Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nitro kukac lamer pont hu
végy fel.
Hali! tudonk eggyeztetni egy msn címet? és akkor ott megbeszélnénk a dolgokat! köszi
szerintem a fogak nem csörögnek....
esetleg a perselyek kopottak
nekem is kopottak kis fordulaton van hangja nagyon meg szinte semmi
télen szétkapom és nagyvizit lesz
NEmlehet hogy az alsó tűgörgők? Vagy a főtengelyen a kosár? Ha a váltóba a fogaskerék csötrög ott kurva nagy gond van...
És hogy tudjuk meg?
Jó lenne, ha jó lenne rá, mert valami nagyon zörög a váltómban... : (
Sajna fogalmam sincs, nincs 80-as DT-m.
A Vatera.hu-n keress rá ott találsz képet róla.-esetleg leszámolom a fogakat.
Vagy valami hozzáértő esetleg a fórumon nem tudna segíteni?
Erre nem tudok válaszolni, viszont ha nem laksz messze tőlem (Szfvár) akkor fel lehet rá próbálni.
Szerintem DT125LC2-re felmegy. 125R-re nem tuti. Bal oldali a kipu, mint az LC-knél, az R-nél már jobbos.
Hali, a 125-ös váltója jó a 80asomba? nekem is dobfék elől hátul.
125-re rámegy e az a tunigdobod, És mennyit kérsz érte? Ha emgtudunk egyezni, lehet érdekelne engem is.
szia!

nekem van tuningdobot DT-hez eladó, nem gianelli, sztem gyári, bár még nem vizsgáltam meg.
110-120-at kiviszi tőle a géped!
ha már reklám, akkor gyári dobot vennék dt80ra! előre...

attila
jó....... pár percre megálltunk azért...
aztán meguntam és vettem másik hengert
szia!

Szerintem bd139 (npn) vagy bd 140 (pnp) tökéletesen megfelelne erre a célra!
hogy melyik az attol függ hogy az eredeti tranyod npn vagy pnp!
Elméletileg npn (de a képekről amit ide raktál nem eggyértelmű a tranyo bekötése)
Egyébként mi a helyzet az eredeti tranyoval?
Teljesen zárlatos? vagy csak kollektor-emitter zárlatos? nem lehet kimérni eggyik diodáját sem (be,bc)
ebből kiderűlne hogy npn vagy pnp!
ha minden kötél szakad eggyszerűen tegyél bele 139-et azt vagy megy vagy nem !
nyugottan kisérletezz más nem fog tönkremenni!

üdv:
Pataki Zoltán
Hiradásipari technikus! 0620 4232319
MEnet közbe érdekes lehetett levenni De csak poénnak szántam
Én a simsonom hengerét 1-2perc alatt raktam össze úgy hogy minden klaffolt :D Nagyon fontos hogy keresd meg a dugoba lévő rovátkát és úgy ragd rá a gyürüt hogy annak a két vége közt legyen a rovátka. így ösze tudod nyomni a gyürüt és tök simán rá lehet rakni a hengert, csak közbe nyomd ösze a gyűrűt. Hajrá!
evvel a módszerrel egy simsont felgyűrűztem 10-12 perc alatt
volt benne gyakorlatom ferdén fúrták meg és ette a gyűrűket
volt hogy menet közben az út szélén lett a művelet végrehajtva.....
a hengert úgy kell ráhúzni a dugóra, hogy:
dugót lent megtámasztani
egy bádog lemezből kell hajtani egy karikát,
azt feszesen a dugóra húzni úgy -hogy a gyűrűk bemenjenek a dugóba-
előtte mindent olajozni és szépen rácsúsztatni a hengert ahogy megy rá tolja le a bádogkarikát maga előtt
Szia!
A kalmikov@freemail.hu vagy g.bence91@hotmail.com az msn (ezt csak használni tudom, nem az enyém, inkább a mail címre ird meg mi kellene).
üdv.
Egy mail / msn-címet tudnál adni?
Endy: köszi! Én is beolajoztam ugyanígy próbálkoztam ahogy elmondtad. De azért mégis csak van vagy 5-6 kiló a henger azt aprólékosan, óvatosan mozgatni elég nehéz. Közben kitaláltam a megoldást készítek egy célszerszámot amivel összeszorítom a gyűrűket kár, hogy nem jutott eszembe előbb...
hello.hát én ugy toltam rá a dugóra a hengert hogy beolajoztam a hengert belülröl + a dugót és a gyűrűket is.de csak ugy szolidan.aztán oda kell figyelni hogy a gyűrű a helyén legyen.szóval azokra a kis pöckökre a dugón.majd óvatosan összenyomni és ráhuzni a hengert.szeretintem nem olyan nehéz csak óvatosan kell csinálni apró mozdulatokkal.sosem szabad erőltetni!
elméletileg a nyomás irányában kell lenni a rugós résznek, csak nem tudom meddig bírná a szimmering a vizet, mert a rugó sajna nem rozsdamentes
ha nincs nagy nyomás fordítva is jó
Sziasztok! Ma leszedtem a hengert a DT-ről. VAZZE! El volt szállva a tőcsavar a hengeren és kipufogó sajnos kifújt. Vágtam gyönyőrű menetet. Ezután mi történt? Raknám vissza hengert a dugóra erre gyűrű eltört. VAZZEEEEE. Tud valaki esetleg valami jó módszert, hogy rakjam vissza a hengert gyűrűtörés nélkül ha vettem gyűrűt? Köszi. csá
Sziasztok újra!

Úgytűnik megoldottam a vízpumpámnál az átfolyást, egy persely lett gyártva oda, és 2 szabvány szimeringet rakok oda, még azt nem tudom, hogy szembe ragasszam egymással, vagy hogyan? tehát az eleje vagy a hátulja legyen kifelé? vagy mind1 lehet?:P
Szeva én pont most néztem végdobot a gépemre, de nem tudom milyen márkájut, 27 rugó :S Yamaha szervizbe kereste nekem a csávó, de direkt DTre van. Kompleten első és hátsó dob aszem valami 50-60 ezer. picit drága, és én is pont azon gondolkoztam hogy megéri e. De amúgy DT nem egy olyan nagyon erös motor a kategóriájába, viszont nagyon megbízható. Az enyém se nagyon akar kerékre álni, gyári első dob van rajta meg valami buherált hátsó :S azért akarom lecserélni és így olyan 120at megy a gép. Tudnál képeket küldeni a gépedről, szeretném látni hogy milyen kipuff van rajta. Na sok síkert, ha megvan a gyári akkor próbáld ki. (amúgy komplet gyári kipuffrendszer 105ezer Ft :D )