Annyira hosszú az áttételed, hogy nem tud a motor arra a fordulatra eljutni, ahol lenne ereje tovább gyorsulni. Amúgy ha ennyit előkészülsz elméletben, akkor már rég cserélhettél volna szimeringeket is. Vagy egy kisebb lánckereket előre/nagyobbat hátra.
Én a 125-re értettem. Ki tudja, hogy 80- as és a 125-ös között mi a kulönbség. Biztosan le lehet fojtani egy kipufogót. de azt csak a gyáriak tudják pontosan melyik van hol fojtva. Nekem pl a rezóból ki van véve az a perforált cső és így nagyobb átmérővel csatlakozik a hengerre. Pedig egy csomó oldalon a többek között a http://www.dt125.de/ oldalon van megemlítve az efféle tuningolás.
De én nem nagyon vettem észre különbséget a 2 között, talán egy hajszállal erősebb fent, de annyival nyomatékszegényebb lent. Így szerintem a 125-ön nem éri meg.
Az enyémet egy kicsit gyengének találom, igaz egy kicsit gyorsító az áttétel rajta. De akkor legalább 5.-ben ki kellene forognia magát. de 5.ben max 90km/h a sebesség, 7500-as fordulaton. Az nagyon kevés. Egy ilyen motornak legalább 110-et mennie kellene.
Igazából már nem tudok mire gondolni. A membrán rosz? vagy a szimering?
hy all :D !
Yamaha DT 125 x 2006 vásárlásába gondolkozom ! És véleményeket szeretnék kérni, hogy milyen is lehet egy ilyen ? Fogyasztás, lóerő stb....! Válaszotokat előre is köszönöm !:)
hát nekem az órája szerinte 30-al ment többet mert eddig a max 110 volt az órája szerint...szóval szerintem elég sokat számít a kipufogó...és elég pörgős is lett tőle...mert nekem a 12 ezres órát leforogja...
szerintem is így van ahogy mumi-DT írta...én nem kaptam olyan vastagot mint amilyen benne volt...én vékonyabbat kaptam...mondjuk én yamaha boltba vettem és ezt adták mert csak ilyet lehetett kapni hozzá...
36 belső 48 külső 11 vastagság gondolom, de az a 2.5 mi? a 4. dimenzió?
értelemszerűen az átmérők az új szimmeringnél pontosan megegyezzenek a régivel, ha eredeti vastagságút nem kapsz ,de nincs több hely akkor az eredetinél vékonyabbat, ha van hely bőséggel akkor az eredetinél vastagabbat vedd meg
Úgy 9500 körül forgattam le eddig üresbe, de nem szokásom így üresben nagyon megküldni szóval pontos értéket nem tudok mondani. De azt hiszem a 10.000 et nem haladja meg, csak majdnem.
Nálam 2mm környékén van a présmagasság a dugó pereménél mérve
esetleg hamarabb/később nyitja/zárja a kipunyílást...
De szerintem igazad van mert nem karterből szív hanem membrános, vagyis a forgattyúsházba is hamarabb leér a nyál meg a felömlőkhöz is hamarabb feljut. Jól értem az elvedet? Mert ha ugyvan ahogy én gondolom akkor max a kipunyílással lehet baj. (?)
Sziasztok készítek egyedi hullámos féktárcsákat bármilyen elképzelés alapján ha valakit érdekelne az adatlapomon van elérhetőség árak meg egyezés szerint ha valakinek esetleg kellene tárcsa de nincs rá pénze csere-bere meg oldható szintén meg egyezés tárgya
Egyébként is baromság szerintem a kipufogó folytás. Én a dt re akármit tettem, nem lett jobb tőle. Talán-talán egy picit fent jobban megy, de szerintem annyival nyomatékszegényebb lent. És ha egy kis laza endúrózásra vágyok akkor azért legyen nyomatékos.
Úgyhogy várat magára.