Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De ez olyan meleget jelez, hogy a piros rész legvégén van már ki akadt a mutato. Levettem hűtő kupakot és langyos volt a viz.
fél óra járás után hogyne lenne meleg? Nem értem
Yamaha DT vagy egyéb kis ccm 50/80/125 japán motorokhoz tudok szerezni bármi.....
Okés. Mióta össze raktam olyanokat csinál, hogy amikor rárakom gyujtásra akkor jó. Beinditom még jó az elején. Jár egy fél órát aztán máűr apirosnak az alján van. És nem is meleg meg semmi. Ha lehuzom a hegnernél a sarut akor megint vissza álll.
Hőgomba a DT-ben ellenálláson alapszik. Állásában nem hiszem, hogy elromolhat, inkább kontakt gond lehetséges. Sarukat, kábeleket nézd át, lehetőség szerint multiméterrel mérd végig.
Egy LC4 SM-et szeretnék Lehetőleg Prestige kivitelben.
A hőgomba az mi célt szolgál? Valamint azok eltudnak romalni? Csinálhat olyat hogy kb. 3 szorosát mutatja a mutató?
Sziasztok!

Ha bármi motyó, alkatrész vagy akár egész motor ....bármi kell.
Szóljatok.
Ha még csinálni fogja akkor neki állok szét borítom, ha nem akkor marad így
Ha nem csinálja többször, akkor lehet csak felragadt a tűszeleped és kifogyott a benya a karbiból. Ha megáll legközelebb kocogtasd meg finoman a karbi oldalát. A benyaszűrő is el lehet tömődve. Az is lehet, hogy letestelt valamelyik gyújtskábeled.
ha rárakod a tartályt légtelenítsd le, van egy kis csavar a pumpánál abban is gondolom. Az olajat fordulatszám és gázhúzás függvényében adagolja (bowden közösítővel húzza a gáz a pumpát is). Ezért nem lehet tudni pontosan egy liter olaj mennyi benyához elég. Először keveréket rakj bele 4 litert, az olajcsövet meg egy kis flakonra kösd rá, hogy abba nyomja, így meg tudod nézni mennyit adagol. 4 litehez kb 1 deci olaj kell majd neki kinyomni, KB! csak figyelj, hogy ne tudjon kilötyögni, illetve, amikor elkezded "mérni" akkor már nyomja a szivattyú az olajat is, ne csak a levegőt.

A 4 litert úgy célszerű belerakni, hogy leengeded a tankot, de a tartalék maradjon benne, ne tartalékra legyen állítva a benzincsap. Utána töltesz 4 litert, így ha megáll, lerakod tartalékra és haza tudsz menni.
kicsit érdekesen írtam...
Berakod a pumpát a helyére, nem hinném ,hogy különösebb gondot okozna. Majd feltöltöd a tartályt olajjal, és továbbra is keveréket raksz a tankra. Majd egy 10 perc motorozás után lehúzód a karbiról az olajcsövet, pl ujjaddal befogod a karbin az olajcsonkot, /ahonnan lehúztad a csövet/ hogy ne szívjon fals levegőt, és rángatod a gázt és ha éppen csak egy ki olajka ki jelenik meg a cső végén akkor okés ,hidd el ki van ez találva, és megbízható! És szerintem jobb kenést biztosít a pumpa a keverékezésnél!
Véleményem szerint jó az olajpumpa nélkül, ha 40esre kutyulom akkor biztos hogy 40es.
hali. Hát akkor első dt-s motorozásom megtörtént ma. tapasztalat: szerintem jol megy. igaz 80-85 fölé nem nagyon akar menni. vagyis hát ott kezd szétszaladni a ménes. üresbe 10ezret forog. terhelve nem néztem.majd holnap
most keverékkel használom(nincs benne az olajpumpa) de ha benne lesz honnan fogom tudni hogy müködik?hogy kell visszarakni, mire figyeljek? 1 liter olaj mennyi benzinhez elég?
Még prüszkölés se volt se pöffenés, mondom faja, meg halt a gyertya, aztán meg toltam és indult is
aha így már értem, köszi szépen.
Felül golyók vannak, alul kúp görgös.
Akkor olyan mint az lc2nek?
Szerintem! ,kúp görgős
dt80lc1nek tűgörgős a kormánycsapágya?
ugyanez nálam is valószínűleg a CDI szarakodik vagy letestel az egyik vezetéked
amikor rugdostad pröszköl meg stb ugye? Úgy ellehete vele motorozni hogy veszel bele egy hosszúmenetes Izolator gyertyát néha dadog de ennyi..
Vizet nem kapott? Nem voltál vizes helyen?
Nem tört meg a kábel és szakadt el pár szál a vezetékből?
De eddig nem volt semmi baja.