szerintem a fogak nem csörögnek....
esetleg a perselyek kopottak
nekem is kopottak kis fordulaton van hangja nagyon meg szinte semmi
télen szétkapom és nagyvizit lesz
Sajna fogalmam sincs, nincs 80-as DT-m.
A Vatera.hu-n keress rá ott találsz képet róla.-esetleg leszámolom a fogakat.
Vagy valami hozzáértő esetleg a fórumon nem tudna segíteni?
Erre nem tudok válaszolni, viszont ha nem laksz messze tőlem (Szfvár) akkor fel lehet rá próbálni.
Szerintem DT125LC2-re felmegy. 125R-re nem tuti. Bal oldali a kipu, mint az LC-knél, az R-nél már jobbos.
nekem van tuningdobot DT-hez eladó, nem gianelli, sztem gyári, bár még nem vizsgáltam meg.
110-120-at kiviszi tőle a géped!
ha már reklám, akkor gyári dobot vennék dt80ra! előre...
Szerintem bd139 (npn) vagy bd 140 (pnp) tökéletesen megfelelne erre a célra!
hogy melyik az attol függ hogy az eredeti tranyod npn vagy pnp!
Elméletileg npn (de a képekről amit ide raktál nem eggyértelmű a tranyo bekötése)
Egyébként mi a helyzet az eredeti tranyoval?
Teljesen zárlatos? vagy csak kollektor-emitter zárlatos? nem lehet kimérni eggyik diodáját sem (be,bc)
ebből kiderűlne hogy npn vagy pnp!
ha minden kötél szakad eggyszerűen tegyél bele 139-et azt vagy megy vagy nem !
nyugottan kisérletezz más nem fog tönkremenni!
üdv:
Pataki Zoltán
Hiradásipari technikus! 0620 4232319
Én a simsonom hengerét 1-2perc alatt raktam össze úgy hogy minden klaffolt :D Nagyon fontos hogy keresd meg a dugoba lévő rovátkát és úgy ragd rá a gyürüt hogy annak a két vége közt legyen a rovátka. így ösze tudod nyomni a gyürüt és tök simán rá lehet rakni a hengert, csak közbe nyomd ösze a gyűrűt. Hajrá!
evvel a módszerrel egy simsont felgyűrűztem 10-12 perc alatt
volt benne gyakorlatom ferdén fúrták meg és ette a gyűrűket
volt hogy menet közben az út szélén lett a művelet végrehajtva.....
a hengert úgy kell ráhúzni a dugóra, hogy:
dugót lent megtámasztani
egy bádog lemezből kell hajtani egy karikát,
azt feszesen a dugóra húzni úgy -hogy a gyűrűk bemenjenek a dugóba-
előtte mindent olajozni és szépen rácsúsztatni a hengert ahogy megy rá tolja le a bádogkarikát maga előtt
Endy: köszi! Én is beolajoztam ugyanígy próbálkoztam ahogy elmondtad. De azért mégis csak van vagy 5-6 kiló a henger azt aprólékosan, óvatosan mozgatni elég nehéz. Közben kitaláltam a megoldást készítek egy célszerszámot amivel összeszorítom a gyűrűket kár, hogy nem jutott eszembe előbb...
hello.hát én ugy toltam rá a dugóra a hengert hogy beolajoztam a hengert belülröl + a dugót és a gyűrűket is.de csak ugy szolidan.aztán oda kell figyelni hogy a gyűrű a helyén legyen.szóval azokra a kis pöckökre a dugón.majd óvatosan összenyomni és ráhuzni a hengert.szeretintem nem olyan nehéz csak óvatosan kell csinálni apró mozdulatokkal.sosem szabad erőltetni!
elméletileg a nyomás irányában kell lenni a rugós résznek, csak nem tudom meddig bírná a szimmering a vizet, mert a rugó sajna nem rozsdamentes
ha nincs nagy nyomás fordítva is jó
Sziasztok! Ma leszedtem a hengert a DT-ről. VAZZE! El volt szállva a tőcsavar a hengeren és kipufogó sajnos kifújt. Vágtam gyönyőrű menetet. Ezután mi történt? Raknám vissza hengert a dugóra erre gyűrű eltört. VAZZEEEEE. Tud valaki esetleg valami jó módszert, hogy rakjam vissza a hengert gyűrűtörés nélkül ha vettem gyűrűt? Köszi. csá
Úgytűnik megoldottam a vízpumpámnál az átfolyást, egy persely lett gyártva oda, és 2 szabvány szimeringet rakok oda, még azt nem tudom, hogy szembe ragasszam egymással, vagy hogyan? tehát az eleje vagy a hátulja legyen kifelé? vagy mind1 lehet?:P
Szeva én pont most néztem végdobot a gépemre, de nem tudom milyen márkájut, 27 rugó :S Yamaha szervizbe kereste nekem a csávó, de direkt DTre van. Kompleten első és hátsó dob aszem valami 50-60 ezer. picit drága, és én is pont azon gondolkoztam hogy megéri e. De amúgy DT nem egy olyan nagyon erös motor a kategóriájába, viszont nagyon megbízható. Az enyém se nagyon akar kerékre álni, gyári első dob van rajta meg valami buherált hátsó :S azért akarom lecserélni és így olyan 120at megy a gép. Tudnál képeket küldeni a gépedről, szeretném látni hogy milyen kipuff van rajta. Na sok síkert, ha megvan a gyári akkor próbáld ki. (amúgy komplet gyári kipuffrendszer 105ezer Ft :D )
végy fel.