Alapvetően örülj neki, hogy nem lyukadt ki még a dugód. A 7-es ngk hőérték kevés lesz, illetve a p-es kinyúló autó az előnytelen égésterű 4t motorokba való.
Egyszóval kb 120as skodába való gyertya.
Elképzelhetőnek tartom, hogy felizzik, detonál és kinyírja a detonáció a porcelánt. Illetve vigyázni kell mert ngk-ból sok a hamisítvány. Vásárolj bele való gyertyát.
Köszi szépen. Viszont ha már itt járunk. Vettem 8 mm-es kék eldet. Ezt menyifog világítani? :D valamint hozzá való ellenelást. Ez hova kössem? És miylen irányban? Egyik felén barnás vonalak, a másikon Zöldek.
Nem befolyásolja, mert te azon a pumpán nem nem szívsz át semmit az biztos, úgy van tervezve, hogy annyit adjon, amennyit nyom, ne amennyit szívnak Az meg hogy a pumpa után a csőből szívja-e vagy magától nyomja az is mindegy mert a folyadékok összenyomhatatlanok.
Na srácok!
Reprodukáltam a tegnapi vitatémát, hogy senkiben sem okozzon kétségeket. Sajnos pont olyan vezeték nem volt hanem, sokkal vékonyabb de sodrott volt csak az arány miatt mondom.
1 m-es volt a vezeték és az ellenállása 0.5 ohm volt.
Miután középen megszakítottam 1 cm-es szakaszon csak egy szál tartotta és úgy mértem 0.6 Ohm-ot.
Ez annyira kevés, hogy a vezeték amire fogod a műszerzsinór végét, lehet egy vékony oxidréteg miatt is változhat pl egy tized ohm-ot, ugye a kábelminőség miatt is eltérhet, meg a műszer belső ellenállása is meghatározza a mérés pontosságát. Ezért ha nem mérted meg jó állapotban a kábelt, ugyan azzal a műszerrel, és a mérendő felületet egy kicsit nem takarítottad meg akkor csak gondolkodol, hogy milyen az eredmény, amit pl most mérnél, mert nincsen viszonyítási alapod.
Az tudod megnézni pontosan, hogy ha szakadt, vagy ha le van égve.
sziasztok,kérdésem lenne a dt-m folyamatosan kinyirja a gyertyát nem tudjátok mi okozhatja? új gyertya max 2-napig birja és vége,ngk-bp7hs,használok,80-as levegös dt.ötlet?
Igen! Ugy szoktam rajlani... leállítom majd gyujtásra rakom, tovább fordítom felkapcsolódik az hátsó izzó meg az első szines helyzet jelző és az olyan rajos!
Nekem vegyesen van kötve... Járó motornál töltésről megy. De parkolási üzemmódban akkuról megy az egész. De csak a kéék megy a motorhoz. :D Itt "vidéken" ez a raj. De ilyen raj fényt se lehet látni semmilyen közlekedési eszközön, hogy esetleg tanácsot kérjek.. :D
hát olyan ledet vegyél aminek olyan a foglalata ,hogy belemenjen az adott helyre. Ha a helyzetjelződ nincs átkötve az akkura, tehát csak járó motornál ég, akkor alacsony fordulaton elég ostobán villog, mivel váltóáramú a világító system.
Csak ne kéket, mert az szerintem annyira bóóóóówleeee
viszont szerintem a szállított/adagolt olaj mennyiséget befolyásolja a "szívótérnyomás", mivel ugye ott a környezetnél kisebb a nyomás ahova rámegy az olajcső, ezért szívja is az olajat. ezzel arra akarok kilukadni, hogy lehet ,hogy a pumpa csak úgy egy flakonba jóval kevesebb olajat ereszt be, mint ha a karbira/szívócsonkra lenne kötve. Legalább is ez az én "gondolatmenetem"
Látom megcsináltam a témát... Holnapkörül nézek, mert most elégég fel lett bolygatva miden kábel... valami kontaktos lesz szerintem.
MUMI!
Multkor beszéltük a ledes témát. Holnap meg érdeklődöm, hogy boltban milyen árban vannak. De nem tudom, hogy milyet vegyek ami azért világítana is. Meg gondolkodtma, hoyg valami erősebb ledet a helyzetjelző helyére ami kék. Ilyet vajon lehet kani?
Egyszóval kb 120as skodába való gyertya.
Elképzelhetőnek tartom, hogy felizzik, detonál és kinyírja a detonáció a porcelánt. Illetve vigyázni kell mert ngk-ból sok a hamisítvány. Vásárolj bele való gyertyát.