Okés. Mióta össze raktam olyanokat csinál, hogy amikor rárakom gyujtásra akkor jó. Beinditom még jó az elején. Jár egy fél órát aztán máűr apirosnak az alján van. És nem is meleg meg semmi. Ha lehuzom a hegnernél a sarut akor megint vissza álll.
Hőgomba a DT-ben ellenálláson alapszik. Állásában nem hiszem, hogy elromolhat, inkább kontakt gond lehetséges. Sarukat, kábeleket nézd át, lehetőség szerint multiméterrel mérd végig.
Ha nem csinálja többször, akkor lehet csak felragadt a tűszeleped és kifogyott a benya a karbiból. Ha megáll legközelebb kocogtasd meg finoman a karbi oldalát. A benyaszűrő is el lehet tömődve. Az is lehet, hogy letestelt valamelyik gyújtskábeled.
ha rárakod a tartályt légtelenítsd le, van egy kis csavar a pumpánál abban is gondolom. Az olajat fordulatszám és gázhúzás függvényében adagolja (bowden közösítővel húzza a gáz a pumpát is). Ezért nem lehet tudni pontosan egy liter olaj mennyi benyához elég. Először keveréket rakj bele 4 litert, az olajcsövet meg egy kis flakonra kösd rá, hogy abba nyomja, így meg tudod nézni mennyit adagol. 4 litehez kb 1 deci olaj kell majd neki kinyomni, KB! csak figyelj, hogy ne tudjon kilötyögni, illetve, amikor elkezded "mérni" akkor már nyomja a szivattyú az olajat is, ne csak a levegőt.
A 4 litert úgy célszerű belerakni, hogy leengeded a tankot, de a tartalék maradjon benne, ne tartalékra legyen állítva a benzincsap. Utána töltesz 4 litert, így ha megáll, lerakod tartalékra és haza tudsz menni.
Berakod a pumpát a helyére, nem hinném ,hogy különösebb gondot okozna. Majd feltöltöd a tartályt olajjal, és továbbra is keveréket raksz a tankra. Majd egy 10 perc motorozás után lehúzód a karbiról az olajcsövet, pl ujjaddal befogod a karbin az olajcsonkot, /ahonnan lehúztad a csövet/ hogy ne szívjon fals levegőt, és rángatod a gázt és ha éppen csak egy ki olajka ki jelenik meg a cső végén akkor okés ,hidd el ki van ez találva, és megbízható! És szerintem jobb kenést biztosít a pumpa a keverékezésnél!
hali. Hát akkor első dt-s motorozásom megtörtént ma. tapasztalat: szerintem jol megy. igaz 80-85 fölé nem nagyon akar menni. vagyis hát ott kezd szétszaladni a ménes. üresbe 10ezret forog. terhelve nem néztem.majd holnap
most keverékkel használom(nincs benne az olajpumpa) de ha benne lesz honnan fogom tudni hogy müködik?hogy kell visszarakni, mire figyeljek? 1 liter olaj mennyi benzinhez elég?
ugyanez nálam is valószínűleg a CDI szarakodik vagy letestel az egyik vezetéked
amikor rugdostad pröszköl meg stb ugye? Úgy ellehete vele motorozni hogy veszel bele egy hosszúmenetes Izolator gyertyát néha dadog de ennyi..
Ha bármi motyó, alkatrész vagy akár egész motor ....bármi kell.
Szóljatok.
A 4 litert úgy célszerű belerakni, hogy leengeded a tankot, de a tartalék maradjon benne, ne tartalékra legyen állítva a benzincsap. Utána töltesz 4 litert, így ha megáll, lerakod tartalékra és haza tudsz menni.
most keverékkel használom(nincs benne az olajpumpa) de ha benne lesz honnan fogom tudni hogy müködik?hogy kell visszarakni, mire figyeljek? 1 liter olaj mennyi benzinhez elég?
amikor rugdostad pröszköl meg stb ugye? Úgy ellehete vele motorozni hogy veszel bele egy hosszúmenetes Izolator gyertyát néha dadog de ennyi..