És ha valaki lenyomja az elejét, a rugó akkorát ráfeszít, hogy célszerszám sem kell hozzá.
Csak mielőtt kifűzöd a villaszárakat, meg kell lazítani az alsó csavarokat.
Visszafelé ugyanez, csak pepitában.
Én már szedtem szét!
Szükséged lesz egy célszerszámra. Ami úgy néz ki, hogy veszel egy betonacél rudat amire rá hegesztesz egy nagyobb csavart. Azt, hogy milyen azt már meg nem mondom neked, mert most nem otthon vagyok.
Az lényeg, hogy először is a teló tetjén lévő nagy csavart lecsavarod és az olajat kiöntöd belőle. Meg a becsúszószárat fel le mozgatod, hogy jobban kijöjjön az olaj.
A második: Na ide kell a célszerszám. A telóba ha belenézel látni fogsz egy olyan alkatrészt, mint egy csillagkulcs-nak a feje.
Na abba kell beleilleszteni ezt a célszerszámot és el/ki csavarni. és már szét is jön.
Emlékeim szerint, remélem nem keverem más motorral.
Ha erre voltál kíváncsi.
OK!
Mondjuk 6.ban nem forogja ki magát.
De akkor 5. legalább ki kellene. nem állna meg 7500-nál 90km/h.
Ha lesz egy kicsit több zsém lecserélem az első lánckeret, de nem hiszem hogy lesz változás. és nem is 50 ről akarok 6. ban gyorsulni. Mint a régi dt-el. hanem 80 ról 5.ben. Ha valóban erős lenne akkor az áttétel miatt ötben elkéne neki érni a 110-et.
Volt olyan mocim amire direkt nagyobb fogaskereket tettem, hogy hátha nagyobb sebességgel megy, de ugyan annyival ment csak egyel lejjebb sebességben. Bár ezt igazából akkor tudom meg ha megveszem és kipróbálom. De az utóbbi időben túl sokat költöttem, próbálkozásra. Már a karbit lecseréltem mikuni Tm 28-ra, amit atomjaira bontottam, a súbertűt már minden pozícióba próbáltam, a kipufogót lecseréltem, rezót, végdobot,új powert ami jól be van állítva. Na erre mondjatok valamit.?
A fórumot olvasgatva olvastam hogy Wülfsport cuccot keresel. Na ezt Magyarországon nem fogsz találni semmit. Ez egy angol cég legközelebb Lengyelországban van boltjuk. Látom BAZ megyei vagy, így még szerencséd lehet, haverom ( egy múcsonyi srác) wülfsport cuccokat tud neked szerezni ( bukótól kezdve wülf zokniig mindent)
Ő szerezte nekem a tcx oxtar csizmát is amit elég nehéz itthon kapni szóval korrekt csávó amit tud megszerez
És az hogy 2 gyári kiput cserélgetsz az nem ér semmit... akkor vegyél rá arrow rendszert ami ér valamit. Ott lehet észre venni hogy melyikkel forog jobban
Nekem az új gumival a hátsókerék átmérője ~2cm-el nagyobb és már nem forogja ki magát rendesen 6.ban és nekem a gyári áttételem van.
Azt tudod, hogy egyáltalán a mostani géped, nem-e jobban fojtott változat, mint ami volt? Lehet ettől hiába is vársz el akkora sebességet, mint a másiktól.
Értelek egyébként, de azért 5.ben ne áljon meg 90 nél. Az előző dt-m nél ha 50-tól-kezdtem gyorsulni 6.ban akkor is elforgot 115km/h-ig.
Itt meg lehet hosszabb az áttétel, de akkor 5.ben forogjon ki. Erre 4-ből 80 km/h nál felrakom 5.be. és 90km/h ig húz.
Mondjuk ha neki álltam volna egy ütvecsavarozóval lehet kijött volna.