűrőházba, úgy kevesebbet kell járatni
Okés, kímélni fogom, ahogy csak lehet többet már nem igazán szeretnék rákölteni.
Amúgy meg nem azt mondtam, hogyha benne lesz a 200 km hogy nyúzhatod mint az állat, hanem gyorsításkor, már mehet 7000, vagy a fölé a fordulat.
Ez nem azt jelenti, hogy hosszú túra, és megnézem egyenesben 6.-ban hogy mi a vége.
Olyankor szokott megakadni a friss vas.
Azt majd öccá után.
Ezt az embert tte ezt az embert
Látod, így kell motort javítani.
Megpiszkálod kicsit a ford.számmérőt, utána a tulaj azt hiszi jobban megy, meg erősebb....
Ez a PLACEBO......
9-nél 110 km/h az órája szerint
Ezelőtt nekem 7ezernél volt 80.
Nekem emlékeim szerint 7500öt forgott 80-nál.
Nekem teljes gázon megy 6000-nél 80-at
Bárcsak az enyém menne így!
Ha valaki nekifog, akkor tudjon mire számtani, és hogy ne csak a levegőbe beszéljek az ellenállás mérést illetően.
Reggel, amikor írtam még sütött a nap, azóta beborult és hideg van, úgyhogy nem tudtam elmenni sajnos.

Egyelőre csak arról tudok nyilatkozni, hogy 6ezerig milyen (6 fölé még kb 100km-ig nem pörgetem). szóval 6ezerig mindenhol húz mint a disznó, 6ezernél megy 75-80 között fél gázon, úgy hogy ott érezni, hogy onnan még bőven van benne erő; szóval nagyon kíváncsi vagyok mit fog produkálni nyél gázon ilyen 9ezernél

Sokkal dinamikusabb, mint volt, nagyon jól veszi a fordulatot, a váltás is jobb lett. A kuplung nagyon más, azt még szokni kell.
összenyomhatóak csak kis mértékben
Há má hogy ne lenne egybe, már vagy egy hónapja teljesen kész van. Viszont én ilyen hidegben nem szeretek menni mint pl. ma ,mert ez számomra csak szenvedés . Jövő hét végén tervezem felhozni a gépet, és kezdeni a szezont, szóval 15. tájt lehetne egy évadnyitó gurulás

Milyen a gép?
Mumi!

egyben van már a bringa? Na mert gurulhatnánk már egy szezon nyitót! Nekem van még 100km a bejáratásból, ha kicsit melegszik még az idő azt ma bele is rakom.