Faja! csak tartson a hegesztés! /nekem még mindíg műxik kopp-kopp-kopp /
Hőgomba meg elég kacifántos dolog, az enyémben asszem a 3 hengeres suzukié van, és nagyjából! hiteles... amúgy régi mazda-suzuki és egyéb japánok hőgombája méretileg jó bele, az ellenállást meg ki kell nézni a gépkönyv grafikonjából, és egy multiméterrel eldönthető a dolog.
Szasztok, van egy dt lc2-esem, mai nap aszt játszotta el hogy mentem nyugisan, egyszer csak mint amit el vágtag, rugdostam, nem akart indulni, aztán olyan 10 perc után meg toltam és indult egyből, valami hogy miért csinálhatta?
Elkészült a DT!
Cserélve lett az első telóba a szimering, gumi harang, olaj. Szimering az sima csapágyboltos, a porvédő maradt a régi. 200 ft votl darabja a szimeringnek...nem értem mér kérnek el pl egy athénátol 2-3000 ft-t. Lényeg, hogy jó lett, keményebb is lett.
Kerekekbe csapágy lett cserélve meg gumik tavaszira cserélve.
Berugó is meg lett csinálva. Seeger gyürü helyére egy alátétet raktunk, és az rá lett fröcskölve. Kellet vékonyitamom egy kcsit a fogaskereket mert egy picit bele ért a másikba... Ha kint hagyom a -fokokba akkor még msot sem indul el rugásra...
Meg még a hőfokmérőm fekszik ki mindig a piros részbe. Nem tudom, hogy mér pedig nem is melegedik...
Lényeg, hogy kész lett... még egy két dolog rá kell tennem!
szia nekem van TZR, TDR, DT váltóm, és igen kicsivel másabb az áttétel, de az is csak 1esben észlelhető, cimbi rakott tdr-jébe tzr-t,kicsit hamarabb váltja az 1est, azt mondta azon kivül más gondja nem volt.
Na lényeg a lényeg van tzr-ből való váltóm, melyik tipushoz kell? 4DL vagy a régebbi 2rh/rj ?
Éppen erre jártam:)
Nos, konkrétan nem tudom belinkelni, mivel nem enged á kattolni...csak egy lista van...
Nagyvas.hu---Alkatrészek---elektromosság--irányjelző--
uni
verzális index...
121131 cikkszmúhoz hasonló van csak szürke búrával...hogy melyik az én fajtám nem tudom, mivel leszedték a képet, mert volt egy kis kavarodás...az én rendelésem kapcsán is..telefonon egyeztettünk.
Ha írsz nekik egy mail-t bíztosan küldenek képet.
Ha még1szer megnéznéd, keresd vissza a hozzászólásomat...most nm tudom belinkelni újra a képet.
Hello! megválnék deltaboxos TDR 125-ömtől alkatrészenként, renegteg akár más motorra is használható alkatrésszel, akár testvér tipusaihoz (Pl. TZR, DT stb. )
Az összes ár irányár ,biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni valami jó árban. Ha kell küldöm postán is az alkatrészeket . Zaklassatok bármikor nyugodtan e-mailen vagy telefonon, ha a telefont nem venném fel később próbálkozzatok, emailt mindig nézem.
Az alkatrészek megtekinthetők Nagykanizsán
telefon: 06/30 814-4540
E-mail: spyke3500@gmail.com
Szevasztok!
Ilyen bal első idomra lenne szükségem! Rengeteg bontót felhívtam, de sehol sincsen vagy ahol van ott csak törött van! Ha valakinek van ilyenből kevésbé karcos vagy esetleg új akkor írjon! nemeth.laci73@gmail.com
sziasztok,kérdésem lenne a dt-m folyamatosan kinyirja a gyertyát nem tudjátok mi okozhatja? új gyertya max 2-napig birja és vége,ngk-bp7hs,használok,80-as levegös dt
Van még pár darab bontott dt cuccom(lc1 illetve 2 van bontva, DT R-hez motorikus,elektronikus cuccok vannak):
motorikus alkatrész, dt szívócsonkom is van, gyujtás cuccok,powermotor,cdi,kerekek, fékrendszer, futómű,tank,ülés stb ha valakinek valami kell szóljon megegyezünk;)
Hőgomba meg elég kacifántos dolog, az enyémben asszem a 3 hengeres suzukié van, és nagyjából! hiteles... amúgy régi mazda-suzuki és egyéb japánok hőgombája méretileg jó bele, az ellenállást meg ki kell nézni a gépkönyv grafikonjából, és egy multiméterrel eldönthető a dolog.